Bitcoins staan niet op je ip-adres.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef Azaron het volgende:
Ziet er interessant uit, ben het nu aan het installeren. Wat ik me wel afvraag is: je hoeveelheid bitcoins staan vast op je ip-adres, dus stel nu dat mijn computer kapot gaat en ik verhuis dan ben ik mijn bitcoins kwijt?
Alle benodigde data (private keys) om je Bitcoins veilig te stellen staan in je wallet.datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, je wallet.dat naar een USB stick kopieëren
Die staat meestal in:
C:\Users\Quotidien\AppData\Roaming\Bitcoin
Mijn euro's bedoel je? Ik ga ze inderdaad snel omzetten naar bitcoins, want die troep staat op instorten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef Whuzz het volgende:
Protip: cash het, voor het te laat is...
Even een dipje in de koers, waait ook snel weer voorbij.quote:Discussiepuntje: wat denken jullie dat het effect op bitcoin zal zijn wanneer BTCST klapt?
Waarop baseer je dat?quote:Dat moment lijkt er toch wel aan te komen.
1. Vergeet dat minen, niet interessant. Gewoon je bitcoins kopen via een exchange. Makkelijker, sneller, goedkoper, beter voor het milieu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef agentstarling het volgende:
Bitcoin klinkt interessant. Wat is er belangrijk als je hiermee wilt beginnen? Is het van belang dat je veel weet van computers/digitale sizzle?
Het valt mee, al is het wel handig om te begrijpen wat Bitcoin is en hoe het werkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef agentstarling het volgende:
Bitcoin klinkt interessant. Wat is er belangrijk als je hiermee wilt beginnen? Is het van belang dat je veel weet van computers/digitale sizzle?
Soms zegt Magneet zinnige dingen, dat mag ook wel eens gezegd worden!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef MaGNeT het volgende:
Steek er niet meer geld in dan je kwijt wilt raken.
Bitstamp is US $ only toch? Naaien ze je niet onwijs met de wisselkoers? (zodanig dat het de goedkopere marges t.o.v. intersango teniet doet?)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:39 schreef KwukDuck het volgende:
Oud nieuws, er loopt nu een rechtzaak tegen Bitcoinica en ik dacht dat ze vrijwillig aan het liquideren gingen? Ben ook erg benieuwd wat dit voor Intersango gaat betekenen. Ik ben inmiddels overgestapt op bitstamp wat erg snel en goed werkt tot nu toe.
Klopt USD only, maar de koers die ze gebruiken is heel netjes, zit bijna niets in, in ieder geval verwaarloosbaar. Verder zijn ze veruit de goedkoopste wat transactiekosten betreft en is SEPA overboeking gratis en terug storten kost 0.65 EUR. Legitimatie is ook niet nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Bitstamp is US $ only toch? Naaien ze je niet onwijs met de wisselkoers? (zodanig dat het de goedkopere marges t.o.v. intersango teniet doet?)
En moet je je legitimeren daar? (bij intersango alleen een random email adres, al hebben ze natuurlijk ook je bankrekeningnummer zodra je deposits/withdrawals doet)
quote:The Bitcoin Project will be making a major announcement in September that should contribute some stability, he [Gavin] said. Still, he predicted things will continue to be exciting in the world of Bitcoin with "continued controversy and chaos."
Naar mijn inzicht; niets. Geen enkele verandering door het project kan voor meer stabiliteit zorgen imho. Dat zou gelijk betekenen dat er helemaal geen vrije markt is lijkt me. Het protocol staat, om daar wat drastisch aan te veranderen zullen ze moeten forken en daar gaan de meeste bitcoin gebruikers denk ik niet in mee. Het enige wat de devs kunnen doen is de client mooier, sneller, gebruiksvriendelijker maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:30 schreef Whuzz het volgende:
Interessant artikel
Iemand enig idee wat er in september aangekondigd zou kunnen worden?
[..]
Multi-sig is toch allang bekend? Daar hoeft weinig meer aan aangekondigd te worden lijkt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:51 schreef KwukDuck het volgende:
Heel misschien dat ze multi-sig bedoelen, maar ik zie niet wat dat met stabiliteit temaken heeft, eerder functionaliteit.
Ja, volgens mij ook... Het zou kunnen dat ze de client nog makkelijker hebben gemaakt oid, zodat het een groter publiek kan bereiken, iets in die trant.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Multi-sig is toch allang bekend? Daar hoeft weinig meer aan aangekondigd te worden lijkt me.
Naja, we wachten af
Bedoel meer dat het dan in de client zit misschien waardoor mensen het als soort escrow kunnen gebruiken. Vandeweek heb ik nog gelezen dat Gavin zei dat er genoeg ondersteuning voor 0.6 in het netwerk was om het door te voeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Multi-sig is toch allang bekend? Daar hoeft weinig meer aan aangekondigd te worden lijkt me.
Naja, we wachten af
In die richting gok ik ook. $22 ofzo denk ik. Dan gaan er teveel mensen aan de vorige $30 denken en het gevolg daarvan die dan weer snel gaan verkopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:03 schreef vincm het volgende:
Wat gebeurt er met die prijs joh, zijn er weer hardnekkige roddels?
Ik gok dat het maximaal 19-20 dollar wordt voordat het weer in elkaar klapt.
$5000.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef Whuzz het volgende:
Nieuwe bubble in de maak... $14.8 al. Wie voorspelt de top van de bubble?
Je had beter $15 kunnen zeggen, dan had je nu winst gemaaktquote:
Hopelijk heb je meer verstand van bitcoin dan van economiequote:Alleen gaat het wat mij betreft niet zozeer om een top in de Bitcoin-bubble, als wel om een bodem in het Euro-dal (of liever gezegd bodemloze put).
*prrrrrrkshtshstrkrrr* ⇐ geluid van geldprintmachine van euro-banken, die wanhopig miljarden bij blijven drukken "om de economie te redden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |