Mooi!quote:Op donderdag 6 september 2012 07:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meisjesnaam zijn we uit. Dat wordt Saar.
althans, dat is 95% zeker. Duurt nog twee maanden dus kan altijd nog veranderen
Jongensnaam nog niet. Vind dat ook veel lastiger dan meisjesnamen...
Denk niet dat onze smaak overeenkom met anderenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:23 schreef Pvoesss het volgende:
Nou zet de jongensnamen hier neer dan om te helpen
Kreeg die naam er nog niet helemaal door bij mijn lief want hij zegt: Das gewoon een waaierquote:Op donderdag 6 september 2012 09:50 schreef Pvoesss het volgende:
Fender staat hier ook op het lijstje al heul lang
Ik hieraan:quote:Op donderdag 6 september 2012 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Moet wel een beetje aan Fender Bender denken.
Ik vraag me af of ik dat met een jongensnaam ga hebben. Of misschien ik wel, maar dan M. vast niet. Of omgekeerd. Dus ja... Dan wordt het lastigquote:Op donderdag 6 september 2012 10:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh ik kan echt niet een naam kiezen die ik wel ok vind. Moet zodra ik de naam hoor of ergens lees meteen denken ja dat is het
Voor mij gevoel is Reza een meisjesnaam! Een toffe meisjesnaam ook nogquote:Op donderdag 6 september 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:
Er was gewoon te weinig keus! Maar zodra we de knoop doorgehakt hadden, begon ik al wel verliefd op de naam te worden. Veel namen op ons lijstje eindigden op de 'n' terwijl ik dat eigenlijk niet wilde omdat de achternaam ook begint met een 'n'. Maar nu wel blij dat we het toch gedaan hebben, op een of andere manier past de naam wel perfect bij hem
Andere namen die ik mooi vond:
Owen
Evan
Micha
Ravi
Jelle
Reza
Engelse namen vielen af omdat de uitspraak niet geweldig wordt in NL (ik hoor m'n moeder al...). Reza vind ik prachtig, maar niet voor een blond jochie. De rest vond mijn lief niet zo. Jelle keurde hij niet af, maar was ook niet enthousiast.
Ik ken hem ook niet anders dan als meisjesnaamquote:Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor mij gevoel is Reza een meisjesnaam! Een toffe meisjesnaam ook nog
Ezra dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:54 schreef Phaidra het volgende:
Er was gewoon te weinig keus! Maar zodra we de knoop doorgehakt hadden, begon ik al wel verliefd op de naam te worden. Veel namen op ons lijstje eindigden op de 'n' terwijl ik dat eigenlijk niet wilde omdat de achternaam ook begint met een 'n'. Maar nu wel blij dat we het toch gedaan hebben, op een of andere manier past de naam wel perfect bij hem
Andere namen die ik mooi vond:
Owen
Evan
Micha
Ravi
Jelle
Reza
Engelse namen vielen af omdat de uitspraak niet geweldig wordt in NL (ik hoor m'n moeder al...). Reza vind ik prachtig, maar niet voor een blond jochie. De rest vond mijn lief niet zo. Jelle keurde hij niet af, maar was ook niet enthousiast.
Nee, is een Iraanse jongensnaam. Hoor m tegenwoordig ook vaak als meisjesnaam, maar dat vind ik dan weer gek klinkenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor mij gevoel is Reza een meisjesnaam! Een toffe meisjesnaam ook nog
Mijn schoonzusje is fan van Ravi trouwensMaar zij krijgen nu een meisje. Dus daar had ze weinig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |