Je snapt toch wél dat in het 11e gebod ik je eruit blaas met klassiekers alsquote:
Dat accentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je snapt toch wél dat in het 11e gebod ik je eruit blaas met klassiekers als![]()
Moet je mij niet dronken meemakenquote:
Eruit blaas? Wij 2 spelen een thuis wedstrijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je snapt toch wél dat in het 11e gebod ik je eruit blaas met klassiekers als![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:17 schreef BredeBradda het volgende:
Hoi Sam, hallo Mary, goedenacht Royy
Da's beter dan dat zuiderlijk van de Maas accent, met de zachte Gquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je mij niet dronken meemaken, Dan ben ik het ABN kwijt en spreek weer gewoon Amsterdams
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eruit blaas? Wij 2 spelen een thuis wedstrijdKan alles mee lallen hoor
Zal ik ER jennen en me ajax shirt aandoen?quote:
Slaap lekker MaryMouse, en morgen gezond weer opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je vergeet C4 die heeft de wacht vannacht
Met ga ik slapen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:19 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Da's beter dan dat zuiderlijk van de Maas accent, met de zachte G
Kan hij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat er hier iemand aanwezig was met een spraakgebrek.
irrelevant, zolang ik zijn southern accent maar kan volgenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan hij ook niks aan doen.
Uit welke streek van nederland kwam jij eigenlijk?
Ik was al een zweerfster als klein meisje, en heb nooit lang op een plaats gewoon (meestal na 2 jaar weer verhuisd).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan hij ook niks aan doen.
Uit welke streek van nederland kwam jij eigenlijk?
Geen vaste regio?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik was al een zweerfster als klein meisje, en heb nooit lang op een plaats gewoon (meestal na 2 jaar weer verhuisd).
Nee maar heb voornamelijk in Zuid en Noord Holland gewoond (vader bij de marinequote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geen vaste regio?
Ach zo mooi als het dorpje onder Amsterdam is het nergens!
Mijn accent klinkt schijnbaar enigszins Duits. Oh en Frans, dat is me ook al een paar keer verteld, maar dat snap ik toch echt nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat er hier iemand aanwezig was met een spraakgebrek.
Limburger?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mijn accent klinkt schijnbaar enigszins Duits. Oh en Frans, dat is me ook al een paar keer verteld, maar dat snap ik toch echt niet
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mijn accent klinkt schijnbaar enigszins Duits. Oh en Frans, dat is me ook al een paar keer verteld, maar dat snap ik toch echt niet
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]Frans...
Ik krijg altijd te horen dat ik 'plat' amsterdamsch praat... Terwijl ik hier hoor dat ik bekakt lul.
Ja, woon helemaal in het zuiden van Limburg.quote:
Dat ik enigszins Duits klink dat snap ik wel, woon zo'n 10km van de grens af, en we spreken ook een dialect dat een combinatie van Nederlands en Duits is. Maar die keren dat me werd gezegd dat mijn accent Frans lijkt...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]Frans...
Ik krijg altijd te horen dat ik 'plat' amsterdamsch praat... Terwijl ik hier hoor dat ik bekakt lul.
Haha, lastig volkje zijn we. Wel zin in het 11e gebodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
C4 praat ik bekaktWant van mensen buiten het Gooi krijg ik ook nog vaak te horen dat ik wel plat praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |