Wat lul je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom dan schijnheilig ziek melden als je in je proeftijd zit?
Het gaat niet om een full time baan. Een paar uren per week voor de komende 2 weken. Deze uren kunnen door collega's overgenomen worden. Maar dat mag van de werkgever niet terwijl het normaal gesproken prima kan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom dan schijnheilig ziek melden als je in je proeftijd zit?
Dus dan hou jij je maar niet aan je contract? Hoe oud ben je manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het gaat niet om een full time baan. Een paar uren per week voor de komende 2 weken. Deze uren kunnen door collega's overgenomen worden. Maar dat mag van de werkgever niet terwijl het normaal gesproken prima kan.
Ik wil alleen weten wat de risico's zijn, wat ik verder doe is mijn zaak.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus dan hou jij je maar niet aan je contract? Hoe oud ben je man
Als je het doet zou ik maar duimen dat je niet gepakt wordt, want de consequenties zijn echt niet zo lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten wat de risico's zijn, wat ik verder doe is mijn zaak.
Consequenties zijn ontslagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je het doet zou ik maar duimen dat je niet gepakt wordt, want de consequenties zijn echt niet zo lekkerGoogle maar eens op 'werkweigering'.
En eventuele schadevergoeding.quote:
Schadevergoeding omdat ze anderen hebben in moeten huren om jouw werk te doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:29 schreef Peunage het volgende:
Nee, dat lijkt me niet. Ik heb betaald gekregen voor de uren die ik gewerkt heb. Dat ze me niet willen betalen voor uren die ik had moeten werken kan ik volledig begrijpen en ben ik ook mee eens.
Dat zou wel kunnen. Wel raar dat ze het niet goed vinden als ik diensten over laat nemen door collega's. Goed, ik weet genoeg. Topic kan dicht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schadevergoeding omdat ze anderen hebben in moeten huren om jouw werk te doen.
Omdat ze je wel moeten uitbetalen over je contracturen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Wel raar dat ze het niet goed vinden als ik diensten over laat nemen door collega's. Goed, ik weet genoeg. Topic kan dicht.
Ik snap je punt ts. Heb het zelfde mee gemaakt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Wel raar dat ze het niet goed vinden als ik diensten over laat nemen door collega's. Goed, ik weet genoeg. Topic kan dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |