http://www.london2012.com/beach-volleyball/event/men/index.htmlquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hebt er kennis van he, weetje ook hoe duitsland het de eerste wedstrijd heeft gedaan?
Iddquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef TheVulture het volgende:
Schuil is echt een oude baas geworden in zijn gezicht zeg
Kan het record van Karch Kiraly evenaren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Die loopt al heel wat jaren mee. Heb 'm altijd een goede speler gevonden. Lekker harde service had ie vroeger.
Kwartfinale inderdaad, tegen Geor en Gia, de verrassingen van het toernooi. Die werden uiteindelijk 4e.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze gingen er 4 jaar geleden toch vrij lullig af of niet? Zoiets staat me bij...
Zou heel gaaf zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan het record van Karch Kiraly evenaren.
wilde net zeggen jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef debeterebob het volgende:
Serieus die lui zijn toch al enorm oud, of ben ik nou gek.
Schuil is richting de 40 jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef debeterebob het volgende:
Jawel hoor maar wat maken ze veel fouten vandaagquote:
Schuil wel. Was er al bij in 1996, waar hij goud won.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef debeterebob het volgende:
Geinige is dat ze het wel kunnen, maar zulke beatdowns zie je zelden in een set tussen twee teams die zo hoog op de ranglijst staan.quote:
Schuil is 38 en Nummerdor 35quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef debeterebob het volgende:
Die 'opa's' zijn gewoon absolute wereldtopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
35/39, 24/32
NL gewoon twee opa's gestuurd.En nog winnen ook.
Hoe fit is ie dan uberhaupt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schuil wel. Was er al bij in 1996, waar hij goud won.
Zal in de tweede set wel anders gaan. Dit kan nooit zo blijven gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geinige is dat ze het wel kunnen, maar zulke beatdowns zie je zelden in een set tussen twee teams die zo hoog op de ranglijst staan.
Heel fit. Dat maakt hem juist sterk. Hij is vreselijke fit nog.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe fit is ie dan uberhaupt?
Hij maakt wel een goede indruk. Maar dit lijkt me toch aardig fysiek.
Mensen van 40 kunnen ook nog in topconditie zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe fit is ie dan uberhaupt?
Hij maakt wel een goede indruk. Maar dit lijkt me toch aardig fysiek.
Wat Van Iersel deed in hun eerste partij?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal in de tweede set wel anders gaan. Dit kan nooit zo blijven gaan.
Ja dat snap ik. Maar de explosiviteit gaat er toch wel een keer van af lijkt me.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mensen van 40 kunnen ook nog in topconditie zijn
Ja over 4 jaar is ie er miss niet meer bijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar de explosiviteit gaat er toch wel een keer van af lijkt me.
Beachvolley is niet alleen explosief, maar ook slim spelen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar de explosiviteit gaat er toch wel een keer van af lijkt me.
Konden ze niet meer meedraaien met de top in het volleybal dan? Ik neem aan dat je op zand geen competitie speelt..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee. Vroeger wel beide, maar zijn tig jaar terug overgestapt naar het zand.
Same here.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Kolere... ik merk nu pas hoe oud ik word als mensen deze twee niet eens meer in de zaal hebben zien spelen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Kolere... ik merk nu pas hoe oud ik word als mensen deze twee niet eens meer in de zaal hebben zien spelen
Klopt. Nou is 39 a 40 echt wel de max, maar dit kan nog prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Leeftijd lijkt in deze sport ook niet echt een rol te spelen... je bent er niet snel te oud voor volgens mij
Valt wel mee. Schuil werd in 1996 Olympischkampioen. Da's pas 16 jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef debeterebob het volgende:
Dat wist ik zelfsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Konden ze nog steeds, maar beachvolleybal is enorm in opkomst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Konden ze niet meer meedraaien met de top in het volleybal dan? Ik neem aan dat je op zand geen competitie speelt..
Die vorm laten ze wel ff zien jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Konden ze nog steeds, maar beachvolleybal is enorm in opkomst.
Bij het beachvolleybal heb je gewoon een toernooiencyclus met WorldTour-toernooien en Grand Slam-toernooien. Laatste GS, het grootste toernooi op de Tour in Klagenfurt, vlak voorafgaand aan de Spelen wonnen Schuil en Nummerdor. Ze zijn dus geweldig in vorm.
Ja, dat heb ik destijds gezien inderdaad. Maar da's toch alleen in de zomer. Je gaat niet in de winter op het strand in Scheveningen staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Konden ze nog steeds, maar beachvolleybal is enorm in opkomst.
Bij het beachvolleybal heb je gewoon een toernooiencyclus met WorldTour-toernooien en Grand Slam-toernooien. Laatste GS, het grootste toernooi op de Tour in Klagenfurt, vlak voorafgaand aan de Spelen wonnen Schuil en Nummerdor. Ze zijn dus geweldig in vorm.
Of mensen van 23 die na het EK-88 zijn geboren. Toen was ik 26.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
2quote:
Toernooien zijn over de hele wereld, van China tot Brazilië, dus ook in de overige maanden spelen ze.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik destijds gezien inderdaad. Maar da's toch alleen in de zomer. Je gaat niet in de winter op het strand in Scheveningen staan.
Zo krijg je geen ritme, lijkt me.
je kunt ook indoor zand strooien hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik destijds gezien inderdaad. Maar da's toch alleen in de zomer. Je gaat niet in de winter op het strand in Scheveningen staan.
Zo krijg je geen ritme, lijkt me.
Jij bent dan ook al wel heel oud hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of mensen van 23 die na het EK-88 zijn geboren. Toen was ik 26.
Ik kan me nog zo voor de geest halen peter blange, bas van de goor en ron zwerver enzo. Maar zie nu dat hij daar ook bij zat blijkbaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Hij behoorde niet tot de basis-zes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo voor de geest halen peter blange, bas van de goor en ron zwerver enzo. Maar zie nu dat hij daar ook bij zat blijkbaar
Het is confronterend als je beseft dat je ouder bent dan de Minister - President.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al wel heel oud he
Juist niet er kunnen er 15000 in. Net als in alle stadionds vel lege plekken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:48 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel mensen zouden er in dat stadion zitten? Volgens mij best wel veel.
15.000 werd net gezegdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:48 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel mensen zouden er in dat stadion zitten? Volgens mij best wel veel.
Dat vind ik dus best veel 15.000 voor beachvollybal:Pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist niet er kunnen er 15000 in. Net als in alle stadionds vel lege plekken.
Heet beachvolleystadion lijkt me een van de best bezette venues.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist niet er kunnen er 15000 in. Net als in alle stadionds vel lege plekken.
Op Lords na danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef Rosario het volgende:
Dit is trouwens wel zo'n beetje het mooiste venue van de hele OS.
Grappig. Ik dacht dat die generatie allang gestopt was. Maar Schuil was in 1996 (lees ik nu) een debutant. Ik herinner me z'n naam ook eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Schuil werd in 1996 Olympischkampioen. Da's pas 16 jaar geleden.
Volgens mij was Gortzen een van de laatste die stopte, in 2007.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Grappig. Ik dacht dat die generatie allang gestopt was. Maar Schuil was in 1996 (lees ik nu) een debutant. Ik herinner me z'n naam ook eigenlijk niet meer.
Dat zeker denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heet beachvolleystadion lijkt me een van de best bezette venues.
Het zeilen is ook mooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef Rosario het volgende:
Dit is trouwens wel zo'n beetje het mooiste venue van de hele OS.
oh dan kijk ik zeker weer naar de verkeerde tijdzonequote:
Ja dat is de Engelse tijd van jouquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:53 schreef Guard het volgende:
[..]
oh dan kijk ik zeker weer naar de verkeerde tijdzone
Hopen dat ze een juil gaan graven waar ze zelf invallen. Blijven Duitsers en strand.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ach wat leuk, ze gaan kasteeltjes bouwen
Nummerdor en Schuil zijn dat zeker, maar zo zijn er een stuk of 10 duo's die een medaille kunnen winnen. Beachvolleybal is heel erg onvoorspelbaar. Veel duo's kunnen bij een goed toernooi de halve finale halen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef Mascleta het volgende:
is Nederland kanshebber voor een Medaille bij beachvolleybal?
Was in 96 een jong broekie iddquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij was Gortzen een van de laatste die stopte, in 2007.
Ah leuk. Maakt het een sport om te volgen, anders als sporten waar je bij voorbaat al volkomen kansloos bent op eremetaal (wat een kutwoord is dat toch).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nummerdor en Schuil zijn dat zeker, maar zo zijn er een stuk of 10 duo's die een medaille kunnen winnen. Beachvolleybal is heel erg onvoorspelbaar. Veel duo's kunnen bij een goed toernooi de halve finale halen.
Matysik deed dat inderdaad vreselijk dom.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
Je moet ook niet gaan stoppen met spelen Martisik.
7 punten idd en 3e set vijf (dacht ik)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh nee om de 7 punten wisselen van helft toch of is dt alleenbij de echte amateurs
Doe eens niet, mijn stream houdt je niet bijquote:
en blok telt als spelen zie ik nuquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als ze deze set pakken, is 't al klaar toch?
Vergis je niet in die service van net. Was gewoon een kutfloater precies tussen de Duitsers in.quote:
Klopt. In de derde set is het 15 punten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef Mascleta het volgende:
dus ze spelen om 21 punten en het is best of 3 sets?
ja maar derde set is tot 15 (wel twee punten verschil, in alle sets)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef Mascleta het volgende:
Ja, maar de laatste set is maar tot de 15quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef Mascleta het volgende:
Klopt, maar de eventuele 3e set gaat naar 15 punten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef Mascleta het volgende:
wat is het minimale verschil om te winnen? of is 21-20 ook voldoende?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. In de derde set is het 15 punten.
2 verschil altijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Mascleta het volgende:
[..]
wat is het minimale verschil om te winnen? of is 21-20 ook voldoende?
'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Mascleta het volgende:
[..]
wat is het minimale verschil om te winnen? of is 21-20 ook voldoende?
Die service van Schuil staat ook bekend als heel goed. Is één van de beste serveerders op de Tour.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
Erdmann heeft echt moeite met de service, daar gaat het vaak mis bij den Dietscher.
Is al bijna afgelopen hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Mascleta het volgende:
Oké, dank allendan kan ik het nu gaan volgen
Net op tijd danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Mascleta het volgende:
Oké, dank allendan kan ik het nu gaan volgen
en hij slaat direct uit...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die service van Schuil staat ook bekend als heel goed. Is één van de beste serveerders op de Tour.
Gaan we weer opportunistisch doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:01 schreef hafcfan het volgende:
Lekker hoor ze zijn al wel zeker van de eerste 3.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Krijg je hè. Met servicedruk serveren levert ook fouten op.
Judo, Dressuur, roeien, zeilen, zwemmen, surfen, hockey, turnen, schermen. Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk dit is 1 van de weinige sporten waar t nog mee kan
Surfen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Judo, Dressuur, roeien, zeilen, zwemmen, surfen, hockey, turnen, schermen. Hoe bedoel je?
Van Rijsselberghe. Was al een van de favorieten en heeft de eerste twee races vrij ruim gewonnen.quote:
Noem ook even al die teamsporten waar we niet eens aan meedoen zelfs voetbal niet. En dresuur kom op ey...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Judo, Dressuur, roeien, zeilen, zwemmen, surfen, hockey, turnen, schermen. Hoe bedoel je?
voor de eerste plek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Overmorgen tegen de Letten Plavins en Smedins die ook twee zeges hebben.
Je zegt dat dit een van de laatste sporten is waarmee we een medaille kunnen winnen. Ik bestrijd dat. Waarom zou ik dan nog de overige sporten moeten noemen waaraan we niet meedoen? En met dressuur hebben we gewoon één a twee medaillekansen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Noem ook even al die teamsporten waar we niet eens aan meedoen zelfs voetbal niet. En dresuur kom op ey...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Overmorgen tegen de Letten Plavins en Smedins die ook twee zeges hebben.
Dank uquote:
Eerste 2 sowieso. Verder ook nog de 2 beste nummers 3 van de 6 poules en de overige 4 nummers 3 spelen nog één knockout ronde extra tegen elkaar. Daardoor gaan er dus nog 2 extra teams door, maakt 16 in totaal en dus de achtste finales. Vanaf dan helemaal knockout fase.quote:
Ja maar dresuur noem ik geen sport. Die andere vind ik ook mooi, maar vind het jammer dat het haast aleen maar sporten zijn die je aleen doet. In teamsporten zijn we niet groot meer, wat we ooit wel waren, vooral vollybal en waterpolo mis ik. Aleen hockey houdt de eer hoog.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je zegt dat dit een van de laatste sporten is waarmee we een medaille kunnen winnen. Ik bestrijd dat. Waarom zou ik dan nog de overige sporten moeten noemen waaraan we niet meedoen? En met dressuur hebben we gewoon één a twee medaillekansen.
Bijna iedereen gaat dus doorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eerste 2 sowieso. Verder ook nog de 2 beste nummers 3 van de 6 poules en de overige 4 nummers 3 spelen nog één knockout ronde extra tegen elkaar. Daardoor gaan er dus nog 2 extra teams door, maakt 16 in totaal en dus de achtste finales. Vanaf dan helemaal knockout fase.
Roeien? Zeilen? Als je dan beachvolleybal ook als teamsport ziet dan zijn sommige zeilklasses dat net zo zeer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar dresuur noem ik geen sport. Die andere vind ik ook mooi, maar vind het jammer dat het haast aleen maar sporten zijn die je aleen doet. In teamsporten zijn we niet groot meer, wat we ooit wel waren, vooral vollybal en waterpolo mis ik. Aleen hockey houdt de eer hoog.
Dat jij het geen sport noemt is niet relevant. En het overige is weer een heel andere discussie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar dresuur noem ik geen sport. Die andere vind ik ook mooi, maar vind het jammer dat het haast aleen maar sporten zijn die je aleen doet. In teamsporten zijn we niet groot meer, wat we ooit wel waren, vooral vollybal en waterpolo mis ik. Aleen hockey houdt de eer hoog.
16 van de 24 inderdaad, dus zegt niet super veel, maar voor een loting tegen een team dat niet zo lekker in het toernooi zit is het wel zo lekker.quote:
Ja paardrijden is toch geen sport? Laat ik het zo zeggen dan, de groote teamsporten zijn we niet meer groot in en das kut.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat jij het geen sport noemt is niet relevant. En het overige is weer een heel andere discussie.
Leg uit? Zonder de ruiter doet dat paard niks.quote:
zonder een schutter een wapen ook niks, zonder een coureur een motor of auto ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leg uit? Zonder de ruiter doet dat paard niks.
Daar ga ik niet eens op in, kijk dat paard doet alles die gast geeft aleen opdrachten. Het hoort totaal niet thuis op de os. Daar denken de meeste zo over in het forum welke sport er weg moet, dus dan lijkt het mij dat er een kern van waarheid inzit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leg uit? Zonder de ruiter doet dat paard niks.
Klopt, en dus zijn dat ook sporten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef Mascleta het volgende:
[..]
zonder een schutter een wapen ook niks, zonder een coureur een motor of auto ook niet.
Jij gaat voor de Wilders-award of niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens op in, kijk dat paard doet alles die gast geeft aleen opdrachten. Het hoort totaal niet thuis op de os. Daar denken de meeste zo over in het forum welke sport er weg moet, dus dan lijkt het mij dat er een kern van waarheid inzit.
Ga er maar inderdaad niet op in. Prima joh, niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens op in, kijk dat paard doet alles die gast geeft aleen opdrachten. Het hoort totaal niet thuis op de os. Daar denken de meeste zo over in het forum welke sport er weg moet, dus dan lijkt het mij dat er een kern van waarheid inzit.
Klopt. 2-0 is ook 2-0 in punten, 2-1 is 2-1 in punten. Is in het zaalvolleybal ook zo. Bij 3-0 of 3-1 krijg je 3 punten, bij 3-2 krijgt de winnaar er 2 en de verliezer er 1.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:
Hmmm ik kijk op de toernooisite. Als je verliest met 2-1 krijg je blijkbaar als nog een wedstrijdpunt?
Antwoordt dan eens op zijn opmerking. 'Die gast' geeft namelijk niet alleen opdrachten, want dan kunnen jij en ik ook meedoen. En als het zo simpel was, dan gaf iedereen we dezelfde opdrachten en gaat er nooit iets mis.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wildersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij gaat voor de Wilders-award of niet?
Zuid-Afrikanen hebben 2x 2-0 verloren en toch 2 punten. Ik snap het echt niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt. 2-0 is ook 2-0 in punten, 2-1 is 2-1 in punten. Is in het zaalvolleybal ook zo. Bij 3-0 of 3-1 krijg je 3 punten, bij 3-2 krijgt de winnaar er 2 en de verliezer er 1.
Oh wacht wat zeg ik nou. Dat klopt dus niet. Bij het beachvolleybal is het altijd 2 punten voor de winnaar en 1 voor de verliezer. Sloeg nergens op wat ik zei.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zuid-Afrikanen hebben 2x 2-0 verloren en toch 2 punten. Ik snap het echt niet.
1 voor de verliezerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh wacht wat zeg ik nou. Dat klopt dus niet. Bij het beachvolleybal is het altijd 2 punten voor de winnaar en 1 voor de verliezer. Sloeg nergens op wat ik zei.
Niet logisch. Verder maakt het natuurlijk niet uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Och het maakt allemaal niet zo gek veel verschil, of het nou 0 punten zijn of 1.
Zeker, moeten ze ook als ze nog wat willen. Maar Bawden en Palmer is ook gewoon een prima duo. Kan alle kanten op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |