Maar wat doe je nou voor werk?quote:
Ben there, done that... nextquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te vinden pretty, je moet het ondergaan.
Doe maar weer zo, you know you love mequote:
You don't say...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
9 dagen nog, en damn ik heb het nodig.
Ik hou ook van m'n katten, maar die neuk ik ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar weer zo, you know you love me.
.....meer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou ook van m'n katten, maar die neuk ik ook niet
Na je vakantie.quote:
Ben net geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou fijn
Ik ga pas in oktober op vakantie
*jaloers*
Grapje kwam niet over, my badquote:
Weten we nog niet. Warm en niet al te duur/ver. Turkije, Egypte, Malta en Marokko zitten nog in de race.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga ik alweer bijna op wintersport![]()
Waar gaat de reis naartoe?
Nice! Malta hebben wij ook aan gedacht, maar vonden t eiland te klein eigenlijk..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:34 schreef stbabylon het volgende:
Weten we nog niet. Warm en niet al te duur/ver. Turkije, Egypte, Malta en Marokko zitten nog in de race.
Ga je met je nieuwe vriend?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nice! Malta hebben wij ook aan gedacht, maar vonden t eiland te klein eigenlijk..
Malta ben ik zelf 1x geweest toen ik 18 of 19 was. Maar het lijkt me leuk om nog een keer te gaan. Inclusief dagtripjes naar Gozo en Comino uiteraardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nice! Malta hebben wij ook aan gedacht, maar vonden t eiland te klein eigenlijk..
Yesquote:
Ik denk dat ik dat ook wel zou kunnen, maar tis dus Mallorca geworden.. Ook primaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Malta ben ik zelf 1x geweest toen ik 18 of 19 was. Maar het lijkt me leuk om nog een keer te gaan. Inclusief dagtripjes naar Gozo en Comino uiteraard
Vorig jaar al Tenerife, dus nu weer eens wat anders (vermoed dat alle Canarische Eilanden redelijk op elkaar lijken).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook wel zou kunnen, maar tis dus Mallorca geworden.. Ook prima
Onwaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar al Tenerife, dus nu weer eens wat anders (vermoed dat alle Canarische Eilanden redelijk op elkaar lijken).
Het is warm, het is decadent, het is voor pensionata's. Klaar. Neeeext!quote:
quote:
Er zitten verschillen in hoe het er uit ziet. Maar die vind ik te minimaal. Zeker in vergelijking met de overeenkomsten in toeristen en de toeristenbranchequote:
Nee, dat valt reuze mee. Maar ik vond tenerife wel een van de mooierequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar al Tenerife, dus nu weer eens wat anders (vermoed dat alle Canarische Eilanden redelijk op elkaar lijken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |