SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door Houtvester op 31-07-2012 03:20:54 ]
oooohhhh muts, moeilijk hé tellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:11 schreef Houtvester het volgende:
[..]
lolzz alleen is het 33 inplaats van 32 hahaha
Lolzz ach als ik de enige zou zijn was het een schande hidi hahahaahha het is nog vroeg hahaha ik ga weer verder oop zal zo wel wakker wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oooohhhh muts, moeilijk hé tellen
we moeten jou maar niet de biertjes van oop laten tellen![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:21 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Lolzz ach als ik de enige zou zijn was het een schande hidi hahahaahha het is nog vroeg hahaha ik ga weer verder oop zal zo wel wakker worden
Er was er toch al een bezig hier?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:01 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen Fok....
Is het niet tijd voor een leuke Rls.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:09 schreef Houtvester het volgende:
Dit is wat er speelde in het vorige topic
[ afbeelding ]
Oop en omaatje kijken vol verbazing naar een foto van houtvester ...maar is het houtvester wel ???? ..
En wie is Jan van Oorschot .. die naam heb ik fluisterend horen vallen in huize oop.
wat een spannende mistery`s weerMaar wie is die kerel op die andere stream nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
helemaal mee eens,maar om dan zo te reageren???????????????echt hoor als je tussen de zinnen door leest dan straalt de haat ervan af,ik ben ook niet echt fan van opa,maar ik ga geen mensen tot op de bot afbranden,er worden dingen bijgehaald die echt nergens op slaan er worden zelfs dingen verzonnen,maar oke als de mensen dat leuk vinden,be my quest,ik wilde het alleen ff kwijt,lees al een hele poos mee namelijk,maar laatste dagen is het echt van de gekke.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:02 schreef Copycat het volgende:
Een kniesoor die er op let, maar welkom!
En if you can't take the heat, stay out of the kitchen. Of in, in het geval van dat vroegoude stel, daar staat immers geen cam. Jij wil met je hoofd on stream, dan krijg je reacties, leuke en minder leuke.
zo zie jij dat misschien en dat mag,maar ik zie haat als iets wat een gebrek is aan opvoeding,je kan het over opa hebben met al zijn onhebbelijkheden,maar zoals er hier door bepaalde mensen word gepost gaat te ver( vind ik).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar als het allemaal "echt haat en nijd naar opa en ook oma toe" is dan heeft het toch juist alles met opa te maken?
ben ik blij dat ik maar een struikje ben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:10 schreef Copycat het volgende:
It's all in the game.
En dat is het al sinds de start van de eerste BB. Mensen die zichzelf tot hoge bomen verheffen, vangen nu eenmaal veel wind.
er zijn geen namen genoemd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar aan mijn gebrek aan opvoeding kan ik zelf niets doen, dat komt geheel en al op conto van mijn ouders en diverse leerkrachten.
ja dat blijkt wel hahahahquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
En welkom op FOK! Als je dit namelijk al te ver vindt gaan, raad ik je aan de rest van dit forum te laten voor wat het is. Onopgevoed zootje is het.
Er worden hier nooit namen genoemd: sommigen, bepaalde mensen. Het is allemaal nogal vaag maar ik ben nou eenmaal iemand die 'er' graag bijhoort.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef knies-oor het volgende:
[..]
er zijn geen namen genoemd.
en waar kan ik die smileys vinden?
Ja welkom op fok voor iemand die vandaag pas geregistreerd is heb je dus al een oordeel ,of misschien hebben we toch met een kloontje te maken hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:18 schreef knies-oor het volgende:
[..]
er zijn geen namen genoemd.
en waar kan ik die smileys vinden?
Moest ie echt ingekopt worden jaquote:
Uiteraard! Schot voor open doel laat je hier al helemaal niet liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moest ie echt ingekopt worden ja? Hoi!
goed elzen is dus niet jouw sterkste punt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:24 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja welkom op fok voor iemand die vandaag pas geregistreerd is heb je dus al een oordeel ,of misschien hebben we toch met een kloontje te maken hier.
Ach een knies oor die daar op let overigens ,het gaat over opaatje en het zal hier altijd wel over opaatje blijven gaan .
Maar bedankt weer voor deze chat sessie ,wat overigens niet de bedoeling is van een forum .
Veel sucses met je volgende posten over opaaatjesmiley`s zitten waar ze al jaren zitten .
heb een dikke huid hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moest ie echt ingekopt worden ja? Hoi!
Er staat geen opa in die zin.quote:
Een els kan anders behoorlijk hoog worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef knies-oor het volgende:
[..]
goed elzen is dus niet jouw sterkste punt.
ik heb het toch steeds over opa,of zie ik dat verkeerd?
oke ik zal in elke zin die ik zet dan wel opa neerzetten.
Wat is jouw tip van de dag voor opa?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef pullup het volgende:
Opa krijgt hier over het algemeen juist goede adviezen. Niets mis mee
Wat heeft dit met opa te maken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Een els kan anders behoorlijk hoog worden.![]()
Pas op voor de wind!!!!
Ik raad hem aan een Gopro te kopen zodat we hem ook op zijn wandelingen kunnen vergezellen.quote:
Gekkerdje, je zei wandeling en opa in 1 zin.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik raad hem aan een Gopro te kopen zodat we hem ook op zijn wandelingen kunnen vergezellen.
Van z'n stoel naar de koelkast en weer terugquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik raad hem aan een Gopro te kopen zodat we hem ook op zijn wandelingen kunnen vergezellen.
Hij wandelt toch altijd naar visboer Rick Buijs?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekkerdje, je zei wandeling en opa in 1 zin.
Denken jullie wel om het tere hartje van onze nieuwe opa fanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van z'n stoel naar de koelkast en weer terug
Omaatje wandelt naar de visboer en opaatje vreet de vis op ,zo was het !!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wandelt toch altijd naar visboer Rick Buijs?
en jij jankt als het te persoonlijk word ,stel je niet zo aan man,oja ik moet ff opa zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:39 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Denken jullie wel om het tere hartje van onze nieuwe opa fan
Je kent de opaatje fans al goed na een uur ,of had je al voorkennis onder een andere Nick daar mag je ook best mee posten hoor ...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef knies-oor het volgende:
[..]
en jij jankt als het te persoonlijk word ,stel je niet zo aan man,oja ik moet ff opa zeggen
Een snelle leerling.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef knies-oor het volgende:
en jij jankt als het te persoonlijk word ,stel je niet zo aan man,oja ik moet ff opa zeggen
Het is niet onmogelijk om mee te lezen zonder je te registreren hoor. Ik heb ook zeker driekwart jaar meegelezen voor ik me op Fok! registreerde.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:42 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Je kent de opaatje fans al goed na een uur ,of had je al voorkennis onder een andere Nick daar mag je ook best mee posten hoor ...
Ik denk zomaar dat zijn vrouw dat doet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wandelt toch altijd naar visboer Rick Buijs?
wat ik al zei iets beter lezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:42 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Je kent de opaatje fans al goed na een uur ,of had je al voorkennis onder een andere Nick daar mag je ook best mee posten hoor ...
Maar... wat doet opa dan in het huishouden? De vuilniszakken van het balkon naar beneden flikkeren?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat zijn vrouw dat doet.
Kweeniequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar... wat doet opa dan in het huishouden? De vuilniszakken van het balkon naar beneden flikkeren?
Volgens mij moet-ie ze dan eerst naar boven brengen, dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar... wat doet opa dan in het huishouden? De vuilniszakken van het balkon naar beneden flikkeren?
Oh!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:47 schreef mootie het volgende:
ik moet doen alsof, anders mag ik hier niet posten.
Het bier opmaken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah hij woont begane grond? Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij moet-ie ze dan eerst naar boven brengen, dus dat lijkt me niet.
Hij is zwaar invalide, hij kan geen trap op met zijn rug.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah hij woont begane grond? Weer wat geleerd.
Pas maar op, sommigen en bepaalde mensen vinden het heul niet leuk als je hier post zonder van opa te houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Het was gisteren weer een enerverende uitzending!
Alweer die hé,quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Pas maar op, sommigen en bepaalde mensen vinden het heul niet leuk als je hier post zonder van opa te houden.
Inderdaad hij is zwaar rugpatient .quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is zwaar invalide, hij kan geen trap op met zijn rug.
Hé, zit jij niet op de OS?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Alweer die hé,of zijn dit weer net andere bepaalde of sommige mensen.
Opampische Spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef yvonne het volgende:
Hé, zit jij niet op de OS?
jajajajaja, offtopic boehoe
Hij post hier vanaf zijn roeibootje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch ontopic!quote:
Ik heb wel mijn ploegje ( de dames dubbeltwee ) weten te kwalificeren in Mei, dus dat was top,maar ze vielen toen onder de algemeen vverantwoordelijke bondscoach helaas.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tofopaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn ploegje ( de dames dubbeltwee ) weten te kwalificeren in Mei, dus dat was top,maar ze vielen toen onder de algemeen vverantwoordelijke bondscoach helaas.
Maar ik zie het hier beter dan in Londen ( en ik kan opa volgen )![]()
Jij geeft zelfs de OS op voor Opa. Heldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn ploegje ( de dames dubbeltwee ) weten te kwalificeren in Mei, dus dat was top,maar ze vielen toen onder de algemeen vverantwoordelijke bondscoach helaas.
Maar ik zie het hier beter dan in Londen ( en ik kan opa volgen )![]()
Ik weet zeker dat Oop ook met jou bijdrage bijzonder verguld zal zijn, en dat feit straks zal vieren met het ambachtelijk openen van een kostelijk flesje Heinekenbier...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef danaqui het volgende:
Sjappo voor iedereen die dit nog steeds kunnen opbrengen om posts te plaatsen![]()
dat op zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Oop ook met jou bijdrage bijzonder verguld zal zijn, en dat feit straks zal vieren met het ambachtelijk openen van een kostelijk flesje Heinekenbier...
Hij is nerveus geworden door zoveel belangstelling en is zich moed aan het indrinken ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef 5thencounter het volgende:
Oop komt iets later, even geduld dus alstublieft allemaal....
Nou niet alleen Oop zal nerveus zijn, ik schrik zelf al van de enorme hoeveelheid aan Mods die zich ineens melden hier, laat staan nog als verdwaalde Admins opduiken...reden genoeg tot nervositeit zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is nerveus geworden door zoveel belangstelling en is zich moed aan het indrinken ?
Het valt ook niet mee om al oops fans in toom te houden,laat staan ontopicquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou niet alleen Oop zal nerveus zijn, ik schrik zelf al van de enorme hoeveelheid aan Mods die zich ineens melden hier, laat staan nog als verdwaalde Admins opduiken...reden genoeg tot nervositeit zou ik zeggen...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wandelt toch altijd naar visboer Rick Buijs Buys?
Honi soit qui mal y pense. Toch, Horenzienen, Piet Piraat, Fiepoo, Dutch, enz.?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:42 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij volgt het al vanaf dag één.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Het was gisteren weer een enerverende uitzending!
Oop is al jarig geweest hoor, dus voor een inzamelingsactie ben je net te laat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef danaqui het volgende:
Sjappo voor iedereen die dit nog steeds kunnen opbrengen om posts te plaatsen![]()
Opa heeft geen plaats voor een buro, zie eettafel vorig topic, en taart mag ie al helemaal niet .....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is al jarig geweest hoor, dus voor een inzamelingsactie ben je net te laat.
Stuk voor stuk leuke nicknamen ,maar ik hou het bij Houtvester als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Honi soit qui mal y pense. Toch, Horenzienen, Piet Piraat, Fiepoo, Dutch, enz.?
Mzzzz nee hij mag geen taart wel aardbeien met slagroom ,en zoute drop ook een booster voor hoge bloedruk.Lekkere zoute chips mmmmmmm heerlijk voor de dichtslibbende aderenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opa heeft geen plaats voor een buro, zie eettafel vorig topic, en taart mag ie al helemaal niet .....![]()
eet hij dat allemaal??? alles tegelijk of netjes gespreidquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Mzzzz nee hij mag geen taart wel aardbeien met slagroom ,en zoute drop ook een booster voor hoge bloedruk.Lekkere zoute chips mmmmmmm heerlijk voor de dichtslibbende aderen
Maar oop heeft natuurlijk een sterk gestel die slaat alle goede raad van de artsen toch af, hij is af en toe net zelf een arts ,hoe ongezonder hoe langer je het volhoud ,of zou het een en ander toch lichtelijk overdreven zijn ???
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet hij dat allemaal??? alles tegelijk of netjes gespreidop een avond, jij kan mij dat vertellen heb geen tijd om elke avond naar Opa op stream te kijken he, zei je al van de week kom gewoon tijd tekort. Daarom ben ik wel *stiekem een beetje blij* dat jij alles zo goed bij houd, schrijf je nu ook de tij op van wat Opa tot zich neemt, en hou je ook de tijd bij van hoe laat hij op stream komt en wanneer hij naar bed gaat??? een tijdschema dat je aan het eind van elke maand kan kijken of er wat veranderd is in Opa zijn situatie.
waar je je al niet druk om kan maken ,wat iemand anders eet hahahahahquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Mzzzz nee hij mag geen taart wel aardbeien met slagroom ,en zoute drop ook een booster voor hoge bloedruk.Lekkere zoute chips mmmmmmm heerlijk voor de dichtslibbende aderen
Maar oop heeft natuurlijk een sterk gestel die slaat alle goede raad van de artsen toch af, hij is af en toe net zelf een arts ,hoe ongezonder hoe langer je het volhoud ,of zou het een en ander toch lichtelijk overdreven zijn ???
Ga je nu al Opa zijn topic verlaten, zo vroeg??? nou ik zwaai je wel even uitquote:
Moelijk he Hout om afscheid te nemen van Opa&Oma, maar je kan er voor in therapie hoor, er zal toch wel iemand op deze aardkloot je obsessie begrijpen??? ff google zal Opa je aanraden.....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Het wachten is nog steeds op onze koele en stoere oop die alle pijn grenzen weerstaat.
Hij zal toch hopelijk wel goed hebben uitgekeken ,bij het oversteken van het tramspoor van lijn 9 ???
Ik hoor hem daar wel eens over ,schijnt een gevaarlijke tram te zijn ..waarschuwd hij menig stream kijker voor .
Vraag & Aanbodquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vraag & Aanbod
vraag hier eens voor een goed bed, s`morgens ben je niet uitgeslapen, sàvonds ook al niet, denk dat jij niet aan een goede nachtrust komt.
![]()
Vind dat jij echt wat bijdraagt aan deze goedlopende topic van opa
Is Opa weg danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, wat nou? Geen zin in een vermakelijke TiTaToverTussenShow tot Oop weer terug is?
Hey lieverdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, wat nou? Geen zin in een vermakelijke TiTaToverTussenShow tot Oop weer terug is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |