Mwah wil niets zeggen, gisterenavond was op de grijze stream "roeien" stiekem beachvolleyball te zien...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op de site van de NOS is die balk grijs en dat betekent dat het niet uitgezonden wordt staat eronder.
We zullen zien. Zou leuk zijn als het ergens te zien is, geweldige sport.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Mwah wil niets zeggen, gisterenavond was op de grijze stream "roeien" stiekem beachvolleyball te zien...
Moet je ook heel vroeg eten. Krijg je dan wel moeilijk weg denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap niet echt wat het probleem is om om half 9 te spelen. Je moet een paar uurtjes eerder opstaan, maar dat lijkt me geen onoverkomelijk probleem.
Moet je wel heel vroeg goed eten om het ook verwerkt te hebben om voldoende energie te hebben voor tijdens de wedstrijd, maar dat lijkt me ook geen probleem want dan moet je de dag ervoor maar gewoon iets eerder je bed in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap niet echt wat het probleem is om om half 9 te spelen. Je moet een paar uurtjes eerder opstaan, maar dat lijkt me geen onoverkomelijk probleem.
Dit jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet je ook heel vroeg eten. Krijg je dan wel moeilijk weg denk ik.
Pingeldoos, maar wel een hele goeie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:21 schreef ajacied4lf het volgende:
v. As is wel een van de betere speelsters of niet?
Ik ken een zekere groep Nederlanders die er niet van houdt om vroeg te spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de tegenstander.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |