abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116433210
Dat zijn dochtersnaam op jouw nicknaam leek weet ik nog wel haar dochter heeft toch ook een aparte naam? maar dat zijn zoon D. ax heet wist ik niet.
pi_116447304
Wat ik zelf wel oké vind, is denk ik ....

Maylin (als in Mailin en geen Meylin)
Amelie (als in Eemelie, maar niet als Emily uitgesproken)
Misschien Esmée

Nathan (op z'n Engels, Nethan)
Mayron (de naam van mijn jongste broertje)
Finn / Fynn
of Miles, Riley of Lewi, of zo. Ik weet het echt niet!
pi_116448388
Meisjesnaam zijn we uit. Dat wordt Saar.
althans, dat is 95% zeker. Duurt nog twee maanden dus kan altijd nog veranderen

Jongensnaam nog niet. Vind dat ook veel lastiger dan meisjesnamen...
  donderdag 6 september 2012 @ 07:29:37 #279
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116448475
Saar is zeker leuk! O+
En lastig ja, jongensnamen...

Wij hangen nu op
Olivia & Boris of
Olivia & Floris

:?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116448482
Dat vind ik ook!
Ik vind veel meer meisjesnamen wel redelijk dan jongensnamen

Boris O+
pi_116448586
Oliva & Felix!

Vinden mensen soms een kattennaam, maar ik vind die naam wel leuk :) Of Boaz?

Ja, Pvoesss, ik heb een hele lijst met meisjesnamen (bij wijze van spreken) en jongensnamen nog geen waar ik echt razend enthousiast van word. Of ze zijn wél echt heel leuk, maar er zijn andere redenen waarom ik ze niet wil/kan kiezen (associaties/neefjes/goede-vrienden-met-een-zoontje-met-die-naam/etc).
pi_116448728
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 07:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meisjesnaam zijn we uit. Dat wordt Saar.
althans, dat is 95% zeker. Duurt nog twee maanden dus kan altijd nog veranderen

Jongensnaam nog niet. Vind dat ook veel lastiger dan meisjesnamen...
Mooi! O+

Herkenbaar trouwens, mijn lijstje meisjesnamen was ook way langer. En ook echt met namen die ik had willen gebruiken. Jongensnamen kon ik wel mooi vinden, maar dan niet voor ons ofzo. I.van heeft ook echt even moeten wennen. Het hielp dat we maar 2 namen hadden die we beiden mooi vonden. De andere was Koen, maar dat vonden we allebei toch niet zo bij ons passen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116449957
Wij hebben nu juist veel leuke jongensnamen maar geen meisjesnaam.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116450129
Nou zet de jongensnamen hier neer dan om te helpen :D
pi_116450332
Oh my word... Ik zit de tv draait door te kijken, en daar kwam een Brent Newdick voorbij... _O-
pi_116450679
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:23 schreef Pvoesss het volgende:
Nou zet de jongensnamen hier neer dan om te helpen :D
Denk niet dat onze smaak overeenkom met anderen :P
Maar wij hadden op ons lijstje:
Nilles
Julius
Fender
Bhodi
Nikai
Jaro
Faas
Elian

En nog een paar maar die weet ik zo niet meer.
pi_116450746
Fender staat hier ook op het lijstje al heul lang :+
pi_116450799
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:50 schreef Pvoesss het volgende:
Fender staat hier ook op het lijstje al heul lang :+
Kreeg die naam er nog niet helemaal door bij mijn lief want hij zegt: Das gewoon een waaier :N
pi_116451475
Moet wel een beetje aan Fender Bender denken.
pi_116451856
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Moet wel een beetje aan Fender Bender denken.
Ik hieraan:

Phaidra, vrienden van ons hadden dat ook. Naam gekozen die ze allebei 'ok' vonden, en dan gewoon eraan wennen. Martijn heeft ook zoiets van 'zoveel maakt het niet uit, je went er toch wel aan' :+

MeNicole, meeste is niet helemaal mijn smaak. Al vind ik Juul (ipv Julius) wel tof :Y Die staat op mijn lijstje voor jongetjes.
pi_116451894
Oh ik kan echt niet een naam kiezen die ik wel ok vind. Moet zodra ik de naam hoor of ergens lees meteen denken ja dat is het O+
pi_116452030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh ik kan echt niet een naam kiezen die ik wel ok vind. Moet zodra ik de naam hoor of ergens lees meteen denken ja dat is het O+
Ik vraag me af of ik dat met een jongensnaam ga hebben. Of misschien ik wel, maar dan M. vast niet. Of omgekeerd. Dus ja... Dan wordt het lastig :+
pi_116452150
Ja ik denk dat we het over een meisjesnaam ook niet eens gaan worden. Maar moeten zeggen dat mijn lief meestal een naam die ik geef wel ok vind en dat ook goed genoeg vind. Dus ik noem een paar namen die ik heel leuk vind en dan kiest hij er 1. Maar kan gewoon niks vinden die een wow gehalte heeft!!
pi_116452235
Er was gewoon te weinig keus! Maar zodra we de knoop doorgehakt hadden, begon ik al wel verliefd op de naam te worden. Veel namen op ons lijstje eindigden op de 'n' terwijl ik dat eigenlijk niet wilde omdat de achternaam ook begint met een 'n'. Maar nu wel blij dat we het toch gedaan hebben, op een of andere manier past de naam wel perfect bij hem O+

Andere namen die ik mooi vond:
Owen
Evan
Micha
Ravi
Jelle
Reza

Engelse namen vielen af omdat de uitspraak niet geweldig wordt in NL (ik hoor m'n moeder al... :')). Reza vind ik prachtig, maar niet voor een blond jochie. De rest vond mijn lief niet zo. Jelle keurde hij niet af, maar was ook niet enthousiast.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116453768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:
Er was gewoon te weinig keus! Maar zodra we de knoop doorgehakt hadden, begon ik al wel verliefd op de naam te worden. Veel namen op ons lijstje eindigden op de 'n' terwijl ik dat eigenlijk niet wilde omdat de achternaam ook begint met een 'n'. Maar nu wel blij dat we het toch gedaan hebben, op een of andere manier past de naam wel perfect bij hem O+

Owen
Evan
Micha
Ravi
Jelle
Reza

Engelse namen vielen af omdat de uitspraak niet geweldig wordt in NL (ik hoor m'n moeder al... :')). Reza vind ik prachtig, maar niet voor een blond jochie. De rest vond mijn lief niet zo. Jelle keurde hij niet af, maar was ook niet enthousiast.
Voor mij gevoel is Reza een meisjesnaam! Een toffe meisjesnaam ook nog :D

Mijn schoonzusje is fan van Ravi trouwens :) Maar zij krijgen nu een meisje. Dus daar had ze weinig aan :+
pi_116454403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ken hem ook niet anders dan als meisjesnaam :Y Maar schijnbaar zijn er meer mannen dan vrouwen met de naam.
pi_116455044
Hier ook naarstig op zoek naar namen...
L.isanne en M.arèn huppelen hier al rond.

Tot nu toe op het lijstje:

Isa (bel)
Carmen

Joris O+ (maar een goede kennis heet ook zo..)

En dat was het dan,inspiratie is op.
  donderdag 6 september 2012 @ 12:27:25 #298
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116455093
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:

Owen
Evan
Micha
Ravi
Jelle
Reza

Ezra dan?
O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116455480
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mijn schoonzusje is fan van Ravi trouwens :) Maar zij krijgen nu een meisje. Dus daar had ze weinig aan :+
Nee, is een Iraanse jongensnaam. Hoor m tegenwoordig ook vaak als meisjesnaam, maar dat vind ik dan weer gek klinken :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116455553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ezra dan?
O+
Oh ja, ook mooi! Maar m'n lief had het niet zo op joodse namen, terwijl die zo mooi zijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')