Jonge ik heb de vorige ronde ook van je gewonnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet niet dronken rumblen zaterdag snachts
Mja, zit ook wel wat inquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat als je heel veel hebt, het een beetje zoals postzegels verzamelen wordt. Die Nederlandse is heus wel heel mooi, maar die ene zegel uit zwahili is heel speciaal/duur, dus daar ben je trotser op.
En als je eenmaal absurd veel nagellak hebt en kijkt wat er weggaat, zijn de goedkope drogisterij-lakken de eerste die je weg doet, want die zijn toch niet zo bijzonder.
En Spees trekt dat allemaal een beetje door in het extreme..
Ik heb nog steeds de meeste lakken van Catrice en Essence volgens mij.
Maar ik zou ook nooit Dior of Chanel kopen, ik geef echt geen 25 euro uit aan 1 lak
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Dwyn het volgende:
Mijn pakketje van vrijdag is in ieder geval het sorteercentrum al weer uit. Nu nog naar het postkantoor
Op mijn telefoon nietquote:
Da's alvast voor je midi/maxi/kutpuberquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:21 schreef milka82 het volgende:
Moggeuh! Waarom heb ik een banner met ' daten in Friesland'? Als ik iets niet hoef op dit moment is het daten,hahaha!
pic?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Bij mij al een week ofzoMaar hij update hier ook automatisch.
Trouwens... kennen jullie Nicky Vankets?
Even tussendoor zo
Uh... En wat maakt em zo zeker dat de 3de studie wel gaat lukken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh en mijn broertje heeft zich net voor zijn derde studie ingeschreven. Studie 1 werd na 2 weken afgekapt, studie 2 na 3 maanden. Inmiddels wordt ie bijna 22 en ik hou mijn hart vast
(voor de beeldvorming: mijn andere broertje heeft ook drie studies gepoogd, nu is het geld op en werkt ie 4 uur per week in de fietsenstalling op zijn 27e![]()
)
Neuh; is een designer in België. Maar ik was benieuwd in hoeverre ie 'gekend' was buiten België.quote:
Van naam van bij de Pfaffs geloof ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Bij mij al een week ofzoMaar hij update hier ook automatisch.
Trouwens... kennen jullie Nicky Vankets?
Even tussendoor zo
Naja, het is niet dat hij het niet kan, het joch is cum laude geslaagd voor het gymnasium in zowel de exacte als de sociaal-economische richtingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh... En wat maakt em zo zeker dat de 3de studie wel gaat lukken?
[..]
Neuh; is een designer in België. Maar ik was benieuwd in hoeverre ie 'gekend' was buiten België.
Niet dus
dat zeg ik ook niet, maar hij heeft de hersenen er in elk geval wel voor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mijn uni wordt altijd gehamerd dat succes op de middelbare niet gelijk staat aan succes bij hoger onderwijs
Klopt. Ik ben echt zo'n goeie deal geweest voor mijn ouders. Waar ik me eerst nog schuldig voelde dat ik 6 jaar over mijn HBO heb gedaan, besef ik me nu dat ik nog het minste geld heb gekost van allemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar hij weet dus niet wat hij wil, best klote want je gooit veel geld (en tijd) weg
Pehehe.. herkenbaar..Alhoewel: Mijn ouders betaalden 3 studies; mits de laatste succesvol afgerond. Zo niet; dan moesten we de studie (de laatste dan) in zijn geheel terug betalenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben een limiet van drie studies (mits de eerste onafgemaakt blijven)
Maar we zouden ze niet kunnen missenquote:
Geen idee,oudste,enig meisje,feit was dat ik een week na mijn 18e verjaardag der uit geknikkerd werd. Jaren weinig contact gehad,contact is nu wel weer beter.quote:
Ik heb alleen mboquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:42 schreef Diconnected het volgende:
Schaaps
Ach ik ben 21 en heb alleen een Vmbo TL diploma en deelcertificaten Havo. Maar ga nu wel met het Hbo beginnenen ik heb er echt zin in
![]()
Ik hoefde trouwens maar 2 boeken te kopen, en 3 leesboeken, maar die leesboeken kan ik downloaden gratis en op m'n kindle zettensave all the money
gamen ... seems legit. ... ik kom nooit door mijn backlog van 40+ games waar ik nog aan moet beginnen toequote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:53 schreef milka82 het volgende:
Middelste broer is hier lazy as fuck,die vindt alles wel prima,beetje slap ouwehoeren in de fabriek,nog bij mijn vader wonen,beetje gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |