Het is dan ook niet voor niks dat alles in brand staat in de hel he.. Spinnen gaan dood door vuurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij bent goddess of hell en bang voor spinnen?
Waarom gaan jullie niet een keer samen gezellig op date om alles even uit te praten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
a. Omdat het je geen flikker aangaat.
b. Omdat je moeite hebt met begrijpend lezen en het verspilde moeite zal zijn.
c. Omdat je mijn woorden toch weer gaat verdraaien.
d. Omdat het nooit genoeg antwoorden zijn en het gevraag van jouw kant nooit op houdt.
e. Omdat ik er geen zin in heb.
Pick one.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet een keer samen gezellig op date om alles even uit te praten?
Ja ja schattig contrastje ben jijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niks dat alles in brand staat in de hel he.. Spinnen gaan dood door vuur
laten we het daar dan maar op houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
a. Omdat het je geen flikker aangaat.
b. Omdat je moeite hebt met begrijpend lezen en het verspilde moeite zal zijn.
c. Omdat je mijn woorden toch weer gaat verdraaien.
d. Omdat het nooit genoeg antwoorden zijn en het gevraag van jouw kant nooit op houdt.
e. Omdat ik er geen zin in heb.
Pick one.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even elkaar flink de waarheid zeggen en dan make up seks
Dank uquote:
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verhevenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even elkaar flink de waarheid zeggen en dan make up seks
Zodra je ze begint te meppen ga je te ver hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verheven
Tsja je hebt het of je hebt het niet hé.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zoek daarom ook altijd ruzie, ik heb het meisjes plagen kusjes vragen tot een uiterste kunst verheven
Jij wordt eerst dik in elkaar geslagen en daarna anaal vernederd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in m'n gezicht gemept op een eerste date, en toch belandden we in bed (geen ziekenhuisbed)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra je ze begint te meppen ga je te ver he
quote:
Ik heb aambeien ik zou het niet aanradenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij wordt eerst dik in elkaar geslagen en daarna anaal vernederd?
wow.. sexyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb aambeien ik zou het niet aanraden
oh god.. voetbalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig voor Dinamo Kiev- Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |