omdat ik daar niet veilig ben .. te veel mensen op zijn hand, ik heb daar eigenlijk niemand meer die achter mijn beslissing om weg te gaan staat. klinkt misschien raar, maar hier heb ik vrienden die achter mij staan, die mij niet veroordelen omdat ik uit een gewelddadige relatie ben gestapt, die niet zeggen: je had voor de kinderen bij hem moeten blijven (been there done that, heeft me me mijn dochter gekost!)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:01 schreef Ehhe het volgende:
En je ex-man het huis uit tiefen, jij daar wonen? Waarom is dat geen optie?
doet hij niet. Alles in dat huis, althans, heel veel, is door zijn vader betaald. vloer, gordijnen, verf etc inboedel .. heeft hij ook meteen geroepen.. jij blijft hier niet, daar zorgt mijn vader wel voor ..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:04 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ow da's klote. Misschien wil hij nog wel schappelijk doen en tijdelijk bij vrienden ofzo bivakkeren? Voor de kindjes dan tenminste?
Haha ja, maar nu is hij er niet meer bij!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:15 schreef Inlognaam het volgende:
Merlijn ook weer blij denk ik. SC gaat weer lekker hard
En ik moet hier een dreun uitdelen, tenminste dat vind ik.quote:
Komt wel goed, ik heb niet zoveel slaap nodig.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whyyyy?. Je wil dat ik een ledemaat van je afhak?
Valt weer mee dus. Ik heb heel veel slaap nodig, en 's ochtends rustig opstarten... Ghehe, ik moet nu ook al láng liggen maarjaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik heb niet zoveel slaap nodig.
Heb 's morgens ook nergens last van gelukkig, alleen ik MOET gewoon 's morgens effe koffie drinken. Maargoed, dat is meer omdat ik het lekker vind om daar de dag mee te beginnen..
Slaap lekker alvast allemaal, en tot later!
Je kan jezelf toch ontbijt op bed geven?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:24 schreef Inlognaam het volgende:
Dag JK!
Koffie is wel lekker om wakker te worden. Maar thee, melk of ontbijt op bed ook.
Jammer dat ik dat laatste nooit krijg en er ook al niemand is aan wie ik dat kan brengen.
Bah. Dat weiger ik zelf altijd! Pijpen, iehlquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zou orale sex maar even weigeren nu... volgens mij heeft ze snode plannetjes.
Ik heb geen bedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch ontbijt op bed geven?
Ben jij mijn kloon?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:24 schreef Inlognaam het volgende:
Dag JK!
Koffie is wel lekker om wakker te worden. Maar thee, melk of ontbijt op bed ook.
Jammer dat ik dat laatste nooit krijg en er ook al niemand is aan wie ik dat kan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |