Je weet dat er ook bij mannen verschil in schijnt te zitten. Dus dat je daar ook weer opnieuw mag beginnen bij een nieuwe scharrel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:15 schreef Tegan het volgende:
Bij mannen heb ik die hele trial en error al gehad. Dat is het denk ik, het is gewoon teveel gedoe om weer opnieuw te moeten beginnen.
Heb je dat zelf uitgevonden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat er ook bij mannen verschil in schijnt te zitten. Dus dat je daar ook weer opnieuw mag beginnen bij een nieuwe scharrel?.
Arme jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:43 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen vanuit Amsterdam Zuidoost!
Fascinerendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
Oh fijn, ze gaan Google Chrome op mn werk blokkeren. Mag ik weer lekker de hele dag met dat fijne IE8 werken.
Zo is mijn leven.quote:
doe maar niet. zoveel spanning en sensatie kan ik niet verdragen op de vroege morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo is mijn leven.![]()
Zal ik nog eens vertellen over de mier die ik gisteren zag lopen?
Terecht, al die data die naar Google wordt gestuurd. je hebt al geen cookies meer nodig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
Oh fijn, ze gaan Google Chrome op mn werk blokkeren. Mag ik weer lekker de hele dag met dat fijne IE8 werken.
Ik moet er zelf ook een beetje van huilen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe maar niet. zoveel spanning en sensatie kan ik niet verdragen op de vroege morgen
Bij ons is denk ik alles van Google verboden. Je mag er nog net mee zoeken maar browsers, webstats, docs, etc etc alles verboden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
Zijn dat werktijden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Alleen tussen 8.30 en 16.30 gelukkig
Hoezo, kom je me anders troosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |