idd, vind dat ook een goed idee. prioriteiten stellen wat nu echt van belang is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Verder vind ik de optie van Motorbloempje niet zo heel slecht?
Ik zie je opmerking niet als gebash maar je opmerking waarom zij wel en andere niet die snap ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Geef een man een vis en hij eet een dag.. geef een hengel....
Helaas, hoewel ik je alle goeds gun, ik ben principieel tegen dit soort zaken. Tenzij je vanwege fysieke onmogelijkheden (ziekte dus) echt niets kunt. Als dit wordt opgevat als bash dan deleten jullie dit maar, maar ik zie niet in waarom TS wel spullen zou moeten krijgen en anderen (die er net zo veel of weinig behoefte aan hebben) niet.
Het is wel een goede tip maar 2de hands krijg je er geen flikker voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mwah ik begreep dat hij net nieuw was? Geen idee wat zoiets nieuw kost hoor en wat je er voor krijgt als je het verkoopt maar ik denk dat dit wel een geval, alle kleine beetjes helpen is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is wel een goede tip maar 2de hands krijg je er geen flikker voor.
de gordel waar ze het over heeft is 2ehands niks waard, en m'n garmin is naast m'n computer, het enige waardevolle materiaal wat ik bezit. Het hardlopen is m'n enige sport en hobby. Nu wil ik niet zeggen dat ik daarvoor perse en absoluut m'n garmin nodig heb, maar ik ben gehecht aan dat ding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
alle beetjes helpen toch?!?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nja, het is gewoon net als met Griekenland. We kunnen wel geld blijven geven, maar dat verandert niet het gedrag waar de problemen vandaan kwamen... En ik schat in dat dit in veel van dit soort fhf gevallen ook zo is. Maargoed. Ik gun anderen een goed leven en ts gun ik haar spulletjes. Alleen denk ik dat het geven hiervan symptoombestrijding is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie je opmerking niet als gebash maar je opmerking waarom zij wel en andere niet die snap ik niet.
Want een dergelijk topic is al vaker in het FHF geplaatst en die personen zijn ook geholpen.
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
een 610 ja. ik heb een 110.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.
Van 200 euro kun je een hoop huisraad halen.
al krijg je er 50 euro voor.. is toch weer een week te vreten.quote:
heeft djmo die?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.
Van 200 euro kun je een hoop huisraad halen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
Dan nog, prioriteiten stellen. Denk niet alleen aan jezelf. Je hebt ook nog kinderen.
Nee, een andere. Iets minder duur. Had me vergist. Maar dat is nog steeds ongeveer 50-100 euro (tweedehandsopbrengst) die tegen serviesgoed en een frituurpan aangegooid kunnen worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
heeft djmo die?
in dat geval vind ik t eigenlijk onbegrijpelijk dat die ooit gekocht is, terwijl je weet dat er een scheiding aan zit te komen waarbij je geld nodig hebt voor de inrcihting van je huis enzo
hij wil hem niet, omdat hij van een FOK!ker is ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je de vaatwasser niet ruilen met je ex tegen een stukje inboedel? Hij heeft er tenslotte geen nu, toch? Misschien een idee.
Ik ben het wel met je eens Vicky, maar uit ervaring (beroepsmatig) weet ik dat trekken aan een dood paard geen zin heeft, zeg maar. Het is een verschil van instelling. Maar omdat er kleine kinderen bij betrokken zijn, die niet om de hele situatie gevraagd hebben, vind ik het toch sneu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
alle beetjes helpen toch?!?!?!
het spijt me maar ik hou ook helemaal niet van dit "gebedel".
ga verdomme gewoon werken voor je geld!! Dat moet we bijna allemaal.
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Ik heb bijna 2 jaar, onvrijwillig, zonder werk gezeten. Daarvoor heb ik jaren me uit de naad gewerkt. Ik kreeg een wwtje voor 13 maanden. Ik heb 120!! sollicitaties de deur uit gedaan. Na die ww kreeg ik helemaal NIKS.. geen bijstand of wat dan ook..
en nee dit is geen gebash, dit is een mening.
Ik meen me ter herinneren dat je het eerst altijd met je telefoon deed. Maar goed, ik zeg niet dat het moet ofzo, maar ik denk dat het zeker iets is om over na te denken. Waardevol materiaal is altijd nog ondergeschikt aan het geluk en de vrijheid waar je nu aan werkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
de gordel waar ze het over heeft is 2ehands niks waard, en m'n garmin is naast m'n computer, het enige waardevolle materiaal wat ik bezit. Het hardlopen is m'n enige sport en hobby. Nu wil ik niet zeggen dat ik daarvoor perse en absoluut m'n garmin nodig heb, maar ik ben gehecht aan dat ding.
welzijn van kinderen gaan boven waardevol materiaal..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik meen me ter herinneren dat je het eerst altijd met je telefoon deed. Maar goed, ik zeg niet dat het moet ofzo, maar ik denk dat het zeker iets is om over na te denken. Waardevol materiaal is altijd nog ondergeschikt aan het geluk en de vrijheid waar je nu aan werkt.
vaatwasser is niet van haar maar van rucky. die gaat terug naar rucky. had ze in bruikleen ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je de vaatwasser niet ruilen met je ex tegen een stukje inboedel? Hij heeft er tenslotte geen nu, toch? Misschien een idee.
ben ik wel met je eens ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, een andere. Iets minder duur. Had me vergist. Maar dat is nog steeds ongeveer 50-100 euro (tweedehandsopbrengst) die tegen serviesgoed en een frituurpan aangegooid kunnen worden.
Ik dacht dat ze hem samen in bruikleen hadden en hij dat dus gewoon voort kon zetten, als hij dat zou willen. Maar nu hij niet wil houdt dat sowieso op, jammer, want het was wel een simpele oplossing geweest, hij nog een periode x de vaatwasser, zij een x aantal spulletjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
vaatwasser is niet van haar maar van rucky. die gaat terug naar rucky. had ze in bruikleen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |