quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef DJMO het volgende:
mag ik een topic openen voor wat spullen die ik nodig ga hebben in m'n nieuwe huisje?
Als ik mij goed herinner dan is je huidige huis toch ook al ingericht door FHF? En nu doe je een oproep om je volgende huis ook in te richten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
we zullen je niet tegenhouden, maar ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat het een beetje wrang is dat je een poosje terug een topic opende met precies dezelfde vraag. Het is aan de users om te beslissen of ze overgebleven spullen aan jou zullen geven en je zult er ook wel vragen over krijgen. Liesje en ik zullen meelezen maar ruimte voor deze vragen moet er ook zijn, dus houd daar rekening mee.
ho. in mijn vorige huis heb ik idd een aantal zaken gekregen, echter dat was meer 'fijne' aankleding. Veel van die spullen gaan dan ook mee naar m'n nieuwe appartementje, maar de zaken die ik hierboven genoemd heb, heb ik nooit eerder om gevraagd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Als ik mij goed herinner dan is je huidige huis toch ook al ingericht door FHF? En nu doe je een oproep om je volgende huis ook in te richten?
Het staat een moderator vrij dit verbeteren als ik er mijlen ver naast zit.
Het gaat er niet om dat je nu andere spullen vraagt dan de vorige keer. Het gaat er meer om dat je het weer opnieuw doet. Misschien zou het wel netjes zijn om te vermelden in de OP dat het niet de eerste keer is. Het is wat Cat zegt: "Het is aan de users om te beslissen of ze overgebleven spullen aan jou zullen geven".quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
ho. in mijn vorige huis heb ik idd een aantal zaken gekregen, echter dat was meer 'fijne' aankleding. Veel van die spullen gaan dan ook mee naar m'n nieuwe appartementje, maar de zaken die ik hierboven genoemd heb, heb ik nooit eerder om gevraagd.
Dan zou ze er niet om vragen denk ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef moussy het volgende:
box en ledikant, krijg je dat niet mee van je ex?!
joh, het was maar een vraag, ik had nog een ledikant staanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zou ze er niet om vragen denk ik?
Nou dat zou natuurlijk tof zijn, net als de vaatwasser.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef moussy het volgende:
[..]
joh, het was maar een vraag, ik had nog een ledikant staanmaar ik ga niet voor 1 of andere egoïstische jan lul moeite doen om het in Alkmaar te krijgen.
De kinderen hebben bij hun vader toch ook een slaapplaats nodig en zoveel dure spullen heeft ze niet. En die vaatwasser is btw van mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef moussy het volgende:
ze moeten daar toch ook kunnen slapen. hij heeft nu ook weer niet zo'n inkomen dat hij zelf alles gloednieuw kan kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef moussy het volgende:
geert zit nog graag in de box, is voor hem zijn eigen plekje zeg maar. Hij struint ook graag rond hoor, maar dan heeft hij totaal geen rust van Jan, die alles uit z'n handen graait. Vandaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef mrien het volgende:
Rot situatie DJMO, fijn dat je een huisje gevonden hebt.
Hoezo heb je nog een box nodig dan? Zit Geert daar nog zoveel in? Hier is hij allang uit de woonkamer namelijk.
bedankt dat je gekeken hebt!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb op zolder gegraven, maar het ledikant is niet compleet, ik hoop dat iemand anders er 1 heeft staan voor je, hier heb je iig niets meer aan helaas.
lief aangeboden, maar de wasdroger neem ik mee uit het huis. en ik heb hetzelfde als jij, ik drink liever uit gewone koffiebekers (porselein of hoe dat spul ook heet) dan uit metaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef sanger het volgende:
Ik heb nog een wasdroger als je daar interesse in hebt
Edit: kijk eens of er hier iets van je gading tussen zit:
[GRATIS] Eurosolar zonnebank & Electrolux wasdroger
[TK] Torentje RVS mokken & Hoffman + Rosenbaum messensets
[TK] Samsung fotoprinter en Tristar RVS rijstkoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |