quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh lol, doe om acht uur heel eventjes de ogen dicht, vijf minuutjes maar echt waar, nu ineens wakker.
Hm, daar gaat mijn avond.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar dan ook echt, INEENS drieënhalf uur later.
http://www.dumpert.nl/med(...)tieve_dwerggeit.htmlquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zag laatst bij kennissen ook zo'n achterlijk lammetje, die zijn natuurlijk een flink stuk minder lenig en actief maar dit beestje rende héél hard rondjes en ramde alles wat in zijn weg stond.
Je ziet dat beest gewoon keer op keer met zijn kopje tegen dezelfde volwassen schapen aan rammen, omdraaien, een aanloopje nemen en er weer volop tegen aan botsen
De hele dag door rondrennen, niks doorhebben en tegen die beesten aan knallen
Leuk beestje wel
HBO rechten ofzo of een of andere pretstudie zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Soort van opslag gekregen trouwens, de chef zal de helft van mijn HBO-avondopleiding betalen.
HBO-opleidingen zijn allemaal gelijk qua kostenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
HBO rechten ofzo of een of andere pretstudie zeker.
Hap hap hapquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is een erg brede opleiding waarmee je zowel bij agrarische bedrijven alsook bedrijven in de voedselindustrie en de mechanisatie kunt werken.
Koetgeluid.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:05 schreef vogelkooi het volgende:
Muziek staat wat zacht dus beetje opschroeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |