Om het hoofd van een dikke Saudi-Arabische.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:39 schreef Columbiafan het volgende:
Judo met een hoofddoek, waar gaat dit nog om...
Guillaume op basis van z'n loting en zn blessures neem ik stiekem aan.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om het hoofd van een dikke Saudi-Arabische.
Verleden? Willeboordse pakte 4 jaar terug gewoon brons. Daarmee zeg ik niet dat ze nu ook een medaille pakt, maar vragen of ze nu al uitgeschakeld zijn slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Verleden. Brons is het hoogst haalbare vermoed ik. Al hoop ik dat ik er naast zit natuurlijk.
Zeggen dat je er geen goed gevoel bij hebt, maar wel vermoeden dat ze brons kunnen halen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Verleden. Brons is het hoogst haalbare vermoed ik. Al hoop ik dat ik er naast zit natuurlijk.
Willeboordse gaat echt niet winnen van Ueno.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze pakken gewoon zilver vandaag, mark my words. Overleeft Elmont de eerste ronde grijpt hij brons.
Dat zou nu al de stunt van het toernooi zijn. Bestaat haast niet dat Emane verliest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij gooit de Britse Howell de Francaise uit het toernooi... puur op basis van het publiek wat ik tekeer hoor gaan
Emane heeft toch gewonnen inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zou nu al de stunt van het toernooi zijn. Bestaat haast niet dat Emane verliest.
Tillen was echt overpowered. En dat valt trouwens wel mee hoor, eerder werden ontzettend veel potten beslist op al 1 shido.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:56 schreef Lann555 het volgende:
Die nieuwe regels omtrent single/double-legs zijn echt zo dom. Het wordt nu nog meer een kwestie van strafjes en vlaggetjes
goed gezien Vquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:59 schreef hafcfan het volgende:
Als er geen nl mee deed keek ik nooit naar judo wat een kutsport.
DUHquote:
(quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:59 schreef hafcfan het volgende:
Als er geen nl mee deed keek ik nooit naar judo wat een kutsport.
Vind het totaal niet leuk, duurt maar 5 min en in een gelijkwaardige wedstrijg gebeurt vaak niks en wordt het beslist op straffen.quote:
lotingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het dat Willeboordse al aan de bak moest en iemand uit Burkina Faso wel een gratis rondje krijgt
Loting hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het dat Willeboordse al aan de bak moest en iemand uit Burkina Faso wel een gratis rondje krijgt
Ik zeg dat het het hoogst haalbare lijkt, en al twijfel of dat uberhaupt gaat lukken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:48 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Zeggen dat je er geen goed gevoel bij hebt, maar wel vermoeden dat ze brons kunnen halen?
Prima toch. Even opwarmen, even vertrouwen opdoen. Deze pot win je toch 999 uit de 1000 keerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat daar nog wel een soort plaatsingsysteem in was tegenwoordig?quote:
De byes worden gewoon geloot. Het is niet zo dat de hoogstgeplaatsten automatische de byes krijgen. En terecht in een sport als judo. Dan bevoordeel je de hoogstgeplaatsten automatisch enorm.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Met alle respect, maar dat is de blik van een leek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind het totaal niet leuk, duurt maar 5 min en in een gelijkwaardige wedstrijg gebeurt vaak niks en wordt het beslist op straffen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Die krijgt vanavond bij mij wel een herkansing.
Of bij Martquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Die krijgt vanavond bij mij wel een herkansing.
daarom ook bjjquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:01 schreef debeterebob het volgende:
Een verwurging zie je ook niet vaak zeg
Ik vermoed dat dit bij elke partij wel even wordt genoemd, totdat ze gaat huilen.quote:
Precies. Dit belooft dus meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef TheArt het volgende:
Prima pot van Elisabeth. Goed energie bespaard.
Zat er de afgelopen dagen ook al, zou raar zijn als ze er vandaag niet bij wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:03 schreef Zelva het volgende:
Moedig hoor van Van Emden dat ze hier gaat zitten.
Is het ook mogelijk dat er twee toppers van de ranglijst tegen elkaar moeten in de eerste ronde? Of staan die posities in het schema wel vast?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef TheArt het volgende:
Prima pot van Elisabeth. Goed energie bespaard.
[..]
De byes worden gewoon geloot. Het is niet zo dat de hoogstgeplaatsten automatische de byes krijgen. En terecht in een sport als judo. Dan bevoordeel je de hoogstgeplaatsten automatisch enorm.
Wordt hopelijk ooit wel een olympische sport. Ik ben een judo-fan, maar BJJ is toch wel leuker om te zienquote:
Zie ik hem wel voor aan ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bij elke partij wel even wordt genoemd, totdat ze gaat huilen.
Top 4 zijn allemaal hoofd in hun kwart van het schema.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat er twee toppers van de ranglijst tegen elkaar moeten in de eerste ronde? Of staan die posities in het schema wel vast?
Überhaupt, want het komt zo'n beetje iedere dag weer terug.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:03 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Zat er de afgelopen dagen ook al, zou raar zijn als ze er vandaag niet bij was
Ja want Dione zit nu in de make-up en die heeft ook die vragen op haar lijstje staan... want waar moet je het anders over hebben met d'rquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De verwachtte vraag. Komt straks nog 3 keer.
Tja, blijft een topsporter en is dus mentaal vrij sterk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Überhaupt, want het komt zo'n beetje iedere dag weer terug.
Ik niet. Want ik erger me kapot aan dat mensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef Lann555 het volgende:
Hadden ze de Anika niet kunnen sturen als reserve voor beachvolleybal of zo (wel verplicht bikini)?
Dan had iedereen wel een beetje gewonnen. Ik in ieder geval wel
Hij kan niet met zoveel schoonheid omgaan. Hoe heet die ander jonge gast van de NOS? Die droogkloot?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef IbanMayo het volgende:
Stomphorst is echt raar aan het doen hoor. Stiltes, rare vragen, hakkelen. Ongemakkelijk.
Ze zal hier toch wel wat voor betaald krijgen? Ik wil best betaald met mijn kop op tv om domme vragen te beantwoordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja want Dione zit nu in de make-up en die heeft ook die vragen op haar lijstje staan... want waar moet je het anders over hebben met d'r
Henri Schut?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij kan niet met zoveel schoonheid omgaan. Hoe heet die ander jonge gast van de NOS? Die droogkloot?
Nee is niet meer mogelijk. De kwarthoofden worden bepaald op basis van de ranglijst + de belangrijkste toernooien. Dus niet automatisch de top-4 aan het hoofd van een kwart, want in de -100 is Naidan bijv. ook groepshoofd. Dat is de olympisch kampioen van 2008, maar staat niet de top-4 van de wereldranglijst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat er twee toppers van de ranglijst tegen elkaar moeten in de eerste ronde? Of staan die posities in het schema wel vast?
Ah, dacht dat de top 4 groepshoofd was. Of is dat alleen niet meer zo bij de Spelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee is niet meer mogelijk. De kwarthoofden worden bepaald op basis van de ranglijst + de belangrijkste toernooien. Dus niet automatisch de top-4 aan het hoofd van een kwart, want in de -100 is Naidan bijv. ook groepshoofd. Dat is de olympisch kampioen van 2008, maar staat niet de top-4 van de wereldranglijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |