Jonge ik heb de vorige ronde ook van je gewonnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet niet dronken rumblen zaterdag snachts
Mja, zit ook wel wat inquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat als je heel veel hebt, het een beetje zoals postzegels verzamelen wordt. Die Nederlandse is heus wel heel mooi, maar die ene zegel uit zwahili is heel speciaal/duur, dus daar ben je trotser op.
En als je eenmaal absurd veel nagellak hebt en kijkt wat er weggaat, zijn de goedkope drogisterij-lakken de eerste die je weg doet, want die zijn toch niet zo bijzonder.
En Spees trekt dat allemaal een beetje door in het extreme..
Ik heb nog steeds de meeste lakken van Catrice en Essence volgens mij.
Maar ik zou ook nooit Dior of Chanel kopen, ik geef echt geen 25 euro uit aan 1 lak
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Dwyn het volgende:
Mijn pakketje van vrijdag is in ieder geval het sorteercentrum al weer uit. Nu nog naar het postkantoor
Op mijn telefoon nietquote:
Da's alvast voor je midi/maxi/kutpuberquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:21 schreef milka82 het volgende:
Moggeuh! Waarom heb ik een banner met ' daten in Friesland'? Als ik iets niet hoef op dit moment is het daten,hahaha!
pic?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Bij mij al een week ofzoMaar hij update hier ook automatisch.
Trouwens... kennen jullie Nicky Vankets?
Even tussendoor zo
Uh... En wat maakt em zo zeker dat de 3de studie wel gaat lukken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh en mijn broertje heeft zich net voor zijn derde studie ingeschreven. Studie 1 werd na 2 weken afgekapt, studie 2 na 3 maanden. Inmiddels wordt ie bijna 22 en ik hou mijn hart vast
(voor de beeldvorming: mijn andere broertje heeft ook drie studies gepoogd, nu is het geld op en werkt ie 4 uur per week in de fietsenstalling op zijn 27e![]()
)
Neuh; is een designer in België. Maar ik was benieuwd in hoeverre ie 'gekend' was buiten België.quote:
Van naam van bij de Pfaffs geloof ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Bij mij al een week ofzoMaar hij update hier ook automatisch.
Trouwens... kennen jullie Nicky Vankets?
Even tussendoor zo
Naja, het is niet dat hij het niet kan, het joch is cum laude geslaagd voor het gymnasium in zowel de exacte als de sociaal-economische richtingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh... En wat maakt em zo zeker dat de 3de studie wel gaat lukken?
[..]
Neuh; is een designer in België. Maar ik was benieuwd in hoeverre ie 'gekend' was buiten België.
Niet dus
dat zeg ik ook niet, maar hij heeft de hersenen er in elk geval wel voor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mijn uni wordt altijd gehamerd dat succes op de middelbare niet gelijk staat aan succes bij hoger onderwijs
Klopt. Ik ben echt zo'n goeie deal geweest voor mijn ouders. Waar ik me eerst nog schuldig voelde dat ik 6 jaar over mijn HBO heb gedaan, besef ik me nu dat ik nog het minste geld heb gekost van allemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar hij weet dus niet wat hij wil, best klote want je gooit veel geld (en tijd) weg
Pehehe.. herkenbaar..Alhoewel: Mijn ouders betaalden 3 studies; mits de laatste succesvol afgerond. Zo niet; dan moesten we de studie (de laatste dan) in zijn geheel terug betalenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben een limiet van drie studies (mits de eerste onafgemaakt blijven)
Maar we zouden ze niet kunnen missenquote:
Geen idee,oudste,enig meisje,feit was dat ik een week na mijn 18e verjaardag der uit geknikkerd werd. Jaren weinig contact gehad,contact is nu wel weer beter.quote:
Ik heb alleen mboquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:42 schreef Diconnected het volgende:
Schaaps
Ach ik ben 21 en heb alleen een Vmbo TL diploma en deelcertificaten Havo. Maar ga nu wel met het Hbo beginnenen ik heb er echt zin in
![]()
Ik hoefde trouwens maar 2 boeken te kopen, en 3 leesboeken, maar die leesboeken kan ik downloaden gratis en op m'n kindle zettensave all the money
gamen ... seems legit. ... ik kom nooit door mijn backlog van 40+ games waar ik nog aan moet beginnen toequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:53 schreef milka82 het volgende:
Middelste broer is hier lazy as fuck,die vindt alles wel prima,beetje slap ouwehoeren in de fabriek,nog bij mijn vader wonen,beetje gamen
reppertsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dezon http://www.news.com.au/en(...)frfn09-1226439599529
Nee nee, het is nu een reggaegeval.quote:
het zijn allemaal negers.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee nee, het is nu een reggaegeval.
gelukkig heeftie een jaar de tijd gehad om na te denken zodat ie 1 dag voordat de inschrijving sluit met twee totaal nieuwe opties kan komen waartussen hij in het laatste uur voor inschrijven nog switchedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh en mijn broertje heeft zich net voor zijn derde studie ingeschreven. Studie 1 werd na 2 weken afgekapt, studie 2 na 3 maanden. Inmiddels wordt ie bijna 22 en ik hou mijn hart vast
(voor de beeldvorming: mijn andere broertje heeft ook drie studies gepoogd, nu is het geld op en werkt ie 4 uur per week in de fietsenstalling op zijn 27e![]()
)
ja..."tsja, als ie het maar afmaakt"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
gelukkig heeftie een jaar de tijd gehad om na te denken zodat ie 1 dag voordat de inschrijving sluit met twee totaal nieuwe opties kan komen waartussen hij in het laatste uur voor inschrijven nog switched. Ach... Wel jammer... Had je ma nog terug gesmst?
Ik zag dat er allemaal kansrijke broertjes voorbij kwamen die de boel verknallen of niet afmaken en ik dacht, ik gooi er eens een (door velen als) kansloos (gezien) broertje in die het nu op zijn niveau prima voor elkaar heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
maar dat was de discussie toch niet?
Het ging om luie zwammen die aan alles beginnen en niks afmaken
nee, ik doelde op Sjaans opmerkingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zag dat er allemaal kansrijke broertjes voorbij kwamen die de boel verknallen of niet afmaken en ik dacht, ik gooi er eens een (door velen als) kansloos (gezien) broertje in die het nu op zijn niveau prima voor elkaar heeft
Neemt niet weg dat het uiteraard heel zonde is als iemand het op zich allemaal prima kan maar gewoon niks doet of afmaakt
OH haha, verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik doelde op Sjaans opmerking
en props voor je broertje
ik moet gewoon leren beter te quotenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OH haha, verkeerd begrepen![]()
En thnx
Een vriend van mij heeft er nog meer geprobeerd volgens mijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
)
Ben bang dat ik er nog langer over ga doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben 25 en kom nu pas in de buurt van m'n BA. Luie zwam meldt.
Mja, eerst twee jaar iets anders, nu vijf jaar dit. Hopelijk gaat dat het me niet supermoeilijk maken straks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er nog langer over ga doenEn eerst vond ik dat echt heel erg, maar aan de andere kant is de psychologie gelukkig niet echt een vakgebied waar ze sollicitanten uitkiezen op de jongste/goedkoopste
Hier officieel ook. 1e jaar hbo gewoon gevolgd, P niet gehaald op het laatst waar je geen herkansing meer van kon maken. Na de vakantie had ik meteen een half jaar stage in de psychiatrie. En dat vond ik geweldig maar daar is het ook fout gegaan. Ben naar huis gestuurd door mijn stagebegeleider om alles op een rijtje te krijgen. Eigenlijk had ik toen voor mijzelf het doel gesteld om mijn P te halen maar daar ben ik niet aan toe gekomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, eerst twee jaar iets anders, nu vijf jaar dit. Hopelijk gaat dat het me niet supermoeilijk maken straks.![]()
Al kan ik altijd nog het onderwijs in.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ik heb een nieuwe tv
.
.
.
.
.
.
.
.En een Ipad
Nicequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ik heb een nieuwe tv
.
.
.
.
.
.
.
.En een Ipad
Meh ik zou geen 1 meer nemen hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Athhans.. Ik kocht een ipad... en toen belde ik mijn moeder.. En die zei dat ze een nieuwe ipad wil. En dat ik haar oude mag overkopen.
Dus ze komt straks eerder van werk en dan gaan we naar de apple winkel om te kijken of ik hem mag omruilen naar degene die zij wil en neem ik haar oude...
Ik hoef hem alleen maar voor spelletjes en internetten (), dat moet ook kunnen met de ipad 1 lijkt me
.
Maar ik kan hem dus nog niet uitpakken![]()
Gelukkig kan ik me zo vermaken met tv uitpakken en wifi proberen aan te leggen
Want?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh ik zou geen 1 meer nemen hoor
Koop dan een 2e handse 2. Software draait veel beter op nieuwere modellen en die zijn sneller. Plus als je hem zat bent kun je hem nog makkelijk doorverkopen voor 250-300 euro. Dat hoef je met je 1 niet te proberenquote:
Lastig dit soort keuzes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier officieel ook. 1e jaar hbo gewoon gevolgd, P niet gehaald op het laatst waar je geen herkansing meer van kon maken. Na de vakantie had ik meteen een half jaar stage in de psychiatrie. En dat vond ik geweldig maar daar is het ook fout gegaan. Ben naar huis gestuurd door mijn stagebegeleider om alles op een rijtje te krijgen. Eigenlijk had ik toen voor mijzelf het doel gesteld om mijn P te halen maar daar ben ik niet aan toe gekomen.
Echt heel stom want ik wilde het wel maar kreeg het gewoon niet voor elkaarEn ik snap er nog steeds niets van, denk dat ik gewoon te bang was om alsnog te falen dat ik het dus liever helemaal niet inleverde.
Naja en daarna ben ik gaan werken, wilde in Tilburg beginnen aan de uni maar die kwamen opeens met eisen voor de 21+ toelating die niet op de website stonden en onmogelijk om in een half jaar te halen![]()
Dus nu zit ik maar aan de open universiteit. En toch twijfel ik nog steeds om het niet beter is om aan een "normale" uni te beginnen maar ik weet het niet. Best wel heel kut.
Ik had de 2 gehaald. Die verkopen ze ook nog.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop dan een 2e handse 2. Software draait veel beter op nieuwere modellen en die zijn sneller. Plus als je hem zat bent kun je hem nog makkelijk doorverkopen voor 250-300 euro. Dat hoef je met je 1 niet te proberen
first world problems.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja zelf weten, als ze nu bij 3 zijn zou ik zelf nooit voor een 1 gaan
ja, maar jij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja zelf weten, als ze nu bij 3 zijn zou ik zelf nooit voor een 1 gaan
Dat is toch mijn mening, boeiend.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
first world problems.
ipad 1, en 2, is gewoon niks mis mee, klaar.
ik heb de 2 gekocht terwijl de 3 er naast lag, boeiend.
kusjonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch mijn mening, boeiend.
Dan neem je de 1, slotje opgelostquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk met die apparaten, mijn galaxy s 1 doet het ook nog prima.
En ik wil het alleen maar zodat ik wat meer tijd op de bank kan doorbrengen en wat minder tijd achter de computer
Dan is de 1 een prima keuze, zeker voor een zacht prijsje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk met die apparaten, mijn galaxy s 1 doet het ook nog prima.
En ik wil het alleen maar zodat ik wat meer tijd op de bank kan doorbrengen en wat minder tijd achter de computer
Daar zijn ze perfect voor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
als je hem enkel wil voor wat forummen, mailen en rumblen neem dan de 1, als het echt heel vee scheelt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, misschien ook niet, misschien wil ik gewoon de 1
Is dat zo? En waar moet ik dan aan denken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Schaar, de iPad 1 heeft wat problemen met de nieuwste software, als je nog niets gekocht heb zou ik voor de 2 gaan of natuurlijk de 3, maar als je een keuze hebt zou ik geen 1 meer halen
oh maar ik doelde weer niet op jouw discussie, maar op dat dico zei dat ze alleen vmbo hadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik doelde op Sjaans opmerking
en props voor je broertje
Ja moet wel gewoon kunnen. Denk dat je inderdaad wel een premaster moet volgen maar dat is nu ook heel vaak als je van bijvoorbeeld Maastricht naar Amsterdam gaat (om maar even wat te noemen). En sowieso worden er via de OU ook een aantal masters aangeboden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastig dit soort keuzes.Wat ik me afvraag, kan je met OU ook een unimaster doen zonder al teveel gedoe? Met premaster desnoods? Dan zou ik nu OU zeker afmaken, helemaal met dat begeleidingsding waar je het over had.
Goeien opvulling welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een tv in de slaapkamer en de stekker zit er niet eens in
Ik heb trouwens niet alles terug gelezen hoor, dus als je heel goedkoop een iPad 1 over kan kopen mja. Maar wij hebben ze hier in de organisatie draaien, net als de iPad 2 en de 3, en wij krijgen steeds meer problemen met de iPad 1. Niet zo zeer met de apps (paar maar die problemen hebben maar die zijn hoofdzakelijk bedrijfsachtige apps) maar vooral de os software die op bepaalde punten super traag is na de nieuwste updatequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat zo? En waar moet ik dan aan denken?![]()
Want m'n moeder kennende gaat ze sowieso wel een nieuwe ipad kopen, of ik nou de oude overneem of niet.
Was meer dat het hendige omstandigheden zijn op het moment, maar niks ligt nog vast
EN TERECHT!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een tv in de slaapkamer en de stekker zit er niet eens in
Gewoon niet updatenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet alles terug gelezen hoor, dus als je heel goedkoop een iPad 1 over kan kopen mja. Maar wij hebben ze hier in de organisatie draaien, net als de iPad 2 en de 3, en wij krijgen steeds meer problemen met de iPad 1. Niet zo zeer met de apps (paar maar die problemen hebben maar die zijn hoofdzakelijk bedrijfsachtige apps) maar vooral de os software die op bepaalde punten super traag is na de nieuwste updateen hier hebben ze nog geen fix voor.
Hmmm... sowieso maar even niet updaten dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet alles terug gelezen hoor, dus als je heel goedkoop een iPad 1 over kan kopen mja. Maar wij hebben ze hier in de organisatie draaien, net als de iPad 2 en de 3, en wij krijgen steeds meer problemen met de iPad 1. Niet zo zeer met de apps (paar maar die problemen hebben maar die zijn hoofdzakelijk bedrijfsachtige apps) maar vooral de os software die op bepaalde punten super traag is na de nieuwste updateen hier hebben ze nog geen fix voor.
ios 4 draait sneller op de iPad 1 als ios 5quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hmmm... sowieso maar even niet updaten dus![]()
Ik heb mijn moeder er nog niet over gehoord.
Ik kan hem voor 200 euro overnemen, model met 32 of 64 gig en 3G-ding (waar ik niks aan heb).
Maar als dat geen redelijke prijs is kan dat ook nog wel omlaag, m'n moeder en ik gokte wat. Maar als ik een beetje op marktplaats kijk is het wel een aardige prijs.
Maar dan is het voor zakelijk gebruik en moeten ze compatible zijn met allerhande andere systemen. Als je alleen Safari en Draw Something gebruikt en 'm als mobiele fotomap gebruikt levert het geen problemen op voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah, da's wel mooi dan. En werk + master is handig! (Ook de reden dat ik wel heel graag een master wil doen, stage, dus werkervaring in vakgebied)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja moet wel gewoon kunnen. Denk dat je inderdaad wel een premaster moet volgen maar dat is nu ook heel vaak als je van bijvoorbeeld Maastricht naar Amsterdam gaat (om maar even wat te noemen). En sowieso worden er via de OU ook een aantal masters aangeboden.
Ook is het zo dat als ik bijvoorbeeld voor gezondheidspsycholoog zou gaan, je moet solliciteren bij een instelling en je via hen die master volgt terwijl je ook al bij hen werkt.
ondanks het feit dat ik zelf ook zo'n figuur heb kan ik altijd maar moeilijk door die dikkere modellen heen kijkenquote:
JAAAA STRAKS KAN IK DRAW SOMETHING SPELENquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan is het voor zakelijk gebruik en moeten ze compatible zijn met allerhande andere systemen. Als je alleen Safari en Draw Something gebruikt en 'm als mobiele fotomap gebruikt levert het geen problemen op voor zover ik weet.
een ipad updaten naar ios 5 heeft weinig met zakelijk te maken, dat doen thuisgebruikers ook gewoon.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan is het voor zakelijk gebruik en moeten ze compatible zijn met allerhande andere systemen. Als je alleen Safari en Draw Something gebruikt en 'm als mobiele fotomap gebruikt levert het geen problemen op voor zover ik weet.
oh, ik date nooit iets upquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een ipad updaten naar ios 5 heeft weinig met zakelijk te maken, dat doen thuisgebruikers ook gewoon.
Zeer tofquote:
Laatst had ik ook de iPad nog eens gepakt hier, waren volgens mij in de 40 apps die geupdate moesten wordenquote:
ik word scheitziek van mijn android die elke dag wel weer updates vindt voor appsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Laatst had ik ook de iPad nog eens gepakt hier, waren volgens mij in de 40 apps die geupdate moesten worden
Daarom heb je geen tv nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik gebruik de iPad vooral in bed, als internetmachine
Och, hij doet z'n best maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik word scheitziek van mijn android die elke dag wel weer updates vindt voor apps
juist, en het is een klein tv-tje en dat kijkt kut als je beneden 42 inch hebt staan /verwendquote:
De apps die je gekocht hebt kun je toch gewoon downlaoden via je apple accountquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik lees op internet dat ik mijn moeders licentie kan gebruiken en haar betaalde apps kan behouden. Dat is ook wel hendig, want daar heeft ze er heul veul van.
Maar is even afwachten hoe dat werkt, is wel lullig als ik apps koop en zij ervoor moet betalen
ios op je s1?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dat ik uiteindelijk eerder een keer ga kijken voor de galaxy tab ipv de ipad
Naja... eik kijk ik er niet naar; want mijn notebook is ook prima
Ik ben trouwens érg blij dat ik de ios geupdate heb van mijn s1Hij is zoveel sneller en fijner nu
Met mijn kleine tv keek ik inderdaad ook nooit op mijn kamerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist, en het is een klein tv-tje en dat kijkt kut als je beneden 42 inch hebt staan /verwend
Oh, en ik heb boven geen digitaal
Ja maar dan zou ik op haar apple-account zitten. Zij heeft ze gekocht en ik wil dat ding natuurlijk op m'n eigen apple-account zetten, anders kan ik geen apps meer kopen (ja kan wel, maar dan betaald m'n moeder ervoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De apps die je gekocht hebt kun je toch gewoon downlaoden via je apple account
dafaq brainquote:
Die apps kun je erop laten staan en inloggen met je eigen account. Alleen moet je ze updaten via jouw moeder haar account. Ik kocht vaak samen apps met nick dan logden we gewoon op elkaars ipad in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik op haar apple-account zitten. Zij heeft ze gekocht en ik wil dat ding natuurlijk op m'n eigen apple-account zetten, anders kan ik geen apps meer kopen (ja kan wel, maar dan betaald m'n moeder ervoor)
Ik weet heul niet hoe dat allemaal werkt, ik heb nog nooit een ipad gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die apps kun je erop laten staan en inloggen met je eigen account. Alleen moet je ze updaten via jouw moeder haar account. Ik kocht vaak samen apps met nick dan logden we gewoon op elkaars ipad in.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
OS dus... zucht... als in... android... nvm
Nee kun je ook tegoed overmaken op je account volgens mij. Hoe dat precies werkt weet ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik op haar apple-account zitten. Zij heeft ze gekocht en ik wil dat ding natuurlijk op m'n eigen apple-account zetten, anders kan ik geen apps meer kopen (ja kan wel, maar dan betaald m'n moeder ervoor)
iTuneskaartjes kopen, maar dat heeft toch niks met schaar haar vraag te makenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee kun je ook tegoed overmaken op je account volgens mij. Hoe dat precies werkt weet ik niethier zit alles gekoppeld aan de creditcard en eigenlijk hoef ik niet heel vaak te betalen voor de apps die ik wil.
wel als ze de iPad gewoon op het account van haar moeder laat staan toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
iTuneskaartjes kopen, maar dat heeft toch niks met schaar haar vraag te maken
Dan kan ze dat opladen maar dan heeft haar moeder geld? Het is nergens voor nodig als ze die iPad op haar moeders account laat staan want die apps die er al op staan werken ook als je met een ander account inlogt. Je moet ze alleen updaten met het account waarmee je ze hebt gekocht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
wel als ze de iPad gewoon op het account van haar moeder laat staan toch?
Ja ik weet het ook niet precies
Aah okquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan ze dat opladen maar dan heeft haar moeder geld? Het is nergens voor nodig als ze die iPad op haar moeders account laat staan want die apps die er al op staan werken ook als je met een ander account inlogt. Je moet ze alleen updaten met het account waarmee je ze hebt gekocht.
Hendig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb m'n eigen wifi![]()
En ik wil de tv wel opzetten, maar dat ding moet met wat schroefjes op de beugel.. En die schroefjes zitten er niet bij.
En dan proberen dat filiaal van de bcc te pakken te krijgen, redelijk onmogelijke zaak
Ik heb gewoon zo'n standaard erbij gekregen, daar gaat hij op. Volgens de gebruiksaanwijzing zet je hem daarop vast met schroefjes, staat ook bij dat ze erbij zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schorefjes zitten bij de beugel die je gekocht hebt.
en die zitten er dus niet bij?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n standaard erbij gekregen, daar gaat hij op. Volgens de gebruiksaanwijzing zet je hem daarop vast met schroefjes, staat ook bij dat ze erbij zitten.
Ik kan ze niet vindenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en die zitten er dus niet bij?niet vastgeplakt aan iets of zo?
1, anders had je me vast in Eindhoven kunnen horenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
wat versta je trouwens onder een wespenaanval? 1 wesp of een nest wepsen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden.
En ik wil dus de BCC bellen om te vragen of die vent ze op een bepaalde plek heeft gelaten (het was een showmodel, dus hij heeft hem zelf ingepakt), maar een specifiek filiaal bellen is blijkbaar onmogelijk
Tell moarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef Loqi het volgende:
Wel nieuwe spullies binnen voor nagellak sieraden
picsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef Loqi het volgende:
Wel nieuwe spullies binnen voor nagellak sieraden
ik had laatst al wat besteld, om wat te spelenquote:
Da's toch geen aanval, mutsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
1, anders had je me vast in Eindhoven kunnen horen![]()
dat kutbeest zat in een plant waar ik aan aan het sjorren was
hij vloog boos naar mn hoofd toen ik aan de plant zatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch geen aanval, muts
Vrouwen
Cool, die had ik gezien ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik had laatst al wat besteld, om wat te spelen
en nu wilde mn moeder dat ik ook wat dingen voor haar zou maken, dus heb maar een bult extra spullen besteld
hier mn eerste maaksel![]()
http://www.lovevarnish.com/2012/07/chunky-holo-poppy-and-jewelry.html
ik heb nu een zooitje extra ringen, en wat verschillende hangers in brons en zilver (plus stenen uiteraard)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cool, die had ik gezien ja!
En waar bestel je je spullen vandaan dan? En wat heb je nu?
eBay of whut?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb nu een zooitje extra ringen, en wat verschillende hangers in brons en zilver (plus stenen uiteraard)
en lijm, want die site waar ik de lijm eigenlijk besteld had daar heb ik het pakje nog steeds niet van![]()
![]()
O, blijkbaar per ongeluk aangekliktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb nu een zooitje extra ringen, en wat verschillende hangers in brons en zilver (plus stenen uiteraard)
en lijm, want die site waar ik de lijm eigenlijk besteld had daar heb ik het pakje nog steeds niet van![]()
![]()
waarom de zielige PI?
ga je daar pics van maken voor den blog?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:05 schreef Loqi het volgende:
Ik ben nu aan het testen of de lijm de lak niet aantast
als dat werkt dan heb ik die chunky holo ring, een gosh holo ring, nfu-oh 51 ring en een emerald sparkle hanger
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga je daar pics van maken voor den blog?
ik hou ervan om dat soort sieraden te bekijken
't Is maar goed dat je zaterdag niet bij ons achter wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
hij vloog boos naar mn hoofd toen ik aan de plant zat![]()
we hadden een nest gevondenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hadden een nest gevonden
En er 3 liter terpentine op verbrand en nog bleven ze komen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hadden een nest gevonden
En er 3 liter terpentine op verbrand en nog bleven ze komen
ja, ondergronds nest he. Onder de grond komt die hitte niet zo snel door, maar je zet er ook niet ff een spaai in ofzoquote:
zin om te werken never came to me this dayquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
Blergh... zin om te werken... completely gone
oh, nee dat gaat niet zo handig onder de grondquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ondergronds nest he. Onder de grond komt die hitte niet zo snel door, maar je zet er ook niet ff een spaai in ofzo
ik denk het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, nee dat gaat niet zo handig onder de grond
nu wel weg?
yupquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
wie heeft google chrome? Werkt mijn blog bij jou?
Peheheh.. Nou op zich heb ik heul wat gedaan; enkel laatste uur ben ik niet vooruit te branden.. Dus nu moet ik even nog wat verzinnen voor mijn urenregistratiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zin om te werken never came to me this day
oh thnx! mijne kan de droger in.. wasmachine piept niet als ie klaar isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet eig even een was in de machine doen maar daar bheb ik ook geen zin in
Pehehe dat had ik afgelopen weekend ook.. Alleen maar omdat ik te lui was om naar boven te sjokkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet eig even een was in de machine doen maar daar bheb ik ook geen zin in
ja en nog een was uit de droger halen iddquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh thnx! mijne kan de droger in.. wasmachine piept niet als ie klaar is
Ik moet ook koken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja en nog een was uit de droger halen idd![]()
EN IK BEN HELEMAAL LEKGESTOKEN DOOR DIE TYFESMUGGEN.*krab krab*
Oh en ik moet koken.
Ik ga vanavond ook aan de groente....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook koken.
* IJsdraakje eet groente vanavond
Naja hier is het shoarma in pan, aardappels in pan, boontjes in pan, en hop klaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook koken.
* IJsdraakje eet groente vanavond
Meh, ik wil best koken, maar niet voor mijn vader. Die kan alleen maar zeiken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja hier is het shoarma in pan, aardappels in pan, boontjes in pan, en hop klaarmaargoed
omfg wat een beesten johquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Loqi het volgende:
Ik geloof dat de heren blij zijn met hun net geleverde voer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Megakad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaoo seriously. Dat zijn gewoon tijgers. Nee echt !quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik eet met broer, en die eet alles wat ik maak, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik wil best koken, maar niet voor mijn vader. Die kan alleen maar zeiken.
OMFG DIE DONKEREquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hautaine kaddersquote:
Pa mot geen rijst, vindt pasta meh en ik heb de schurft aan aardappels koken. Goeien combi.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik eet met broer, en die eet alles wat ik maak, lekker makkelijk
wheheh nee hoor, kroelen is zeer acceptabelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hautaine kadders![]()
Ik wil ze kroelennnnnn..... Maar heb het idee dat ik dan mooien krassen van hun zou krijgen![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pa mot geen rijst, vindt pasta meh en ik heb de schurft aan aardappels koken. Goeien combi.
Een 'wat mot je, ik zit te chillen'-blik.quote:
handigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pa mot geen rijst, vindt pasta meh en ik heb de schurft aan aardappels koken. Goeien combi.
Gebakken aardappels vindt 'ie geen avondeten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En gewoon groenters, stukjon vleesch en gebakken aardappels?
Niet iets gezonds nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
handigen zelf wil ie niet koken natuurlijk?
lolwatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebakken aardappels vindt 'ie geen avondeten.
Oftewel ik kook er niet meer voor.
wat een zeiksnorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het een zeikerd was.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat eet ie dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In België heb je 1 supermarkt waar je dus alle ingrediënten kan kopen om zélf een bicky burger te maken. Ik zit er over te denken om de vlg keer als we in Bels zijn alles te kopen en een voorraad aan te leggenquote:
Aardappel, groente, vlees. Vlees. Vlees. Stamppot. Vlees. Stoofpot. Vlees.quote:
* SpaceInvaders kills priem with firequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In België heb je 1 supermarkt waar je dus alle ingrediënten kan kopen om zélf een bicky burger te maken. Ik zit er over te denken om de vlg keer als we in Bels zijn alles te kopen en een voorraad aan te leggenHeb toch nog een vriezertje die leeg staat
![]()
Omnomnomnom
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aardappel, groente, vlees. Vlees. Vlees. Stamppot. Vlees. Stoofpot. Vlees.
EN DAN PICS MAKEN EN NAAR SPEES STUREN JAAAAAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders kills priem with fire
Afwisselend wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aardappel, groente, vlees. Vlees. Vlees. Stamppot. Vlees. Stoofpot. Vlees.
Seems legitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EN DAN PICS MAKEN EN NAAR SPEES STUREN JAAAAA
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ook lekkorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet vanavond gekookte aardappels met bloemkool en vlees want dat heb ik al lang niet op. Het is vaak iets met rijst, wokken of gebakken aardappels en sla
Ik ben blij dat ik er niet dagelijks voor hoef te koken.quote:
HOEZO WEET JIJ NIET WAT EEN BICKYBURGER IS.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Is het erg als ik niet weet wat een bickyburger is? Is dat iets belgisch?
Maar eet jij dan iets anders of whut?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er niet dagelijks voor hoef te koken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Maar helaas ook:
[ afbeelding ]
Alsof ik ooit in Boxtel ben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEZO WEET JIJ NIET WAT EEN BICKYBURGER IS.
Die kun je in Boxtel bij den Belgische friettent eten
Die heb ik serieus nog nooit gehadquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb ik serieus nog nooit gehadVlg mij heb ik uberhaupt nog nooit gegeten bij kfc
![]()
Het is alleen maar DE LEKKERSTE HAMBURGER EVER OOIT ALTIJD !quote:
Giev dubbelequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef Diconnected het volgende:
http://www.delish.com/cm/delish/images/U8/In-n-Out_web.jpg
Want. Now.
In 'N Out Burger Animal Style OMNOMNOM
Oh, dat was wat hij het liefste eet. Doordeweeks hebben we meestal gewoon avg, iets van nasi oid en een eckte troepdag. Weekend vaak broodje of soep.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar eet jij dan iets anders of whut?
Zoals ik em ken: ham+kaas en eitjesssss omnomnomquote:
Oh lol hij zerut alleen tegen jouquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat was wat hij het liefste eet. Doordeweeks hebben we meestal gewoon avg, iets van nasi oid en een eckte troepdag. Weekend vaak broodje of soep.
Tegen mijn moeder zeurt 'ie niet zo erg namelijk.
Groentensoepquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL SOEP MAKEN
Help mama is over 10min klaar met werken en gaat dan boodschappen doen dus wat ga ik maken
smoske met hespquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoals ik em ken: ham+kaas en eitjesssss omnomnom
*edit: broodje dus![]()
maak gewoon de meet-soepquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)ente&dishType=soepen
Maar dan zonder aardappels
gezonde soep welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)ente&dishType=soepen
Maar dan zonder aardappels
Jaaaa espe !!quote:
Ja, en tegen mijn zus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lol hij zerut alleen tegen jou
En bij de Panos op de Nieuwe Emmasingelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Nu heb ik ook zin in stokbroodje martino. Maar dan een eckten groten; zoals je alleen maar in bels hebt.
GOFFER
rijst kauwenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en tegen mijn zus.Zo is rijst een 'eterij' (oh noes! Kauwen!) en overal waar iets van room in gaat mot ie bij voorbaat niet.
Maar verder is ie wel lief hoor.
Omnom.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet weer groentesoep, want drie liter
Beter gezegd: het blijft onder zijn kunstgebit hangen.quote:
Ja???quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En bij de Panos op de Nieuwe Emmasingel
picsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh dico ik heb een geīmproviseerde bananenhaak
Know that feelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet weer groentesoep, want drie liter
panos is een belgenkiet hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja???Wel de goeie met de goeie saus endezulks?
Niet dat ik daar ooit kom... dus..
ja dus ik wil pics van je bananenhaak jongequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bananen zijn opHad er maar 2 omdat ze al vet rijp waren in de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |