Precies. Ik zie heel veel judo en er wordt nog steeds veel beslist met goede technieken. Dat je nou toevallig een paar partijen ziet die beslist worden op strafjes en hantei geeft een beetje een vertekend beeld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef andre77 het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal niet. Gisteren een interview met Ben Spijkers gehoord (jurylid). Tegenwoordig wordt 53% van de partijen door ippon beslist, dat is iets meer dan vroeger. Dat zijn objectieve cijfers, gebaseerd op een groot aantal partijen.
Dat toevallig de Nederlanders nu steeds met vlaggetjes verlie\en, is gewoon pech.
Klopt!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Bosch-Decosse was gewoon een aanfluiting. Beide judoka's deden niks, vermeden constant de pakking.
Krijg je als je 1x in de 4 jaar een paar potjes van Nederlanders ziet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Ik zie heel veel judo en er wordt nog steeds veel beslist met goede technieken. Dat je nou toevallig een paar partijen ziet die beslist worden op strafjes en hantei geeft een beetje een vertekend beeld.
Mwa. Zie toch ook een stel passieve partijen met vooral pakkingsgevecht. Zo had je die Boqiev gister. Dat was niet bepaald een aanwinst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Ik zie heel veel judo en er wordt nog steeds veel beslist met goede technieken. Dat je nou toevallig een paar partijen ziet die beslist worden op strafjes en hantei geeft een beetje een vertekend beeld.
Oh, de cijfers zullen anders zijn. Maar dit toernooi, dus niet alleen de NL'ers, heb ik nog nauwelijks dikke ippons gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef andre77 het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal niet. Gisteren een interview met Ben Spijkers gehoord (jurylid). Tegenwoordig wordt 53% van de partijen door ippon beslist, dat is iets meer dan vroeger. Dat zijn objectieve cijfers, gebaseerd op een groot aantal partijen.
Dat toevallig de Nederlanders nu steeds met vlaggetjes verlie\en, is gewoon pech.
Wel mee eens. Aan de andere kant gaat het dan uitdraaien op elkaar strafjes aannaaien. Iets wat nu al veel gebeurt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Klopt!
Maar alsnog kreeg Bosch 2 straffen vanwege 'verkeerde techniek' en kreeg Decosse niets, omdat ze niets deed en dus niks fout kon doen...
Ik zou het serieus beter vinden om gewoon golden score te doen, totdat er met een techniek gescoord wordt! Maak je er dan een hele lange partij van, dan ben je automatisch kansloos voor de volgende ronde... Dus moet je ook wel risico's nemen en komen er vanzelf scores! Mocht een van de judoka's dan opzichtig op de grond gaan liggen telkens, kan je dan alsnog hele duidelijke passiviteits-straffen uitdelen. Dat lijkt mij een veel beter systeem dan deze vlaggetjes...
Dat komt overeen met het beeld dat ik kreeg van de judostream. De niveauverschillen in de eerste ronde zijn overigens fors.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
4 straffen zelfs, ze ging er met Hansoku-make af!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Klopt!
Maar alsnog kreeg Bosch 2 straffen vanwege 'verkeerde techniek' en kreeg Decosse niets, omdat ze niets deed en dus niks fout kon doen...
Ik zou het serieus beter vinden om gewoon golden score te doen, totdat er met een techniek gescoord wordt! Maak je er dan een hele lange partij van, dan ben je automatisch kansloos voor de volgende ronde... Dus moet je ook wel risico's nemen en komen er vanzelf scores! Mocht een van de judoka's dan opzichtig op de grond gaan liggen telkens, kan je dan alsnog hele duidelijke passiviteits-straffen uitdelen. Dat lijkt mij een veel beter systeem dan deze vlaggetjes...
Alleen baas Galstyan in de finale natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh, de cijfers zullen anders zijn. Maar dit toernooi, dus niet alleen de NL'ers, heb ik nog nauwelijks dikke ippons gezien.
Het leuke is dat Fransen toch gezien worden als een van de meest technische judolanden, ze doen het ook altijd goed op eindtoernooien.quote:
Nou ja, ik zou dan pleiten voor echt minieme interventie van de scheidsrechters in de golden score. Alleen bij het overdreven op de grond gaan liggen of keer op keer zonder techniek een actie inzetten zou ik ze dan straffen uit laten delen (en dan hetzelfde systeem als nu, dat pas 2 straffen een punt opleveren). Dat is dan wel fair, dan ga je er alleen uit als je het erg bont maakt met straffen. Maar vooral, het loont om 'snel' er een eind aan te maken, omdat je dan energie spaart voor je volgende rondes (en dat is een goede incentive voor beslissing met een actie lijkt mij!).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel mee eens. Aan de andere kant gaat het dan uitdraaien op elkaar strafjes aannaaien. Iets wat nu al veel gebeurt.
En hoelaat moet Willibrordse?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef Coelho het volgende:
Waarom komt Elmond niet in aanmerking voor de herkansing? Dat is toch altijd als je verliest van een halve finalist?
En hoe kan het dat Dex gisteren zo kapot was? Da's toch gewoon een kwestie van meer trainen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh god Paul. Kan jij geen OS ban krijgen?
Tegenwoordig moet je in de kwartfinale komen om daarvoor in aanmerking te komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef Coelho het volgende:
Waarom komt Elmond niet in aanmerking voor de herkansing? Dat is toch altijd als je verliest van een halve finalist?
En hoe kan het dat Dex gisteren zo kapot was? Da's toch gewoon een kwestie van meer trainen?
Natuurlijk, het is Paul die grappug denkt te zijn.quote:
Wie waren die twee judoka's ook al weer die beide languit op de mat lagen, omdat ze zo stuk waren. Daar was een Nederlander bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou dan pleiten voor echt minieme interventie van de scheidsrechters in de golden score. Alleen bij het overdreven op de grond gaan liggen of keer op keer zonder techniek een actie inzetten zou ik ze dan straffen uit laten delen (en dan hetzelfde systeem als nu, dat pas 2 straffen een punt opleveren). Dat is dan wel fair, dan ga je er alleen uit als je het erg bont maakt met straffen. Maar vooral, het loont om 'snel' er een eind aan te maken, omdat je dan energie spaart voor je volgende rondes (en dat is een goede incentive voor beslissing met een actie lijkt mij!).
Dan kun je dus prima afhouden als "slechtere" judoka en wachten op je kans.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou dan pleiten voor echt minieme interventie van de scheidsrechters in de golden score. Alleen bij het overdreven op de grond gaan liggen of keer op keer zonder techniek een actie inzetten zou ik ze dan straffen uit laten delen (en dan hetzelfde systeem als nu, dat pas 2 straffen een punt opleveren). Dat is dan wel fair, dan ga je er alleen uit als je het erg bont maakt met straffen. Maar vooral, het loont om 'snel' er een eind aan te maken, omdat je dan energie spaart voor je volgende rondes (en dat is een goede incentive voor beslissing met een actie lijkt mij!).
Nee, is al jaren terug veranderd. Alleen de verliezers van de kwartfinalisten gaan naar de herkansingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef Coelho het volgende:
Van Der Geest en een grote Italiaan, in Athene.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie waren die twee judoka's ook al weer die beide languit op de mat lagen, omdat ze zo stuk waren. Daar was een Nederlander bij.
van der Geest en Bianchessi in Athene 2004.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie waren die twee judoka's ook al weer die beide languit op de mat lagen, omdat ze zo stuk waren. Daar was een Nederlander bij.
Ja, maar als jij bijv. 8 minuten in de Golden Score moet afhouden en wacht op je kans verspeel je zoveel energie dat je er de volgende ronde toch wel uitvliegt, dus dat is dan je trade-off.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:55 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Dan kun je dus prima afhouden als "slechtere" judoka en wachten op je kans.
Kan heel goed zijn, maar als ik tegen een favoriet in de GS kwam te staan, zou ik het wel weten hoor. Lekker afhouden en wachten op mn kans, wetende dat de ander wel moet komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, maar als jij 8 minuten moet afhouden en wacht op je kans verspeel je zoveel energie dat je er de volgende ronde toch wel uitvliegt, dus dat is dan je trade-off.
Klopt er iets niet dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is Paul die grappug denkt te zijn.
We hebben het EK niet gewonnen.quote:
Nou ja, dat zou kunnen. Ik zeg ook niet dat het een ideaal systeem is, maar wel iets beter dan hoe het nu gaat op jury-beslissing sowieso. En als het opzichtig verkeerd afhouden is kan je alsnog straffen uitdelen, dus niet elke koekenbakker kan minutenlang op een correcte manier op z'n kans wachten... En elke minuut dat die partij langer duurt, hoe kleiner je kansen in de volgende rondes. Dus tsja, lijkt mij genoeg motivatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:59 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn, maar als ik tegen een favoriet in de GS kwam te staan, zou ik het wel weten hoor. Lekker afhouden en wachten op mn kans, wetende dat de ander wel moet komen.
Heb liever dat ze uitgeschakeld wordtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:02 schreef TheArt het volgende:
Ueno wint maar in de GS met yukoZware pot dus.
Kán helpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:02 schreef TheArt het volgende:
Dat ziet iedereen graag gebeuren denk ik, ook Emane.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:03 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Heb liever dat ze uitgeschakeld wordt
Wint op krachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:02 schreef TheArt het volgende:
twitter:miserus twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 11:57:29G. Elmont: 'Ik was topfit. Maar heb al langer moeite met deze jongen.' Vanwege lage plaatsing op ranglijst meteen moeilijke partij. #OS reageer retweet
Dat hij fit was zag je ook echt wel. Hij oogde echt nog zeer lucide.twitter:miserus twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 11:58:27Guillaume Elmont stapt over naar de klasse tot 90 kilo. Hij weegt nu 88 kilo. Zeven kilo afvallen voor een toernooi wil hij niet meer. #OS reageer retweet
Klopt, was al langer bekend, maar dacht geef het hier even mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:11 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Dat hij over zou stappen was al langer bekend toch?
Die gozer die er nu zit weet ook echt totaal de ballen niet van judo. Geen idee waar hij wel wat van weet overigens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Mart Smeets gaf ooit aan trots te zijn dat ze het bij Studio Sport allemaal zonder autocue kunnen maar er mag verdomme wel wat meer gedaan worden met interviewtechnieken... er is er echt geen een die een fatsoenlijk gesprek kan voeren met een studiogast....
Ze vragen ook telkens hetzelfde... of je kiest ervoor om het gewoon met studiopresentaties aan elkaar te praten of je zorgt ervoor dat je voldoende kennis van zaken hebt om het interessant te houden....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Die gozer die er nu zit weet ook echt totaal de ballen niet van judo. Geen idee waar hij wel wat van weet overigens.
30, kan wel. Zeker in de wat hogere gewichten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is Guillaume, kan die nog 4 jaar mee?
Klopt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Als ze deze wint is het kwartfinale en in ieder geval herkansingen toch?
Moet eigenlijk twee experts hebben dan. Die kunnen elkaar dan een beetje overeind houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze vragen ook telkens hetzelfde... of je kiest ervoor om het gewoon met studiopresentaties aan elkaar te praten of je zorgt ervoor dat je voldoende kennis van zaken hebt om het interessant te houden....
Of gewoon geen gesprekken en gewoon live sport laten zienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:20 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Moet eigenlijk twee experts hebben dan. Die kunnen elkaar dan een beetje overeind houden.
Nebie is niet echt heel slecht. Staat nog steeds in de top-25 van de wereld, maar goed voor Elisabeth geen probleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:20 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Tegenstand is ook minimaal, hou daar rekening mee.
Yah, dat is wel het best. Nu doet de BBC het wel vrij aardig, maar die hebben ook echte toppers op hun loonlijst staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of gewoon geen gesprekken en gewoon live sport laten zien
Ik vind veel dingen sexy... maar Willeboordse en verwurgingen komen dan niet in me opquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:21 schreef Lann555 het volgende:
Ergens toch wel sexy, een vrouw die vanuit iedere hoek een verwurging aan kan leggen.
Ik zou 50-50 zeggen van tevoren. Het staat 1-1 onderling.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maakt ze een goede kans tegen die Chinese in de kwartfinale?
De mat is rond. Oh wacht....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou 50-50 zeggen van tevoren. Het staat 1-1 onderling.
Echt wtf. Heb nog geen enkele verwurging gezien in het hele judotoernooi en Willebrordse al 2 keerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:23 schreef DeeBee het volgende:
Willeboordse hoeft ook echt niet sexy te zijn, als ze gewoon maar de hele tegenstand verwurgd vandaag...
Daar is niks mis mee inderdaad... jammer dat haar gesprekspartners kut zijn... zometeen komt Dione en die gaat ongetwijfeld vragen of ze het niet lastig vindt om toe te kijken vandaagquote:
Die hoeft inderdaad niet goed van mij weg te draaien.quote:
Ik nog een andere. Maar Willebrordse gewoon al 2x.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt wtf. Heb nog geen enkele verwurging gezien in het hele judotoernooi en Willebrordse al 2 keer
Dan heb je nog veel te lerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen sexy... maar Willeboordse en verwurgingen komen dan niet in me op
Hoe zou dat nou komen....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen, rustig, kan goed praten en heeft verstand van zaken
Ja zou mooi zijn als ze geen verstand had van haar eigen sport en gewichtsklasse..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
en prettig om naar te kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee inderdaad... jammer dat haar gesprekspartners kut zijn... zometeen komt Dione en die gaat ongetwijfeld vragen of ze het niet lastig vindt om toe te kijken vandaag
Hier durf ik geld op in te zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee inderdaad... jammer dat haar gesprekspartners kut zijn... zometeen komt Dione en die gaat ongetwijfeld vragen of ze het niet lastig vindt om toe te kijken vandaag
Nou, er zijn genoeg 'analysten' die echt geen ene fuck toevoegen. Eigenlijk vind ik haar de enige bij de NOS deze spelen waar ik graag naar luister.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja zou mooi zijn als ze geen verstand had van haar eigen sport en gewichtsklasse..
Vraag me altijd af hoe die Dione aan haar baan is gekomen. Haar toegevoegde waarde is echt compleet nul.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier durf ik geld op in te zetten.
Jacques Brinkman mogen ze inderdaad met I-pad en al de ruimte inschieten...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg 'analysten' die echt geen ene fuck toevoegen. Eigenlijk vind ik haar de enige bij de NOS deze spelen waar ik graag naar luister.
quote:
Ik ook! 5 EURquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier durf ik geld op in te zetten.
Dionequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dutch mountains.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe die Dione aan haar baan is gekomen. Haar toegevoegde waarde is echt compleet nul.
De kruiwagen van pappa... oud-VARA presentator... (en een oud-leraar van mequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe die Dione aan haar baan is gekomen. Haar toegevoegde waarde is echt compleet nul.
Maar hij heeft vast verstand van zaken. Of hij nou lekker praat of niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jacques Brinkman mogen ze inderdaad met I-pad en al de ruimte inschieten...
Oepsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:29 schreef Mestras het volgende:
Zou er wel eens eentje gestikt zijn die niet wilde aftikken tijdens een verwurging
Als je zegt dat Willibroordse er 3 op haar naam heeft staan geloof je het ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:29 schreef Mestras het volgende:
Zou er wel eens eentje gestikt zijn die niet wilde aftikken tijdens een verwurging
als coach overal gefaaldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar hij heeft vast verstand van zaken. Of hij nou lekker praat of niet.
Gekke naam eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Willeboordse. Wille-boordse. Wil-le-boord-se.
Wil
Le
Boord
Se
Elisabeth Willeboordse.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wil
Le
Boord
Se
Elisabeth Willeboordse.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je zegt dat Willibroordse er 3 op haar naam heeft staan geloof je het ook
DaSandman, Da_Sandman, Da_Sand-manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wil
Le
Boord
Se
Elisabeth Willeboordse.
Gebeurt wel eens dat iemand niet aftikt en buiten westen raakt. Scheids grijpt dan wel in. Duurt ongeveer tien seconden voor je gaat tukken. Om iemand dood te maken moet je wel een halve minuut doortrekkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:29 schreef Mestras het volgende:
Gekke naam eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DaSandman, Da_Sandman, Da_Sand-man
Da
_
Sand
Man
Da_Sandman.
Ik ken hem verder niet hoor, maar zo'n Hiddink heeft toch ook best bij wat clubs gefaald. Natuurlijk ook enkele fantastische uitschietersquote:
Ja maar die zijn bij Brinkman ver te zoeken, plus het feit dat het een zelfingenomen galbak isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet hoor, maar zo'n Hiddink heeft toch ook best bij wat clubs gefaald. Natuurlijk ook enkele fantastische uitschieters
Dat doen debielen ook altijd, napraten.quote:
Heb je ook opgezochtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wil
Le
Boord
Se
Elisabeth Willeboordse.
Zelfs goed quoten is te moeilijk voor jequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat doen debielen ook altijd, napraten.
Zelfs goed quoten is te moeilijk voor jequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zelfs goed quoten is te moeilijk voor je.
Judo. J-U-D-O.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Filmpje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef Greenpeas het volgende:
Die Belgische die brons won op de eerste dag had toch ook iemand bewusteloos tijdens zo'n wurggreep?
Oh ja, jij miste hier nog net ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Judo. J-U-D-O.
Persoonlijke vetes ergens anders
Waar zit jij altijd in de ArenA?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja, jij miste hier nog net ja..
Hou het gewoon eens inhoudelijk over judo in plaats van op de man spelen en elkaar uitdagenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja, jij miste hier nog net ja..
Klopt, Csernoviczki was even buiten westen voor een paar seconden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef Greenpeas het volgende:
Die Belgische die brons won op de eerste dag had toch ook iemand bewusteloos tijdens zo'n wurggreep?
Ga ergens anders de aspirant mod uithangen gekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou het gewoon eens inhoudelijk over judo in plaats van op de man spelen en elkaar uitdagen
Oke.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou het gewoon eens inhoudelijk over judo in plaats van op de man spelen en elkaar uitdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft dat met Willeboordse te maken?quote:
Helemaal niks, sorry.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Willeboordse te maken?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die halve finale van Dex was ook niet onverwacht toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Emane had het heel moeilijk net tegen Rojas. Won op hantei.
Ook opvallend: de eerste 8 geplaatsten naar de kwartfinale. Eerste klasse waarin dat is gebeurd tot nu toe.
Brons zou mogelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen van Willeboordse in?
Nee, toen bereikten de eerste 4 de halve finale, maar niet de eerste 8 de kwartfinale.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die halve finale van Dex was ook niet onverwacht toch?
Outsider voor het goud, brons moet in ieder geval mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, toen bereikten de eerste 4 de halve finale, maar niet de eerste 8 de kwartfinale.
Okéquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Outsider voor het goud, brons moet in ieder geval mogelijk zijn.
Klopt zeker ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar ik bedoel te zeggen dat extreme verrassingen uitbleven.
Dat gehijg. Die Amerikaan kon gewoon punt maken door door te drukken, maar hij heeft de kracht niet meequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:39 schreef Greenpeas het volgende:
Die Amerikaanse coach gaat los.
"Come on, he doesn't want it like you want it!"
Je eigen lip kapot bijtenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:40 schreef DeLuna het volgende:
Ze zijn kapot.Heel langzaam opstaan enzo.
![]()
En dan een rolletje (verband) erbij gevenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:42 schreef TheArt het volgende:
Haha de halve verbanddoos gaan om zijn lip en de scheids ziet het allemaal niet zitten
Bokito.quote:
Ik denk dat zijn verwonding pijn deed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef debeterebob het volgende:
Waarom tikte hij nou precies af? Zag het niet zo goed.
Hij stikte.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef debeterebob het volgende:
Vrij hoog, ze ziet eruit als een sterke kerel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Beenklem. Hoofd kwam tussen de benen van Stevens te zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef debeterebob het volgende:
Overmorgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:54 schreef Mierenneuker. het volgende:
Wanneer komt Henk Grol in actie? Dat is toch de meest epische judoka v/d Nederlandse judo-equippe!
Mart Smeets.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:56 schreef Mierenneuker. het volgende:
Komen er vandaag nog nederlanders in actie bij judo behalve willebrordse?
Neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Nou daar komt ie jongens... doet Dione het of doet ze het niet?
Nederland 1.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie een andere stream, ik zie de Japanner bezig
Sporza.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie een andere stream, ik zie de Japanner bezig
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef debeterebob het volgende:
Nou maak het geld maar naar me over jongens.
Ze hebben al 10x in de afgelopen 2 dagen Van Emden eraan herinnerd dat de Judobond voor Willeboordse koos en niet voor haarquote:
Ah, alweer. Hoe kan het ook anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben al 10x in de afgelopen 2 dagen Van Emden eraan herinnerd dat de Judobond voor Willeboordse koos en niet voor haar
Of het niet vervelend is om naar Willeboordse te moeten kijken... en dat is een prima vraag natuurlijk want daar is pas 129 keer eerder naar gevraagd de afgelopen dag... ook door haarzelfquote:
Echt hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef DeeBee het volgende:
Dit was ook gewoon echt een low blow.
Niet dat het er nog enigszins toevallig op kwam, dat Van Emden zei: 'ja ik heb ook nog tegen haar gestaan in november...'
Maar gewoon uit het niets, helemaal inleidend: VOOR DE MENSEN DIE HET NOG NIET WETEN...
Gewoon bij elke partij vragen ze datquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of het niet vervelend is om naar Willeboordse te moeten kijken... en dat is een prima vraag natuurlijk want daar is pas 129 keer eerder naar gevraagd de afgelopen dag... ook door haarzelf
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:08 schreef F-Bravo het volgende:
Maar heeft de Judobond nou gekozen voor Willeboordse in plaats van Van Emden?
Nee, de NOS heeft gekozen voor Van Emden als analist en daarom moest de judobond Willebrordse kiezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:08 schreef F-Bravo het volgende:
Maar heeft de Judobond nou gekozen voor Willeboordse in plaats van Van Emden?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de NOS heeft gekozen voor Van Emden als analist en daarom moest de judobond Willebrordse kiezen.
Dus je kan niet van sport genieten tenzij iemand met hetzelfde vlaggetje als jij achter zijn naam meedoet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:09 schreef Nober het volgende:
Hoe laat komt Willeboordse? Wat geef ik om dat mannenjudo doen toch geen Nederlanders meer mee vandaag!!
Absoluut niet. Dat kan de NOS zich gewoon niet veroorloven. En ze is niet eens co-commentator. Ze is analiste die daar gewoon 4x in de studio komt zitten. That's it.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:10 schreef Coelho het volgende:
Wat krijgt een co-commentator? ¤2.500,- of zo? Daar kun je best een keer voor huilen...
Ik kan wel genieten van Galstyan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:11 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Dus je kan niet van sport genieten tenzij iemand met hetzelfde vlaggetje als jij achter zijn naam meedoet?
Jawel maar judo interesseert mij eigenlijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:11 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Dus je kan niet van sport genieten tenzij iemand met hetzelfde vlaggetje als jij achter zijn naam meedoet?
Ik hoop voor het meiske dat ze over vier jaar in Rio op de mat staat en niet bij journalistieke armoe van de NOSquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:11 schreef Niox het volgende:
Die van Emden doet het eigenlijk best goed als analist.
Ook al krijgt ze er 500 euro voor dan nog is het prima te doen voor iemand die een schraal loon heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:11 schreef Niox het volgende:
Die van Emden doet het eigenlijk best goed als analist.
Dat is dan ook weer waar. In vergelijking met die 'ik zet 'm nog even stil' hockey analist is het niet zo moeilijk om positief op te vallen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor het meiske dat ze over vier jaar in Rio op de mat staat en niet bij journalistieke armoe van de NOS
Favoriet samen met Emane ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is toch de topfavoriet die nu achter staat?
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is toch de topfavoriet die nu achter staat?
In Ueno in vorm wel ja, maar daar lijkt het nu totaal niet op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:15 schreef debeterebob het volgende:
Ueno werd toch onverslaanbaar geacht voor Willeboordse?
Nouuuu DAAR komen we dus nooit achterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:15 schreef debeterebob het volgende:
Ueno werd toch onverslaanbaar geacht voor Willeboordse?
Dat gaat toch kruislings? dus ze komt dan toch in het andere kwart uit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef TheArt het volgende:
Ueno verliest, OMFG
Nu met Elisabeth haar kwart winnen, anders komt ze in de herkansingen alsnog tegen Ueno.
Dit zou dan wel weerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef TheArt het volgende:
Nu met Elisabeth haar kwart winnen, anders komt ze in de herkansingen alsnog tegen Ueno.
Vast wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef Lann555 het volgende:
Zouden nu ergens op een forum een zooi Japanners lopen te bitchen over gebrek aan winnaarsmentaliteit?
Nee, later pas. Eerst kwartfinalisten uit hetzelfde deel. Dan winnaar kruislinks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat toch kruislings? dus ze komt dan toch in het andere kwart uit?
gebeurd nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Misschien wel. Als Elisabeth verliest, moet ze alsnog tegen Ueno.
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat toch kruislings? dus ze komt dan toch in het andere kwart uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |