ligt aan t type en t gebruik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij ook best duur in gebruik van water, of niet?
weet ik eigenlijk niet hoor
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik wens je alle goeds toe, en veel sterkte, maar ergens klopt het m.i. niet dat je in andere topics vertelt over bepaalde (relatief dure) nieuwe spullen die je hebt gekocht en vervolgens hier om hulp komt vragen...
Kun je niet wat spullen die je minder hard nodig hebt verkopen en dat geld uitgeven aan tweede hands dingen waar je hier nu om vraagt? Dan ben je ook gelijk wat minder afhankelijk van anderen.
nou bedankt voor je mening! ik deel hem niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Geef een man een vis en hij eet een dag.. geef een hengel....
Helaas, hoewel ik je alle goeds gun, ik ben principieel tegen dit soort zaken. Tenzij je vanwege fysieke onmogelijkheden (ziekte dus) echt niets kunt. Als dit wordt opgevat als bash dan deleten jullie dit maar, maar ik zie niet in waarom TS wel spullen zou moeten krijgen en anderen (die er net zo veel of weinig behoefte aan hebben) niet.
Mew... ik overleef wel zonderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat juist wel mee en is een (nieuwe) vaatwasser zuiniger in gebruik qua water dan gewoon afwassen.. Maarja je hebt natuurlijk wel stroom nodig. Ik weet het ook niet precies, heb het niet uitgezocht. Maar ik ben wel heel blij dat wij er 1 hebben
![]()
gaat hem niet worden van zijn inkomen .. hij zit ook aan schulden vast (die ik, of samen) gemaakt hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
En je ex laten betalen voor spullen dan? Een snijplank, vergiet, bestek enzo?
tbh hebben al meerdere mensen in fhf hulp op deze manier gekregenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Helaas, hoewel ik je alle goeds gun, ik ben principieel tegen dit soort zaken. Tenzij je vanwege fysieke onmogelijkheden (ziekte dus) echt niets kunt. Als dit wordt opgevat als bash dan deleten jullie dit maar, maar ik zie niet in waarom TS wel spullen zou moeten krijgen en anderen (die er net zo veel of weinig behoefte aan hebben) niet.
water niet, stroom wel. en als je idd maar 4 bordjes hebt, lijkt het me vrij overbodig omdat je het kreng dan nevernooit vol krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij ook best duur in gebruik van water, of niet?
weet ik eigenlijk niet hoor
Maar volgens mij kom je met 5 euro al vrij ver... Is daar niet ook een speciaal budget voor? Of zit je niet in de schuldhulpverlening?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
gaat hem niet worden van zijn inkomen .. hij zit ook aan schulden vast (die ik, of samen) gemaakt hebben.
Dat is ook nog een goede optie jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je nou eens rondkijkt en alles wat je niet nodig hebt (zoals je onlangs nieuw aangeschafte hardloopgadgets (Garmin, gordel, etc.)) verkoopt kun je daar aardig wat huisraad van kopen: ik zou liever m'n kinderen een goed thuis kunnen bieden dan kunnen zien hoe hard ik loop.
waren we wel mee bezig, dat zal nu, apart van elkaar, opnieuw aangevraagd moeten worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar volgens mij kom je met 5 euro al vrij ver... Is daar niet ook een speciaal budget voor? Of zit je niet in de schuldhulpverlening?
eh ze neemt toch al een deel van de spullen mee. dan zou hij haar nog moeten betalen voor de anderequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
En je ex laten betalen voor spullen dan? Een snijplank, vergiet, bestek enzo?
Ja, dat ikdee heb ik ook altijd, dat je dan veel meer servies moet hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
water niet, stroom wel. en als je idd maar 4 bordjes hebt, lijkt het me vrij overbodig omdat je het kreng dan nevernooit vol krijgt
Wij zijn ook maar met 2, maar dat ding gaat wel elke keer volquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat ikdee heb ik ook altijd, dat je dan veel meer servies moet hebben![]()
maar ik heb maar een huishouden van 2 personen, dus zoveel is het niet, ik
heb trouwens niet eens plek voor zo;n geval
Nouja, zij neemt ook de kinderen mee natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
eh ze neemt toch al een deel van de spullen mee. dan zou hij haar nog moeten betalen voor de andere
spullen?hij betaalt voor de vergiet enzo en zij betaalt hem dan voor de wasmachine en de droger enzo?
Dan kook je zeker heeeeeeeeeeeeel uitgebreid?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wij zijn ook maar met 2, maar dat ding gaat wel elke keer vol
Ja en gewoon veel dingen gebruiken... Want we hebben toch een vaatwasserquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kook je zeker heeeeeeeeeeeeel uitgebreid?
Ik heb ook vaak één pansgerechten, scheelt ook in de afwas
Jah...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja en gewoon veel dingen gebruiken... Want we hebben toch een vaatwasser. Nouja, tot zo ver offtopic hoor
maar dat zou niet hoeven te betekenen dat ze ook alle spullen mag meenemen en geld erbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, zij neemt ook de kinderen mee natuurlijk.
precies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef DJMO het volgende:
de discussie over vaatwassers kan achterwege blijven, degene die ik meeneem uit het huis is eigendom van rucky, en gaat daar ook heen, aangezien ik een inbouw tot m'n beschikking heb.
Verder: de kinderen zijn ook regelmatig bij hun vader, en ze zullen ook daar moeten kunnen slapen en eten , dus vandaar dat ik er niet om sta te springen dat alles doormidden gezaagd wordt om het maar 'eerlijk' te verdelen. Tenslotte hebben de kids daar ook gewoon hun behoeften zoals ze die ook bij mij hebben.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...![]()
on topic maar weer
Hou er rekening mee dat dat pas kan op het moment dat de scheiding in ingeschreven en de schulden in het convenant vastgelegd zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
waren we wel mee bezig, dat zal nu, apart van elkaar, opnieuw aangevraagd moeten worden.
idd, vind dat ook een goed idee. prioriteiten stellen wat nu echt van belang is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Verder vind ik de optie van Motorbloempje niet zo heel slecht?
Ik zie je opmerking niet als gebash maar je opmerking waarom zij wel en andere niet die snap ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
Het is wel een goede tip maar 2de hands krijg je er geen flikker voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mwah ik begreep dat hij net nieuw was? Geen idee wat zoiets nieuw kost hoor en wat je er voor krijgt als je het verkoopt maar ik denk dat dit wel een geval, alle kleine beetjes helpen is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is wel een goede tip maar 2de hands krijg je er geen flikker voor.
de gordel waar ze het over heeft is 2ehands niks waard, en m'n garmin is naast m'n computer, het enige waardevolle materiaal wat ik bezit. Het hardlopen is m'n enige sport en hobby. Nu wil ik niet zeggen dat ik daarvoor perse en absoluut m'n garmin nodig heb, maar ik ben gehecht aan dat ding.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
alle beetjes helpen toch?!?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nja, het is gewoon net als met Griekenland. We kunnen wel geld blijven geven, maar dat verandert niet het gedrag waar de problemen vandaan kwamen... En ik schat in dat dit in veel van dit soort fhf gevallen ook zo is. Maargoed. Ik gun anderen een goed leven en ts gun ik haar spulletjes. Alleen denk ik dat het geven hiervan symptoombestrijding is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie je opmerking niet als gebash maar je opmerking waarom zij wel en andere niet die snap ik niet.
Want een dergelijk topic is al vaker in het FHF geplaatst en die personen zijn ook geholpen.
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
een 610 ja. ik heb een 110.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.
Van 200 euro kun je een hoop huisraad halen.
al krijg je er 50 euro voor.. is toch weer een week te vreten.quote:
heeft djmo die?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n 610 kost nieuw zo'n 300 euro. Als je daar 200 of 250 euro voor vraagt ben je 'm zo kwijt, zeker als hij nog maar net aangeschaft is en amper gebruikt.
Van 200 euro kun je een hoop huisraad halen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
Dan nog, prioriteiten stellen. Denk niet alleen aan jezelf. Je hebt ook nog kinderen.
Nee, een andere. Iets minder duur. Had me vergist. Maar dat is nog steeds ongeveer 50-100 euro (tweedehandsopbrengst) die tegen serviesgoed en een frituurpan aangegooid kunnen worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
heeft djmo die?
in dat geval vind ik t eigenlijk onbegrijpelijk dat die ooit gekocht is, terwijl je weet dat er een scheiding aan zit te komen waarbij je geld nodig hebt voor de inrcihting van je huis enzo
hij wil hem niet, omdat hij van een FOK!ker is ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je de vaatwasser niet ruilen met je ex tegen een stukje inboedel? Hij heeft er tenslotte geen nu, toch? Misschien een idee.
Ik ben het wel met je eens Vicky, maar uit ervaring (beroepsmatig) weet ik dat trekken aan een dood paard geen zin heeft, zeg maar. Het is een verschil van instelling. Maar omdat er kleine kinderen bij betrokken zijn, die niet om de hele situatie gevraagd hebben, vind ik het toch sneu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
alle beetjes helpen toch?!?!?!
het spijt me maar ik hou ook helemaal niet van dit "gebedel".
ga verdomme gewoon werken voor je geld!! Dat moet we bijna allemaal.
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Ik heb bijna 2 jaar, onvrijwillig, zonder werk gezeten. Daarvoor heb ik jaren me uit de naad gewerkt. Ik kreeg een wwtje voor 13 maanden. Ik heb 120!! sollicitaties de deur uit gedaan. Na die ww kreeg ik helemaal NIKS.. geen bijstand of wat dan ook..
en nee dit is geen gebash, dit is een mening.
Ik meen me ter herinneren dat je het eerst altijd met je telefoon deed. Maar goed, ik zeg niet dat het moet ofzo, maar ik denk dat het zeker iets is om over na te denken. Waardevol materiaal is altijd nog ondergeschikt aan het geluk en de vrijheid waar je nu aan werkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
de gordel waar ze het over heeft is 2ehands niks waard, en m'n garmin is naast m'n computer, het enige waardevolle materiaal wat ik bezit. Het hardlopen is m'n enige sport en hobby. Nu wil ik niet zeggen dat ik daarvoor perse en absoluut m'n garmin nodig heb, maar ik ben gehecht aan dat ding.
welzijn van kinderen gaan boven waardevol materiaal..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik meen me ter herinneren dat je het eerst altijd met je telefoon deed. Maar goed, ik zeg niet dat het moet ofzo, maar ik denk dat het zeker iets is om over na te denken. Waardevol materiaal is altijd nog ondergeschikt aan het geluk en de vrijheid waar je nu aan werkt.
vaatwasser is niet van haar maar van rucky. die gaat terug naar rucky. had ze in bruikleen ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je de vaatwasser niet ruilen met je ex tegen een stukje inboedel? Hij heeft er tenslotte geen nu, toch? Misschien een idee.
ben ik wel met je eens ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, een andere. Iets minder duur. Had me vergist. Maar dat is nog steeds ongeveer 50-100 euro (tweedehandsopbrengst) die tegen serviesgoed en een frituurpan aangegooid kunnen worden.
Ik dacht dat ze hem samen in bruikleen hadden en hij dat dus gewoon voort kon zetten, als hij dat zou willen. Maar nu hij niet wil houdt dat sowieso op, jammer, want het was wel een simpele oplossing geweest, hij nog een periode x de vaatwasser, zij een x aantal spulletjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
vaatwasser is niet van haar maar van rucky. die gaat terug naar rucky. had ze in bruikleen ofzo
En meedenken wordt dus niet gewaardeerd? En ik lees hier mee en als ik vind dat het te ver gaat grijp ik echt wel in hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Hou eens op over DJMO's garmin dat was een verjaardags kadotje van mij en die vaatwasser heeft ze van mij in bruikleen.
Als je DJMO wilt helpen graag en zo niet even goede vrienden.
Maar gezeik mag van mij achterwege blijven.
Maar ook cadeautjes kun je verkopen of ruilen, indien andere zaken belangrijker zijn. Als ik zo even op google kijk is een garmin een duur apparaat, misschien is er een Fok!ker naar op zoek en bereid hem te ruilen tegen een aantal andere goederen die DJMO nodig heeft. Het zou helemaal mooi zijn als dat dan tegen een leuke waarde is (rond de 75, 80% van de nieuwwaarde). Zij geholpen, andere Fok!ker geholpen. Ik verzin maar wat hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Hou eens op over DJMO's garmin dat was een verjaardags kadotje van mij en die vaatwasser heeft ze van mij in bruikleen.
Meedenken vind ik super.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En meedenken wordt dus niet gewaardeerd? En ik lees hier mee en als ik vind dat het te ver gaat grijp ik echt wel in hoor.
Precies, dat vind jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meedenken vind ik super.![]()
Maar om te zeggen dat ze eerst maar de weinige dingen die ze heeft moet verkopen vind ik geen oplossing.
kijk als er echt dingen zijn die ze echt moet hebben en ze heeft geen geld, maar door de verkoop van zoiets zou t geld wel hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meedenken vind ik super.![]()
Maar om te zeggen dat ze eerst maar de weinige dingen die ze heeft moet verkopen vind ik geen oplossing.
Die dingen staan allemaal op de internetzquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent goed op de hoogte voor iemand die ik eigenlijk niet zo vaak zie posten
Nou, dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk dat verandert dan weer de zaak. dat stond er eventjes niet bij.
soms he, had ik al bij het lezen het idee dat dat fhf sc topic een grote parenclub was.
dus toch!
yeah true iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die dingen staan allemaal op de internetz
hey niet allemaal hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk dat verandert dan weer de zaak. dat stond er eventjes niet bij.
soms he, had ik al bij het lezen het idee dat dat fhf sc topic een grote parenclub was.
dus toch!
Ik weet niet welke stukken je hebt gelezen natuurlijk maar ik vind het over het algemeen wel meevallenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ik heb een stukken na zitten lezen waarvan ik dus echt zoiet had vanwtf?
nee bepaalde mensen waar het idee bij had dat er meer speelde en idd het komt nu langzaam allemaal boven. had ik toch goed tussen de regels doorgelezenquote:
Het komt gewoon raar over als je hier vraagt om bekers en borden terwijl je duur spul hebt staan wat niet behoort tot de primaire dingen. Zeker als er iets onmisbaar is wat voor de kinderen nog aangeschaft dient te worden. Iets met prioriteiten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:06 schreef Rucky het volgende:
Als je DJMO wilt helpen graag en zo niet even goede vrienden.
Maar gezeik mag van mij achterwege blijven.
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
alle beetjes helpen toch?!?!?!
het spijt me maar ik hou ook helemaal niet van dit "gebedel".
ga verdomme gewoon werken voor je geld!! Dat moet we bijna allemaal.
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Ik heb bijna 2 jaar, onvrijwillig, zonder werk gezeten. Daarvoor heb ik jaren me uit de naad gewerkt. Ik kreeg een wwtje voor 13 maanden. Ik heb 120!! sollicitaties de deur uit gedaan. Na die ww kreeg ik helemaal NIKS.. geen bijstand of wat dan ook..
en nee dit is geen gebash, dit is een mening.
nou ik heb er ook weleens gehad dat ik dacht van wtf als ik binnenkwam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stukken je hebt gelezen natuurlijk maar ik vind het over het algemeen wel meevallen
Ik vind het sowieso nog steeds raar dat DJMO de RVS koffiekopjes niet accepteert. Ik snap niet dat je eisen gaat stellen aan fucking koffiekopjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het komt gewoon raar over als je hier vraagt om bekers en borden terwijl je duur spul hebt staan wat niet behoort tot de primaire dingen. Zeker als er iets onmisbaar is wat voor de kinderen nog aangeschaft dient te worden. Iets met prioriteiten.
Nouja, als ik echt krap bij kas zou zitten en dingen nodig heb zou ik wel dingen kunnen/willen verkopen, ook al zijn het gekregen dingen... Dat heeft dan niks te maken met het feit dat ik het niet hebben wil.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
dat..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit.
Al is er bij mij een kleine nuance. Er kunnen echt mensen zijn die vanwege iets het moeilijk hebben, en ook al geef ik 4000X liever aan dieren dan aan mensen, ben ik ook de beroerdste niet. Maar als TS nieuwe hardloop shit kan kopen, haar vorige huis met FHF spullen inricht en regelmatig in FHF loopt te bedelen, zou bij mij toch wel een schijnwerper gaan branden, met de vraag of het niet eens een keer genoeg moet zijn.
Zoals al eerder gezegd is het aan de users om zelf te bepalen of ze weer met hun ogen dicht hun doekoe zak willen trekken en willen geven, of dat men eindelijk eens hun ogen op doet.
Tot zover mijn menig.
ik ben regelmatig in de omstreken van rotterdam te vinden, dat moet af te stemmen zijn denk ik ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe dan we dat?
ik stel geen eisen, ik geef alleen aan dat ik geen dingen wil accepteren omdat het aangeboden wordt, terwijl ik weet dat ik er geen gebruik van zal maken!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nog steeds raar dat DJMO de RVS koffiekopjes niet accepteert. Ik snap niet dat je eisen gaat stellen aan fucking koffiekopjesEn ja die dingen zijn bij de kringloop vast ook goedkoop te halen, maar dat is met bijna alles. Ik zou zeggen, pak die RVS kopjes met beide handen aan en geen eisen stellen
Wat heeft dat te maken met een gegeven paard in de bek kijken? Het gegeven paard zou toch moeten snappen waarom ze het zou verkopen. Volgens mij heeft ze daar namelijk een hele goede reden voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
Hoezo je stelt geen eisen? Je wil toch geen RVS kopjes? En je gaat er geen gebruik van maken omdat je gewone kopjes wil! Hoezo geen eisen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben regelmatig in de omstreken van rotterdam te vinden, dat moet af te stemmen zijn denk ik ?
[..]
ik stel geen eisen, ik geef alleen aan dat ik geen dingen wil accepteren omdat het aangeboden wordt, terwijl ik weet dat ik er geen gebruik van zal maken!
Nee. Maar ik heb dan ook geen geld problemen / geen huisraadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat heeft dat met een gegeven paard in de bek kijken te maken dan? Het is een serieuze mogelijkheid voor een serieus probleem, me dunkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wij helpen, alleen dan op een andere manier dan hier gewenst is. Wij helpen door de ogen van anderen te openenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Joh hou gewoon op. Help als je wilt helpen en anders niet.
TS, kun je mij pmen met wat je nodig hebt?
ik vind die keuze bij die bekers dus juist helemaal te begrijpen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben regelmatig in de omstreken van rotterdam te vinden, dat moet af te stemmen zijn denk ik ?
[..]
ik stel geen eisen, ik geef alleen aan dat ik geen dingen wil accepteren omdat het aangeboden wordt, terwijl ik weet dat ik er geen gebruik van zal maken!
Mjah.. ik strijk nooit.. zou ik dan wel een strijkijzer moeten accepteren omdat ie aangeboden wordt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo je stelt geen eisen? Je wil toch geen RVS kopjes? En je gaat er geen gebruik van maken omdat je gewone kopjes wil! Hoezo geen eisen?
Ja en waarom gaat ze die bekers niet gebruiken? Niet omdat ze ze over heeft, maar omdat ze geen RVS kopjes wil. Ik snap het niet hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind die keuze bij die bekers dus juist helemaal te begrijpen.
zou zinloos zijn als je ze toch niet gebruikt. en bekers regel je altijd wel of koop je goedkoop.
t zou anders liggen als t gaat om bv een tv en dan nee zeggen van nee ik heb liever een van 86 inch ofzo.
Nee natuurlijk niet. Maar DJMO wil toch koffiekopjes hebben (of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah.. ik strijk nooit.. zou ik dan wel een strijkijzer moeten accepteren omdat ie aangeboden wordt?![]()
* Ireth vraagt zich af waar ze zich in hemelsnaam mee bemoeit!
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Joh hou gewoon op. Help als je wilt helpen en anders niet.
dat vervangt ze dan wss toch vrij snel en is daarom imo dan zinloos.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja en waarom gaat ze die bekers niet gebruiken? Niet omdat ze ze over heeft, maar omdat ze geen RVS kopjes wil. Ik snap het niet hoor
Blijkbaar moet dat..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.
Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind die keuze bij die bekers dus juist helemaal te begrijpen.
zou zinloos zijn als je ze toch niet gebruikt. en bekers regel je altijd wel of koop je goedkoop.
t zou anders liggen als t gaat om bv een tv en dan nee zeggen van nee ik heb liever een van 86 inch ofzo.
Oke, picture this :quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dat DJMO nee zegt tegen iets wat ze niet zal gebruiken is toch niet zo gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |