Pauze? gewoon in een fles pissen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ga er deze week heen; ben benieuwd. Heb je 2x pauze?
En penseel de liefde hoeft niet geheel in de fles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Best wel kleine boterstaaf heb je dan als hij in een flessenopening past trouwens.
Verwachte reactie: Is dat diarree? is dat gesmolten chocola?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
De tent van en vriend van me op campzone.
Is dat een gesmolten neger?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
De tent van en vriend van me op campzone.
ik had geen pauze in pathe. Duurt iets minder dan drie uur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ga er deze week heen; ben benieuwd. Heb je 2x pauze?
Geen idee kom nooit in pathequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef Lorrelies het volgende:
Er zijn toch al jaren geen pauzes meer?
Naja, je kunt niet zomaar stellen dat het géén shooter is. Natuurlijk is het een stuk completer en groter dan de meeste spellen in het genre, maar het blijft schieten (want tsja, alleen maar V.A.T.S. gebruiken gaat niet door de AP en is de moeite ook niet voor de meeste vijanden).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als New Vegas een shooter is is Skyrim dat ook
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Naja, je kunt niet zomaar stellen dat het géén shooter is. Natuurlijk is het een stuk completer en groter dan de meeste spellen in het genre, maar het blijft schieten (want tsja, alleen maar V.A.T.S. gebruiken gaat niet door de AP en is de moeite ook niet voor de meeste vijanden).
NEINNEINNEINNEINquote:
Wat ik wel met hem eens ben is dat je niet zomaar kunt stellen dat het een "shooter" is, het is véél meer RPG dan shooter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Want ik ben te dom al die genres uit elkaar te houden en ga al snel generaliseren, maar ik kan mij erg goed vinden in de uitspraak van plan.
Me moeder is dood, dus dat kan heel gaar niet! Thanks voor het herrineren rotzak....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jawel, van je moeder moet dat eigenlijk wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat moet je eten om een infectie te krijgen?
Dat is onze regel hier, Praat nooit over Minecraft dat doe je maar in het gewonen MC topic.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:33 schreef igottagun het volgende:
4 pagina's aan reacties en het gaat gewoon over alles behalve minecraft, wtf.
Je zit in de slowchat hé. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik de laatste keer MC opstartte.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:33 schreef igottagun het volgende:
4 pagina's aan reacties en het gaat gewoon over alles behalve minecraft, wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |