En toch heb je me die chocotaart beloofd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat waardeer ik ook.
Maar nog steeds niet genoeg om van mijn kookkunsten te mogen genieten
Ja dat kan er nog wel van afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch heb je me die chocotaart beloofd.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik eet nog een keer wraps.. gewoon omdat het kan
Uien & knoflookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga zo pasta koken. Nu heb ik pasta en gepureerde tomatengevalspul. Iemand tips om dingen aan toe te voegen?
Uitje, basilicum, spinaziequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga zo pasta koken. Nu heb ik pasta en gepureerde tomatengevalspul. Iemand tips om dingen aan toe te voegen?
Ik vind spaghetti met tomatensaus (zout peper knoflook) en kaas wel geniaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Paprika, ui, tomaat, champignonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Knoflook. Ui. Paprika. Pijnboompitten. Rucola.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
quote:
hehe. Je hebt geen idee hoe die taart verorbert gaat worden door mij en hups.. Geen stukje blijft er voor jou overquote:
Het nummer schatquote:
Niks verslaat dorito's met wrapvullingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ook lekker
Binnenkort weer eens fajita's maken met guacemole
Jawel, pannekoeken!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks verslaat dorito's met wrapvulling
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehe. Je hebt geen idee hoe die taart verorbert gaat worden door mij en hups.. Geen stukje blijft er voor jou over
Vergeet de paprika nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Knoflook en ui wordt door bijna iedereen genoemd dus dat sowieso en de rest overleg ik wel even met de andere vrouw des huizes.
Super bedankt voor jullie reacties
Nee. Nee. Nee.quote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Knoflook en ui wordt door bijna iedereen genoemd dus dat sowieso en de rest overleg ik wel even met de andere vrouw des huizes.
Super bedankt voor jullie reacties
paprikaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergeet de paprika niet
En wat basilicum
Dat komt wel goed. Volgens mij hebben we nog wel wat paprika's in de tuin.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergeet de paprika niet
En wat basilicum
We willen dan ook heus nog wel avondeten hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen.
Ik bestel voor mezelf wel weer een kapsalon
Wel wel wel, we hebben een heel fijn pannekoekenrestaurant in de buurt die de lekkerste pannekoeken maaktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Ernstig diep teleurgesteld..
Er is niks beters dan chips als avondeten
Versquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Volgens mij hebben we nog wel wat paprika's in de tuin.
Oh, dat weet ik heul goed, daarom sliep jij op de bank.quote:
den tol of wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel wel wel, we hebben een heel fijn pannekoekenrestaurant in de buurt die de lekkerste pannekoeken maakt![]()
![]()
![]()
![]()
De enige die er dan last van hebt is zusjelief en mijn oma morgen dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
Ze willen dat je knoflook gaat eten zodat je morgen de hele dag uit je muil stinkt
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik heul goed, daarom sliep jij op de bank.
quote:
Uiteraardquote:
Ja, van echte mannen. Niet van Roy.quote:
Klopt wel ja. Laatst in Noorwegen dezelfde hoeveelheid knoflook gebruikt (alot) die ik normaal ook altijd thuis gebruik. We hebben het geweten ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
UiteraardHoe verser de producten waar je mee werkt hoe beter het smaakt.
![]()
Al gaat dat niet voor alles op.
Je befaamde Lasagne met Danish Bluequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:52 schreef Samzz het volgende:
Nu we het toch over eten hebben, wat zal ik eens gaan maken?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Laatst in Noorwegen dezelfde hoeveelheid knoflook gebruikt (alot) die ik normaal ook altijd thuis gebruik. We hebben het geweten ook!
Oi... Die is wel lekker ja. En ik heb totaal geen zin om te kokenquote:
Anders een pizza funghi met ui bestellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oi... Die is wel lekker ja. En ik heb totaal geen zin om te koken.
Ik heb van de week al pizza gehad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef STING het volgende:
[..]
Anders een pizza funghi met ui bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |