SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door Houtvester op 31-07-2012 03:20:54 ]
oooohhhh muts, moeilijk hé tellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:11 schreef Houtvester het volgende:
[..]
lolzz alleen is het 33 inplaats van 32 hahaha
Lolzz ach als ik de enige zou zijn was het een schande hidi hahahaahha het is nog vroeg hahaha ik ga weer verder oop zal zo wel wakker wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oooohhhh muts, moeilijk hé tellen
we moeten jou maar niet de biertjes van oop laten tellen![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:21 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Lolzz ach als ik de enige zou zijn was het een schande hidi hahahaahha het is nog vroeg hahaha ik ga weer verder oop zal zo wel wakker worden
Er was er toch al een bezig hier?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:01 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen Fok....
Is het niet tijd voor een leuke Rls.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:09 schreef Houtvester het volgende:
Dit is wat er speelde in het vorige topic
[ afbeelding ]
Oop en omaatje kijken vol verbazing naar een foto van houtvester ...maar is het houtvester wel ???? ..
En wie is Jan van Oorschot .. die naam heb ik fluisterend horen vallen in huize oop.
wat een spannende mistery`s weerMaar wie is die kerel op die andere stream nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
helemaal mee eens,maar om dan zo te reageren???????????????echt hoor als je tussen de zinnen door leest dan straalt de haat ervan af,ik ben ook niet echt fan van opa,maar ik ga geen mensen tot op de bot afbranden,er worden dingen bijgehaald die echt nergens op slaan er worden zelfs dingen verzonnen,maar oke als de mensen dat leuk vinden,be my quest,ik wilde het alleen ff kwijt,lees al een hele poos mee namelijk,maar laatste dagen is het echt van de gekke.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:02 schreef Copycat het volgende:
Een kniesoor die er op let, maar welkom!
En if you can't take the heat, stay out of the kitchen. Of in, in het geval van dat vroegoude stel, daar staat immers geen cam. Jij wil met je hoofd on stream, dan krijg je reacties, leuke en minder leuke.
zo zie jij dat misschien en dat mag,maar ik zie haat als iets wat een gebrek is aan opvoeding,je kan het over opa hebben met al zijn onhebbelijkheden,maar zoals er hier door bepaalde mensen word gepost gaat te ver( vind ik).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar als het allemaal "echt haat en nijd naar opa en ook oma toe" is dan heeft het toch juist alles met opa te maken?
ben ik blij dat ik maar een struikje ben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:10 schreef Copycat het volgende:
It's all in the game.
En dat is het al sinds de start van de eerste BB. Mensen die zichzelf tot hoge bomen verheffen, vangen nu eenmaal veel wind.
er zijn geen namen genoemd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar aan mijn gebrek aan opvoeding kan ik zelf niets doen, dat komt geheel en al op conto van mijn ouders en diverse leerkrachten.
ja dat blijkt wel hahahahquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
En welkom op FOK! Als je dit namelijk al te ver vindt gaan, raad ik je aan de rest van dit forum te laten voor wat het is. Onopgevoed zootje is het.
Er worden hier nooit namen genoemd: sommigen, bepaalde mensen. Het is allemaal nogal vaag maar ik ben nou eenmaal iemand die 'er' graag bijhoort.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef knies-oor het volgende:
[..]
er zijn geen namen genoemd.
en waar kan ik die smileys vinden?
Ja welkom op fok voor iemand die vandaag pas geregistreerd is heb je dus al een oordeel ,of misschien hebben we toch met een kloontje te maken hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef knies-oor het volgende:
[..]
er zijn geen namen genoemd.
en waar kan ik die smileys vinden?
Moest ie echt ingekopt worden jaquote:
Uiteraard! Schot voor open doel laat je hier al helemaal niet liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moest ie echt ingekopt worden ja? Hoi!
goed elzen is dus niet jouw sterkste punt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:24 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja welkom op fok voor iemand die vandaag pas geregistreerd is heb je dus al een oordeel ,of misschien hebben we toch met een kloontje te maken hier.
Ach een knies oor die daar op let overigens ,het gaat over opaatje en het zal hier altijd wel over opaatje blijven gaan .
Maar bedankt weer voor deze chat sessie ,wat overigens niet de bedoeling is van een forum .
Veel sucses met je volgende posten over opaaatjesmiley`s zitten waar ze al jaren zitten .
heb een dikke huid hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moest ie echt ingekopt worden ja? Hoi!
Er staat geen opa in die zin.quote:
Een els kan anders behoorlijk hoog worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef knies-oor het volgende:
[..]
goed elzen is dus niet jouw sterkste punt.
ik heb het toch steeds over opa,of zie ik dat verkeerd?
oke ik zal in elke zin die ik zet dan wel opa neerzetten.
Wat is jouw tip van de dag voor opa?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef pullup het volgende:
Opa krijgt hier over het algemeen juist goede adviezen. Niets mis mee
Wat heeft dit met opa te maken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Een els kan anders behoorlijk hoog worden.![]()
Pas op voor de wind!!!!
Ik raad hem aan een Gopro te kopen zodat we hem ook op zijn wandelingen kunnen vergezellen.quote:
Gekkerdje, je zei wandeling en opa in 1 zin.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik raad hem aan een Gopro te kopen zodat we hem ook op zijn wandelingen kunnen vergezellen.
Van z'n stoel naar de koelkast en weer terugquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik raad hem aan een Gopro te kopen zodat we hem ook op zijn wandelingen kunnen vergezellen.
Hij wandelt toch altijd naar visboer Rick Buijs?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekkerdje, je zei wandeling en opa in 1 zin.
Denken jullie wel om het tere hartje van onze nieuwe opa fanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van z'n stoel naar de koelkast en weer terug
Omaatje wandelt naar de visboer en opaatje vreet de vis op ,zo was het !!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wandelt toch altijd naar visboer Rick Buijs?
en jij jankt als het te persoonlijk word ,stel je niet zo aan man,oja ik moet ff opa zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:39 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Denken jullie wel om het tere hartje van onze nieuwe opa fan
Je kent de opaatje fans al goed na een uur ,of had je al voorkennis onder een andere Nick daar mag je ook best mee posten hoor ...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef knies-oor het volgende:
[..]
en jij jankt als het te persoonlijk word ,stel je niet zo aan man,oja ik moet ff opa zeggen
Een snelle leerling.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef knies-oor het volgende:
en jij jankt als het te persoonlijk word ,stel je niet zo aan man,oja ik moet ff opa zeggen
Het is niet onmogelijk om mee te lezen zonder je te registreren hoor. Ik heb ook zeker driekwart jaar meegelezen voor ik me op Fok! registreerde.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:42 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Je kent de opaatje fans al goed na een uur ,of had je al voorkennis onder een andere Nick daar mag je ook best mee posten hoor ...
Ik denk zomaar dat zijn vrouw dat doet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wandelt toch altijd naar visboer Rick Buijs?
wat ik al zei iets beter lezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:42 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Je kent de opaatje fans al goed na een uur ,of had je al voorkennis onder een andere Nick daar mag je ook best mee posten hoor ...
Maar... wat doet opa dan in het huishouden? De vuilniszakken van het balkon naar beneden flikkeren?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat zijn vrouw dat doet.
Kweeniequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar... wat doet opa dan in het huishouden? De vuilniszakken van het balkon naar beneden flikkeren?
Volgens mij moet-ie ze dan eerst naar boven brengen, dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar... wat doet opa dan in het huishouden? De vuilniszakken van het balkon naar beneden flikkeren?
Oh!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:47 schreef mootie het volgende:
ik moet doen alsof, anders mag ik hier niet posten.
Het bier opmaken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah hij woont begane grond? Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij moet-ie ze dan eerst naar boven brengen, dus dat lijkt me niet.
Hij is zwaar invalide, hij kan geen trap op met zijn rug.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah hij woont begane grond? Weer wat geleerd.
Pas maar op, sommigen en bepaalde mensen vinden het heul niet leuk als je hier post zonder van opa te houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Het was gisteren weer een enerverende uitzending!
Alweer die hé,quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Pas maar op, sommigen en bepaalde mensen vinden het heul niet leuk als je hier post zonder van opa te houden.
Inderdaad hij is zwaar rugpatient .quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is zwaar invalide, hij kan geen trap op met zijn rug.
Hé, zit jij niet op de OS?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Alweer die hé,of zijn dit weer net andere bepaalde of sommige mensen.
Opampische Spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef yvonne het volgende:
Hé, zit jij niet op de OS?
jajajajaja, offtopic boehoe
Hij post hier vanaf zijn roeibootje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch ontopic!quote:
Ik heb wel mijn ploegje ( de dames dubbeltwee ) weten te kwalificeren in Mei, dus dat was top,maar ze vielen toen onder de algemeen vverantwoordelijke bondscoach helaas.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tofopaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn ploegje ( de dames dubbeltwee ) weten te kwalificeren in Mei, dus dat was top,maar ze vielen toen onder de algemeen vverantwoordelijke bondscoach helaas.
Maar ik zie het hier beter dan in Londen ( en ik kan opa volgen )![]()
Jij geeft zelfs de OS op voor Opa. Heldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn ploegje ( de dames dubbeltwee ) weten te kwalificeren in Mei, dus dat was top,maar ze vielen toen onder de algemeen vverantwoordelijke bondscoach helaas.
Maar ik zie het hier beter dan in Londen ( en ik kan opa volgen )![]()
Ik weet zeker dat Oop ook met jou bijdrage bijzonder verguld zal zijn, en dat feit straks zal vieren met het ambachtelijk openen van een kostelijk flesje Heinekenbier...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef danaqui het volgende:
Sjappo voor iedereen die dit nog steeds kunnen opbrengen om posts te plaatsen![]()
dat op zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Oop ook met jou bijdrage bijzonder verguld zal zijn, en dat feit straks zal vieren met het ambachtelijk openen van een kostelijk flesje Heinekenbier...
Hij is nerveus geworden door zoveel belangstelling en is zich moed aan het indrinken ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef 5thencounter het volgende:
Oop komt iets later, even geduld dus alstublieft allemaal....
Nou niet alleen Oop zal nerveus zijn, ik schrik zelf al van de enorme hoeveelheid aan Mods die zich ineens melden hier, laat staan nog als verdwaalde Admins opduiken...reden genoeg tot nervositeit zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is nerveus geworden door zoveel belangstelling en is zich moed aan het indrinken ?
Het valt ook niet mee om al oops fans in toom te houden,laat staan ontopicquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou niet alleen Oop zal nerveus zijn, ik schrik zelf al van de enorme hoeveelheid aan Mods die zich ineens melden hier, laat staan nog als verdwaalde Admins opduiken...reden genoeg tot nervositeit zou ik zeggen...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wandelt toch altijd naar visboer Rick Buijs Buys?
Honi soit qui mal y pense. Toch, Horenzienen, Piet Piraat, Fiepoo, Dutch, enz.?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:42 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij volgt het al vanaf dag één.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Het was gisteren weer een enerverende uitzending!
Oop is al jarig geweest hoor, dus voor een inzamelingsactie ben je net te laat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef danaqui het volgende:
Sjappo voor iedereen die dit nog steeds kunnen opbrengen om posts te plaatsen![]()
Opa heeft geen plaats voor een buro, zie eettafel vorig topic, en taart mag ie al helemaal niet .....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is al jarig geweest hoor, dus voor een inzamelingsactie ben je net te laat.
Stuk voor stuk leuke nicknamen ,maar ik hou het bij Houtvester als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Honi soit qui mal y pense. Toch, Horenzienen, Piet Piraat, Fiepoo, Dutch, enz.?
Mzzzz nee hij mag geen taart wel aardbeien met slagroom ,en zoute drop ook een booster voor hoge bloedruk.Lekkere zoute chips mmmmmmm heerlijk voor de dichtslibbende aderenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opa heeft geen plaats voor een buro, zie eettafel vorig topic, en taart mag ie al helemaal niet .....![]()
eet hij dat allemaal??? alles tegelijk of netjes gespreidquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Mzzzz nee hij mag geen taart wel aardbeien met slagroom ,en zoute drop ook een booster voor hoge bloedruk.Lekkere zoute chips mmmmmmm heerlijk voor de dichtslibbende aderen
Maar oop heeft natuurlijk een sterk gestel die slaat alle goede raad van de artsen toch af, hij is af en toe net zelf een arts ,hoe ongezonder hoe langer je het volhoud ,of zou het een en ander toch lichtelijk overdreven zijn ???
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet hij dat allemaal??? alles tegelijk of netjes gespreidop een avond, jij kan mij dat vertellen heb geen tijd om elke avond naar Opa op stream te kijken he, zei je al van de week kom gewoon tijd tekort. Daarom ben ik wel *stiekem een beetje blij* dat jij alles zo goed bij houd, schrijf je nu ook de tij op van wat Opa tot zich neemt, en hou je ook de tijd bij van hoe laat hij op stream komt en wanneer hij naar bed gaat??? een tijdschema dat je aan het eind van elke maand kan kijken of er wat veranderd is in Opa zijn situatie.
waar je je al niet druk om kan maken ,wat iemand anders eet hahahahahquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Mzzzz nee hij mag geen taart wel aardbeien met slagroom ,en zoute drop ook een booster voor hoge bloedruk.Lekkere zoute chips mmmmmmm heerlijk voor de dichtslibbende aderen
Maar oop heeft natuurlijk een sterk gestel die slaat alle goede raad van de artsen toch af, hij is af en toe net zelf een arts ,hoe ongezonder hoe langer je het volhoud ,of zou het een en ander toch lichtelijk overdreven zijn ???
Ga je nu al Opa zijn topic verlaten, zo vroeg??? nou ik zwaai je wel even uitquote:
Moelijk he Hout om afscheid te nemen van Opa&Oma, maar je kan er voor in therapie hoor, er zal toch wel iemand op deze aardkloot je obsessie begrijpen??? ff google zal Opa je aanraden.....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Het wachten is nog steeds op onze koele en stoere oop die alle pijn grenzen weerstaat.
Hij zal toch hopelijk wel goed hebben uitgekeken ,bij het oversteken van het tramspoor van lijn 9 ???
Ik hoor hem daar wel eens over ,schijnt een gevaarlijke tram te zijn ..waarschuwd hij menig stream kijker voor .
Vraag & Aanbodquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vraag & Aanbod
vraag hier eens voor een goed bed, s`morgens ben je niet uitgeslapen, sàvonds ook al niet, denk dat jij niet aan een goede nachtrust komt.
![]()
Vind dat jij echt wat bijdraagt aan deze goedlopende topic van opa
Is Opa weg danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, wat nou? Geen zin in een vermakelijke TiTaToverTussenShow tot Oop weer terug is?
Hey lieverdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, wat nou? Geen zin in een vermakelijke TiTaToverTussenShow tot Oop weer terug is?
Heej Sjek, wat een geluk dat die Toverkut hier de boel nog wat levendig houd hé?quote:
Tja hidi ik krijg nu al afkickverschijnsellen ,maar gelukkig hebben we nog video en foto materiaal genoeg voor nog een half jaar Opaatjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
De hele dag al geen opaatje?
Straks ga ik m nog missen
Ik hoop dat ie snel komt, ik heb geen leven zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef jacqhassel het volgende:
hey hidi avond kerel...
opa komt straks vanzelf wel weer opduiken .;)
Ja ja echt een enorm feestje zo kerel .;) lach me suf eromquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Sjek, wat een geluk dat die Toverkut hier de boel nog wat levendig houd hé?Wat zouden we zonder zo'n typje toch moeten....dan zo Opa's Topic zomaar leeglopen.
Ben ik ff blij dat jij het wel gesjellig vind Seven dat ik hier ook ben, nou kusje erop en doe je best he dat je eens leuke andere cap`s kan maken dan het andere zooitje, want steeds dezelfde uit het archief gaat ook zo vervelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Sjek, wat een geluk dat die Toverkut hier de boel nog wat levendig houd hé?Wat zouden we zonder zo'n typje toch moeten....dan zo Opa's Topic zomaar leeglopen.
quote:
Hoe gaat ie Mop !quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu jij er bent wordt het nog gesjelliger![]()
Ik zou niet weten wat ik zonder jou, guitige BezemBitch die je der bent, zou moeten....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat jij het wel gesjellig vind Seven dat ik hier ook ben, nou kusje erop en doe je best he dat je eens leuke andere cap`s kan maken dan het andere zooitje, want steeds dezelfde uit het archief gaat ook zo vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Het gaat prima lekker wijf van me, lees ff je dm. en ken jij opa of wil je heb volgen echt een RLS van 24 uur per dag is er niks bij, Heerlijke mensen Opa&Oma denk dat jij wel met ze door 1 deurtje kan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe gaat ie Mop !![]()
Alles een beetje onder controle hier !
Je hebt DM terug !quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het gaat prima lekker wijf van me, lees ff je dm. en ken jij opa of wil je heb volgen echt een RLS van 24 uur per dag is er niks bij, Heerlijke mensen Opa&Oma denk dat jij wel met ze door 1 deurtje kan.
Gezelligheid hier hoorquote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zonder jou, guitige BezemBitch die je der bent, zou moeten....
zie je de mijne welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zie je mijn laatste DM Heks ?![]()
![]()
![]()
![]()
shit...
Ik zie het, duidelijker kan niet...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je de mijne wel![]()
![]()
![]()
Waar opa is weet ik niet, heb de stream niet aan, je kan hier Opa ook volgen hoor zijn FANS weten van gekkigheid niet wat ze moeten posten qua Cap of weer een riedeltje wat ie eet, snoept of dat ie zijn handjes wel wast na het plassen.
Ja ja FANN daar schrik je van he, dat sommige hun obsessie zo uit de klauwen laten lopen, gelukkig hebben wij nog een echt leven
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie het, duidelijker kan niet...
Ik wist niet dat jij hier zatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je de mijne wel![]()
![]()
![]()
Waar opa is weet ik niet, heb de stream niet aan, je kan hier Opa ook volgen hoor zijn FANS weten van gekkigheid niet wat ze moeten posten qua Cap of weer een riedeltje wat ie eet, snoept of dat ie zijn handjes wel wast na het plassen.
Ja ja FANN daar schrik je van he, dat sommige hun obsessie zo uit de klauwen laten lopen, gelukkig hebben wij nog een echt leven
Toch blijf ik van je houwe ondanks dat je niet voor AJAX bentquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij hier zatanders was ik eerder langsgekomen
![]()
maar ik ben ook niet voor Ajaxdus daar heeft Oop niks aan
Ik heb mijn voetbalshirt aan van mijn club
zie fobo
Hij was in het ziekenhuis....maar of ie dat nu nog is?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toch blijf ik van je houwe ondanks dat je niet voor AJAX benten Opa is ook niet zo hoor, je hebt je cluppie en je hebt een echte CLUP AJAX:P
ow..... is ie ziek ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij was in het ziekenhuis....maar of ie dat nu nog is?
dag schatje we see elkaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik ga er weer van tussen !
see you later Heks !
Ik geloof voor oma d'r maagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]eigenlijk hou ik helemaal niet van voetbal, da's nog erger
[..]
ow..... is ie ziek ?
Doei doeiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dag schatje we see elkaaren kom eens vaker aanwaaien in Opa zijn topic.
alquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doei doei![]()
ik ga effe koffie zetten
Oop is nu eenmaal populairquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie op die derde foto dat DJ een foto van Opaatje aan de muur heeft hangen?
Hoe kom ik aan zo'n foto?quote:
GIYFquote:
Giftshop?quote:
Wel op een pyjama, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Giftshop?
Is ie ook te verkrijgen op tshirt?
Die draag ik nietquote:
Dat is beter ja..knus onder opaatjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is een Opaatje-dekbedovertrek dan wat voor je.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Giftshop?
Is ie ook te verkrijgen op tshirt?
ooow in dat verlopen winkeltje wat je van de hand heb gedaan PB ,is nu allemaal ouwe zooi hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opaatje merchandise kun je hier bestellen.
Ik handel nu in cursussen Nederlandse taal. Interesse?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef Houtvester het volgende:
[..]
ooow in dat verlopen winkeltje wat je van de hand heb gedaan PB ,is nu allemaal ouwe zooi hoor.
Duur ook nog zeg ,tjonge jonge en dat allemaal voor die 0,03 % winst ..
Echt groot gelijk dat je het verkocht heb , leverde wel 10 euro op zeker ..
Dat is nog veel schatte de waarde op 5 euro voor die prullen
En die handel in cocosmatten leverd die nog wel wat op ,of is ie al kaal gelopen nu
.
nee laat maar ik red me best zo hoor ,voor deze opaatje topic is dit voldoende ..als ze maar begrijpen wat er staat joh .quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik handel nu in cursussen Nederlandse taal. Interesse?
Is Gilles weer verdwaald dan ,,, moet ie niet bij opaatje modereren ,of modderen kan ook ..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:25 schreef pullup het volgende:
Ha, daar hebben we Gilles ook weer en jawel hij is het nog niet verleerd
Gilles??? Das nog 's origineelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:25 schreef pullup het volgende:
Ha, daar hebben we Gilles ook weer en jawel hij is het nog niet verleerd
Modereren gaat alleen als Modquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:05 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Is Gilles weer verdwaald dan ,,, moet ie niet bij opaatje modereren ,of modderen kan ook ..
Maar Opaatje laat weer verstek gaan denk ik ..hij zal nog wel bij moeten komen van het feestje bij DJ Provox gisteren avond.
Avond vol gezelligheid , en van kicken en nathouden
Sinds je vorige optreden hier, waarbij je vloekend en tierend met je roede door die topics liep te wichelen en te waggelen, is bij mij om de een of andere reden bij jouw naam de associatie met een Gilles de la Tourette patiëntje blijven hangen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gilles??? Das nog 's origineelMaar ik snap hem niet
Lol!!!!!!!! Altijd leuk te weten dat je hier "naam" weet te maken hahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Sinds je vorige optreden hier, waarbij je vloekend en tierend met je roede door die topics liep te wichelen en te waggelen, is bij mij om de een of andere reden bij jouw naam de associatie met een Gilles de la Tourette patiëntje blijven hangen.
Je eerste her-intreders post deed me aan die goede oude tijden denken.
Je zei roedequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Sinds je vorige optreden hier, waarbij je vloekend en tierend met je roede door die topics liep te wichelen en te waggelen, is bij mij om de een of andere reden bij jouw naam de associatie met een Gilles de la Tourette patiëntje blijven hangen.
Je eerste her-intreders post deed me aan die goede oude tijden denken.
Nog steeds gapen Sjek? Ga es wat vroeger naar bed, dat help echt! Tip krijg je gratis...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:34 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok![]()
Dat sommigen nog de energie vinden om elkaar aan te vallen.
Dat ze nog zin hebben om daar in te blijven hangen![]()
Sommigen blijven echt hangen in het verleden![]()
Nou veel succes ermee hoor![]()
Als het hun geluk vergroot denk ik dan maar
ja ja duik er vanavond op tijd in hoor ga morgen naar Turkijequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog steeds gapen Sjek? Ga es wat vroeger naar bed, dat help echt! Tip krijg je gratis...
ooow neem opaatje ook meee ???? gezellig haahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja ja duik er vanavond op tijd in hoor ga morgen naar Turkije
Geweldig, en ik geef je nu vast mee dat je hier helemaal niets gaat missen, zal je vast wel goed doen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja ja duik er vanavond op tijd in hoor ga morgen naar Turkije
Dank jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, en ik geef je nu vast mee dat je hier helemaal niets gaat missen, zal je vast wel goed doen!
Niets te danken, moet ik nog iets doorgeven aan Oop, iets wat je misschien al een tijd kwijt wil maar nooit van gekomen?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog steeds gapen Sjek? Ga es wat vroeger naar bed, dat help echt! Tip krijg je gratis...
Nee dank je is goed zo .;)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets te danken, moet ik nog iets doorgeven aan Oop, iets wat je misschien al een tijd kwijt wil maar nooit van gekomen?
Weet je 't zeker? Dat je niet daar in Turkije ligt en denkt, shit ik had Oop nog wat willen vertellen....quote:
haha gek als ik in turkije ben denk ik aan zon zee strand en shoppen.;)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet je 't zeker? Dat je niet daar in Turkije ligt en denkt, shit ik had Oop nog wat willen vertellen....
Ik geloof er nix van, er is vast wel nog iets, een dingetje waarvan je denkt, sjee had ik dat maar effe doorgegeven...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:14 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
haha gek als ik in turkije ben denk ik aan zon zee strand en shoppen.;)
ik ga naar de sportschool latersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van, er is vast wel nog iets, een dingetje waarvan je denkt, sjee had ik dat maar effe doorgegeven...
Ohja, en nou een beetje de stoere bink uithangen weer...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik ga naar de sportschool laters
Je volhardendheid is exemplarisch, maar nee is nog steeds gewoon nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van, er is vast wel nog iets, een dingetje waarvan je denkt, sjee had ik dat maar effe doorgegeven...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
Om nog niet geheel duidelijke reden, ondanks het niet onaanzienlijke aantal bezoekers, is Oop nog steeds op Zwart, zo gauw er meer info is omtrent het uitblijven van fatsoenlijk Opa-beeld houd ik U op de hoogte...![]()
[ afbeelding ]
Ik zie dat de Opa-vertegenwoordiging in goeie handen is op dit moment, mijn Zwartbeeld zal ongetwijfeld na een intern onderzoek snel opgelost zijn...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja wat is het nou
, wel of niet op stream lees de post boven je, jullie moeten wel samenwerken hoor want zo kan het gewoon niet!!!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie dat de Opa-vertegenwoordiging in goeie handen is op dit moment, mijn Zwartbeeld zal ongetwijfeld na een intern onderzoek snel opgelost zijn...
Ooow hebben we ook al een rest hier ..nooit van gehoord van die Nick zit ie ook bij opaatje op de chatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]oke want ik vertrouw alleen op jou en PB`tje hoor, de rest zet steeds ouwe archief cap`s van voor de oorlog in het topic en denken daarmee te kunnen *scoren*
![]()
Team restquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommigen, bepaalde mensen en de rest
Nick???? laat de drank toch eens staan, gaat echt verkeerd met je je kan al niet eens fatsoenlijk Nederlands en nu kan je je zinnen al niet goed onder woorden brengen.............proostquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ooow hebben we ook al een rest hier ..nooit van gehoord van die Nick zit ie ook bij opaatje op de chat
Lmao, dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Uuuh de drank hoort bij deze man hoor ...ik hou het bij een alcoholvrij biertje ,dus je slaat de plank behoorlijk mis ..maar ga lekker verder ,nog meer persoonlijke aanvalletjes of ben je al weer klaar ..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nick???? laat de drank toch eens staan, gaat echt verkeerd met je je kan al niet eens fatsoenlijk Nederlands en nu kan je je zinnen al niet goed onder woorden brengen.............proost
Maar wees dan duidelijk wie je ermee bedoel ,zou een stuk eenvoudiger zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]Lezen die de cap`s hier neer zetten
jij Pullup en Moot weten dondersgoed dat ik jullie er niet mee bedoel
Wie is Nick??? niet erover heen lulllen en je kan zoveel vertellen met je alcohol vrij whaaaaa hoe later op de avond hoe onsamenhangende je posten........ en solliciteer jij nou naar het Modschap op FOKquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Uuuh de drank hoort bij deze man hoor ...ik hou het bij een alcoholvrij biertje ,dus je slaat de plank behoorlijk mis ..maar ga lekker verder ,nog meer persoonlijke aanvalletjes of ben je al weer klaar ..
o ja en een fonkel nieuwe cap van oop.
[ afbeelding ]
Heb je goed gezien Sevenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen geniet Opa van een heerlijk snackje, ik heb sterk de indruk dat het Oop aan zijn reet zal roesten wat er verder over hem gekletst wordt elders...![]()
[youtube][[ afbeelding ]/youtube]
Wie is nu weer sommige ,ik vind dat jij best wel onduidelijk ben in dit opaatje topic hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is Nick??? niet erover heen lulllen en je kan zoveel vertellen met je alcohol vrij whaaaaa hoe later op de avond hoe onsamenhangende je posten........ en solliciteer jij nou naar het Modschap op FOKwant krijg steeds meer een nare smaak als ik jou posten richting sommige hier lees, wil jij toevallig mensen een bannetje aansmeren hier??? ik zal zeggen moet je toch iets beter je best gaan doen
Het zal hem inderdaad zijn derrière oxideren, bevestigt hij net op z'n strem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen geniet Opa van een heerlijk snackje, ik heb sterk de indruk dat het Oop aan zijn reet zal roesten wat er verder over hem gekletst wordt elders...![]()
[youtube][[ afbeelding ]/youtube]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:54 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Wie is nu weer sommige ,ik vind dat jij best wel onduidelijk ben in dit opaatje topic hoor.
Sommige ,de rest ,bepaalde mensen het wordt er allemaal niet duidelijker op ,per ongeluk toch zelf niet te diep in het glaasje gekeken?? .
Maar goed gaat weer aartdig of topic dus maar weer een cap van opaatje erin dan maar .
Die bekijkt het ff aan de binnen kant van zijn ogen ,en komt er ook niet meer uit wie nu sommigen de rest en bepaalde mensen zijn .
[ afbeelding ]
Over Oop mogen we lullen hoor. Het interesseert hem geen reet, zegt ie netquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:56 schreef Gert het volgende:
Eens met bitch.
Niet met opa, want je gaat niet dagelijks met je bakkes op de streams als je niet wil dat er over je geluld wordt.
Ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef mootie het volgende:
Even een inkoppertje:
En wie betaalt al die overbodige luxe?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef mootie het volgende:
Even een inkoppertje:
En wie betaalt al die overbodige luxe?
quote:
Ik schat opa in als een man die graag naar films met bijv. Schwarzenegger kijkt. Deze film lijkt me iets te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]Jij kent hem beter dan menigeen denk ik, want ik zal niet weten of het wel of geen film voor Opa zou wezen, verklaar je eens nader waarom je dit zo denkt?
Dan denk ik toch dat je een vergissing maakt, Opa is juist van de psyg. thrillers enzo lekker alles doorgronden..................en Opa vind de Film nummer 14 ook heel erg goed, al is die al jaren en jaren oud die film ontroerd hem nog steedsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik schat opa in als een man die graag naar films met bijv. Schwarzenegger kijkt. Deze film lijkt me iets te hoog gegrepen.
nee hier hoort meer deze cloon thuis ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ook deze "Don't look now" cloon hoor hier niet echt thuis hé? Pb...
hahaha humorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij gaat gewoon een film zitten kijken vanavond? Wat denkt-ie wel? Dat-ie in de Gouden Kooi zit?
Hé Hidi ! jij bent toch zo'n techneut...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Kunnen we Palma niet ff langssturen? Die krijgt hem wel van zijn kont
Ligt eraan of dat IP bereikbaar isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hé Hidi ! jij bent toch zo'n techneut...
kan jij iemand helpen met het uitpluizen van het IP adres?
Of kan je dat niet?
serieuze vraag?
Hoiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt eraan of dat IP bereikbaar is
Hoi![]()
Is dat niet wat off-topic?
Hij beweegt te weinig zeker ?quote:
Oh....hij staat net weer op voor een nieuw biertjequote:
Dat moet ik zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh....hij staat net weer op voor een nieuw biertje
Was vals alarmquote:
Is ie zwart bij jou? ff refresh?quote:
Mjah laat maarquote:
- edit - klacht dat hier privé informatie stondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hé Hidi ! jij bent toch zo'n techneut...
kan jij iemand helpen met het uitpluizen van het IP adres?
Of kan je dat niet?
serieuze vraag?
Er kunnen voor wat mijn twee centjes waard zijn heel wat postings weg. Het begint hier steeds meer op een zwaaitopic en slowchat te lijken..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Gert het volgende:
Het moet wel wat meer on topic hier hoor.
Er wordt wel érg veel geouwehoerd over andere users en randzaken.
De bezemwagen is besteld.
En dan dat rare aankondigen dat je een dm hebt gestuurd, en dat iemand dan ook nog komt melden dat de dm ontvangen is.
Ik zou het gebruik van DM eerder stimuleren als ik jou was, dan is dat off-topic geleuter iig achter de coulissen verdwenen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Gert het volgende:
Het moet wel wat meer on topic hier hoor.
Er wordt wel érg veel geouwehoerd over andere users en randzaken.
De bezemwagen is besteld.
En dan dat rare aankondigen dat je een dm hebt gestuurd, en dat iemand dan ook nog komt melden dat de dm ontvangen is.
Jawel, maar berichten als Je hebt DM en Bedankt voor je DM! zijn nou niet echt een verfraaiing voor het topic.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou het gebruik van DM eerder stimuleren als ik jou was, dan is dat off-topic geleuter iig achter de coulissen verdwenen!
Ik vind dat wel zo netjes, ik kom er soms na een week pas achter al ik in die bovenregel zo'n priegelcijfertje zei staan...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel, maar berichten als Je hebt DM en Bedankt voor je DM! zijn nou niet echt een verfraaiing voor het topic.
Net als dat priegel editknopje...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo netjes, ik kom er soms na een week pas achter als ik in die bovenregel zo'n priegelcijfertje zei staan...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er kunnen voor wat mijn twee centjes waard zijn heel wat postings weg. Het begint hier steeds meer op een zwaaitopic en slowchat te lijken..
~\o/quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er kunnen voor wat mijn twee centjes waard zijn heel wat postings weg. Het begint hier steeds meer op een zwaaitopic en slowchat te lijken..
daar heb je lang over na moeten denkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:29 schreef Houtvester het volgende:
Wat een rust zeg in dit topic, alles al op bed en hier is ook heel de straat in zeno.
Zou dat in Den Haag en Amsterdam ook zo zijn ??????
Ja hoor esther nu weer over tot de orde van de dag opaatje dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:11 schreef knies-oor het volgende:
[..]
daar heb je lang over na moeten denken![]()
even een update,de chatter is gevonden![]()
en nu weer over tot de orde van de dag ,opa dus
je hebt het tegen mij denk ik,oke wie is esther?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:03 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja hoor esther nu weer over tot de orde van de dag opaatje dus
ik hoorde dat ik hier genoemd word,wat een triest figuur zeg,niemand mag persoonlijk worden maar hij mag wel namen noemen die hier buiten staan,maar ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Margo37 het volgende:
Hmmm der is een Esther met een H en een Ester zonder H.
Dan hebben we nog een Goofy en een t0nja, wordt er allemaal niet makkelijker op
Maar goed opa heeft een belangrijke dag vandaag dus hij zal er niet om malen wie wie is
ik ben esther aka goofy.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef knies-oor het volgende:
[..]
je hebt het tegen mij denk ik,oke wie is esther?
opa opa opa![]()
![]()
Welkom.quote:
ach je weet het niet ,ineens heb je er zoveel fans bij ,tja zelfs ik heb er ineens wel heel erg veel..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
Op zich zitten er ineens wel wat nieuwe fans van opa hier die wellicht op de vraag van Copycat antwoord kunnen geven.
ik ben er al een poosje en nee geen nichtje van opaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Welkom.
Ben jij een nichtje van Opa ?
even voor de goede orde ik ben geen fan van opa,ik ben fan van mijzelfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
Op zich zitten er ineens wel wat nieuwe fans van opa hier die wellicht op de vraag van Copycat antwoord kunnen geven.
Wat heeft dat nou weer met Opa te maken ? we zitten in opa zijn topic hoor de SC is een deurtje verderop, lees even wat Gert gepost heeft.quote:
Je hoort zoveel? had je je koptelefoontje niet op??? had je alles kunnen horen, ja mensen die zich al van te voren zitten te verkneukelen moeten nu maar gaan raaien wat er nu werkelijk aan het handje is he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Houtvester het volgende:
er wordt geheimzinnig getypt maar wat omaatje heeft moest ie toch ff spellen ,en ik hoorde iets van DECUBITUS
Zou je eerder verwachten bij opaatje zelf
De Here gaat boven alles, zelfs boven opaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met Opa te maken ? we zitten in opa zijn topic hoor de SC is een deurtje verderop, lees even wat Gert gepost heeft.
Amenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
De Here gaat boven alles, zelfs boven opa
Niet zoveel als opa van opa houd want ik zie jou nog geen stream voor jezelf openenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:04 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
even voor de goede orde ik ben geen fan van opa,ik ben fan van mijzelf
Maar beter ook ... en een opaatje onstream is al genoeg om te volgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet zoveel als opa van opa houd want ik zie jou nog geen stream voor jezelf openen
is waar,ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet zoveel als opa van opa houd want ik zie jou nog geen stream voor jezelf openen
quote:
Ik ben een en al oog!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
Zie dat je zowat een van de laatste bent die achter in de rij van hernieuwde belangstellende aansluit...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef Jian het volgende:
Ontstaat hier nu langzaam een nieuwe SC met potentie!? Het wachten is op Teun![]()
O ja, Opa zit in zijn stoel, ..... tenminste dat zal wel
Ze gaat voor Goud en maakt de beste kansen, graag een Cap van opa als ze als 1e aantiktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Belangrijker nieuws, Oop is vertwijfeld of die Kromme JoJo nog gaat zwemmen...
[ afbeelding ]
We hadden maar één Flipper hoor...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze gaat voor Goud en maakt de beste kansen, graag een Cap van opa als ze als 1e aantikt![]()
![]()
Hij zat weer net frikadellen te snacken zekerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Nah. Oops interesse voor Kromme JoJo valt nog best tegen...![]()
[ afbeelding ]
Ohhja, GOUD...
Volgens mij heeft Inge wat aan haar lipjes laten sleutelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hadden maar één Flipper hoor...![]()
[ afbeelding ]
Jaja hij was aan het juigen toen ze al lang en breed uit het water was ,wat een intressen IDD ,en ik hoorde omaatje zeggen toen ze nog moesten starten dat zijn toch geen vrouwen meerquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef Houtvester het volgende:
Maar ik snap de afleiding wel hoor oop heeft een adres gekregen van een fan ,en wil daar wel ff een biertje drinken natuurlijk .
Maar tja of ie welkom is en een biertje krijg ,das natuurlijk maar afwachten ,soms krijg je dingen die je niet verwacht met onverwacht bezoek.
Neemt ie zn eigen bier mee dan? In een thermosfles?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Oop drinkt niet van iedereen
ze mogen blij wezen dat jij geen kroegbaas bent, je schrijft met dubbele pen. hoop dat je die uitdrukking snapt anders even vragen wat het betekent aan googlequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Was bijna de tel kwijt maar dit was al weer nummer 15![]()
![]()
![]()
![]()
zijn het post of hout duiven wat de buurman heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop deint lekker mee op de plaat van zijn buurman: de Duifmeneer
HOE.... HOE.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het blijkt Be My Lover van La Bouche te zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop wil een verzoekje aanvrage. hij weet niet de titel, maar weet wel dat het door een griet wordt gezongen.
Het ingeven van "GRIET" op youtube leidt echter niet tot het gewenste resultaat
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef Houtvester het volgende:
na 2 topics te hebben geopend is nu de eer aan een ander sucses met het opaatje topic
Ik zie twee mensen al strijden om de eer
Sucsess
en het is zennnnnnnnnnnnn mmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef Houtvester het volgende:
na 2 topics te hebben geopend is nu de eer aan een ander succes met het opaatje topic
Ik zie twee mensen al strijden om de eer
Success
Ik ga in zeno mode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |