SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
laatste bericht 23:40quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf leell jij negeert mij hoor ,') heb vet veel tegen je gepraat daar maar jij zegt niks terug?
bemoei er niet mee tutholaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:05 schreef Flippiee het volgende:
Want met aardig zijn los je altijd alles op?
nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe kom ik er anders achter waar het over gaat jij dekselse meid.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:11 schreef leeell het volgende:
er zijn kwade wezens aan het werk in deze SC flips, daar laten we het bij
nuance verpest de wereldquote:
ik ben kapot liefquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Duidelijk genoeg Al zijn er niet alleen kwade wezens in deze SC.
wat wil je hiermee zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Duidelijk genoeg Al zijn er niet alleen kwade wezens in deze SC.
Twee dingen eigenlijkquote:
Lieve schat, of je nu kijkt of niet, het beest doet hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:39 schreef Flippiee het volgende:
Stel dat mijn konijn nu gestorven is omdat ik niet ben wezen kijken
Mja beest heeft niet zoveel vet dus dan weinig vlees enzoquote:
Okayquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lieve schat, of je nu kijkt of niet, het beest doet hetzelfde..
nohhquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is op vakantie of nouja bij de oppas
Zusjelief en ik zijn alleen thuis en we werken op vrijwel dezelfde dagen. We wilden het beest niet aandoen om van 's morgens 8 uur tot 's avonds 6/7 uur alleen te zitten.quote:
Ja welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aww ja, beste oplossing dan. En wauw, echt tof dat je toch zo gek op dat beestje bent geworden!
Ik ga er vandoor, trusten!!
Je weet maar nooit bij FOK!kers, maarum, hoe kan het dat je plotseling een hond geworden bent. Ben je een faunaat ofzo?quote:
Ik ben een transformer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij FOK!kers, maarum, hoe kan het dat je plotseling een hond geworden bent. Ben je een faunaat ofzo?
Transformers, for the meets the eye.quote:
Voor de huidige president van de Verenigde Staten uiteraard. Voor wie anders?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 31 juli 2012 03:04 schreef JohannesKozijn het volgende:
Voor wie?
Voor jou?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Voor de huidige president van de Verenigde Staten uiteraard. Voor wie anders?
Haha nou succes voor hem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:14 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat Danny Roodbol de wereld wil overnemen?
En dit allemaal via FOK! Geen idee hoe hij op die manier soldaten ondergeschikt wil krijgen.quote:
Kan best, ken hem niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:19 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
En dit allemaal via FOK! Geen idee hoe hij op die manier soldaten ondergeschikt wil krijgen.
Volgensmij is Danny psychisch gestoord.
Danny wordt bovendien ook van verschillende kanten beschuldigd van seksueel misbruik heb ik gehoord.quote:
Lijkt me lastig als je zulke aantijgingen aan je broek hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Danny wordt bovendien ook van verschillende kanten beschuldigd van seksueel misbruik heb ik gehoord.
Ja, het werd een keer op FOK! gezegd. Ik weet niet meer waar, maar hij wordt er wel serieus van beschuldigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je zulke aantijgingen aan je broek hebt.
Ben blij dat ik niks met hem te maken hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:26 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ja, het werd een keer op FOK! gezegd. Ik weet niet meer waar, maar hij wordt er wel serieus van beschuldigd.
Hij is jouw baasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niks met hem te maken heb
Ik ben 12. Wat is dit?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nu maar proberen te slapen. Doei en kusjes op je gevoelige delen.
Maarum, welterusten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nu maar proberen te slapen. Doei en kusjes op je gevoelige delen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand wil je zien hoor.Anders was je wel uitgenodigd.
Ik was er ook net! Heb je niet gezien, hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef Beach het volgende:
faalmeet
ik ben serieus naar utrecht cs gegaan maar zag niemand
zo maar weer de bus in
Watskeburt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:00 schreef Beach het volgende:
what the hell zeg hier word ik echt pissig om
Anders spreken wij keertje afquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was je op tijd daar dan? Wel kut voor je.
ja meer dan genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:22 schreef Snowbells het volgende:
Beach heb je dat gedoe met Hwayoung al gelezen?
Ik vraag me af hoever alle pestberichten waar zijn en hoe erg het echt was en verder is Kim Kwang Soo een domme lul.quote:
Allemaal dingen dat Jiyeon Hwayoung had geslagen enzo. Maar Hwayoung deed ook superkinderachtig dat ze niet meer wilde optreden. En Eunjung krijgt alle haat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoever alle pestberichten waar zijn en hoe erg het echt was en verder is Kim Kwang Soo een domme lul.
Wait a second are you trying to cheat me?quote:
allkpopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Allemaal dingen dat Jiyeon Hwayoung had geslagen enzo. Maar Hwayoung deed ook superkinderachtig dat ze niet meer wilde optreden. En Eunjung krijgt alle haat.
even snel alle allkpop dingen doorgelezen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wait a second are you trying to cheat me?
Ooit keertjequote:
ik praat niet over Boku no Pico en of hij nog kawaii is of nietquote:
daaromquote:
Klinkt Japans, zegt me niks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik praat niet over Boku no Pico en of hij nog kawaii is of niet
Vandaag ga ik hem voor jou verversen lobbiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
daaromhoudt de frituur in de tussentijd maar voorzien van verse olie
[..]
Klinkt Japans, zegt me niks.
Al die fans haten T-ara opeensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef Beach het volgende:
[..]
allkpopde Telegraaf onder de nieuwssites, beter kijk je op Soompi of Seoulbeats
yaoiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vandaag ga ik hem voor jou verversen lobbi
Zoek maar op
En terecht, ik heb ook mijn posters verbrand, mijn lidmaatschap opgezegd en mijn cd's in de magnetron gedaan.quote:
niets mis mee homofoobquote:
Hwayoung heeft me toch nooit geboeidquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]
En terecht, ik heb ook mijn posters verbrand, mijn lidmaatschap opgezegd en mijn cd's in de magnetron gedaan.
Jij bent zeker een Jiyeon fanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hwayoung heeft me toch nooit geboeidnet zoals Boram
![]()
Dat is strafbaar hij is minderjarig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:39 schreef 2Happy4U het volgende:
o nee we kunnen niet daten ik heb al met ov sorry
niet hij is 17quote:
kheb je rug toch a sahbiquote:
Hopelijk kijk jij niet zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen zoooooooooooooooooooooooo bitchy. Maar 2NE1 is mijn favoriete groep.
En dan gooi je zeker een zeepje voor me op de grond.quote:
BEG is ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk kijk jij niet zo![]()
![]()
Ik dacht BEG?
tuurlijk niet je moet je er wel mee wassenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan gooi je zeker een zeepje voor me op de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik had dit nummer voor de FOK! idols moeten zingenHeb je ook meegedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat peer.
Neequote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:11 schreef JanPiraat het volgende:
Thx maar ze was al dood toen ik 7 jaar was dus ben er alweer overheen
weeabooquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef Snowbells het volgende:
Asians we rise with the sun
Invasion, no mercy
Takeover, we thirsty
ontken nou maar nietquote:
Zelfhaat is nooit een goed iets.quote:
Ik maak maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben geen weeaboo.Hooguit koreaboo en zelfs dat nog niet in de extremen.
Nederbooquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:33 schreef Beach het volgende:
sws gekke aziatische zooi bekijken
ik zit gewoon lekker voor de buis naar Ik hou van Holland of Bananasplit met Fransje Bauer te kijken
Ik kijk nooit Nederlandse TV, vind het afschuwelijkquote:
Eens, alleen af en toe het nieuws en dan bijv. sport. Voor de rest vind ik Nederlandse programma's niks aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Nederlandse TV, vind het afschuwelijkKut humor, 90% is hetzelfde.
Sowieso kijk ik nooit TV, hoogstens wat series die ik meestal download of zo nu en dan films kijken terwijl ik mijn laptop op m'n schoot heb.
Die zin en die emoticon spreken elkaar tegen.quote:
Same, samen keertje films kijken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Eens, alleen af en toe het nieuws en dan bijv. sport. Voor de rest vind ik Nederlandse programma's niks aan.
Daaromquote:
Ik moet altijd naar de wc als de film bezig is en wanneer er reclame is moet ik niet meerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Daaromplaspauze wanneer je zelf wilt.
en is goed
herkenbaar maar dan na elke 2-3 maandenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:47 schreef Beach het volgende:
kut mn lievelingsoordopjes zijn doodmaar dat mag ook wel na 4 jaar
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
herkenbaar maar dan na elke 2-3 maanden![]()
ik niet meerquote:
hipsterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:50 schreef Snowbells het volgende:
Als je op mijn tumblr kijkt, alleen maar GoT(Jon Snow), kpop, tijgers, muziek en teksten
In mijn jaszak dumpen en dan maakt mijn jaszak er een 15-dubbele oude-wijven-boot-slinger-hippel-weeaboo knoop vanquote:
Jon Snow 10/10 would fap againquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:50 schreef Snowbells het volgende:
Als je op mijn tumblr kijkt, alleen maar GoT(Jon Snow), kpop, tijgers, muziek en teksten
Koop dan Beats van dokter Dre.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In mijn jaszak dumpen en dan maakt mijn jaszak er een 15-dubbele oude-wijven-boot-slinger-hippel-weeaboo knoop van
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
of jij koopt een roze koptelefoon met van die japanse kattenoortjes erop
zou wel kawaii zijn :3! uguu~quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
of jij koopt een roze koptelefoon met van die japanse kattenoortjes erop
Jon Snowquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:50 schreef Snowbells het volgende:
Ik wel met hem iZoenenquote:
Oh en waarom dan niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat waardeert van jou
Hey ik kan mij vrouwelijk genoeg voordoenquote:
nog 3 dagen dan ben je welgeteld 30 dagen van mij af.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:56 schreef Beach het volgende:
Flips, nog steeds niet op vakantie=== damnw at duurt dat lang
Neue batterijen kopen.quote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:11 schreef Snowbells het volgende:
Oh ik had de batterij er andersom in gedaan
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:11 schreef Snowbells het volgende:
Oh ik had de batterij er andersom in gedaan
12 uur vanavond toch gquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
ik sta nog steeds voor de burger king waar blijven jullie
Groot scherm met olympische spelen op utrecht csquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
4.5 uur nog? dan ga ik wel even naar de hardebollenstraat
Oh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:56 schreef Snowbells het volgende:
Nee, gebabbel over wat er vandaag allemaal bij de OS gedaan is
Had het nog nooit eerder gezien maar leuk om te zien welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:58 schreef Beach het volgende:
http://nos.nl/os2012/play/2/
kijk maar, veel leuker dan dom geleuter over weer zwemmen of roeien
Jammer dat het nu even stil ligt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Had het nog nooit eerder gezien maar leuk om te zien welheel futuristisch ook met die lichtjes als ze raken
maakt het lekker duidelijk voor de leek
verkeerde link? ;')quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Even P_z in actie bewonderen dan maar
http://nos.nl/os2012/play/2/
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowja
http://nos.nl/os2012/live/event/428/
vandaag de meet was een aanfluitingquote:
Dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
vandaag de meet was een aanfluiting
wilde ik even kwijt
10 minuten extra maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
pasta koken: pastasaus klaar en er achter komen dat je de pasta nog moet koken
goh. Glukkig kon ik eerder beginnen met werken. Nu naar huis.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
vandaag de meet was een aanfluiting
wilde ik even kwijt
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goh. Glukkig kon ik eerder beginnen met werken. Nu naar huis.
Hai Snow.
Ik dacht dat ik dat voor je verjaardag moest kopen?quote:
Die downloadende schavuitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat voor je verjaardag moest kopen?
Oh maar dat vind ik coolquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die downloadende schavuitkoop anders maar 'zoo tycoon' voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |