Ha, als je een tvp'tje zet ben je inderdaad al een tijdje wegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:49 schreef emokid het volgende:
Dit topic heb ik jarenlang uit het oog verloren. Post Grobbel nog? En Z? en er was nog iemand "zoek", althans, ik geloof dat er een user was die van de aardbodem verdwenen leek te zijn.
Hoe dan ook, tvp'je dus.
dank voor de tip, das een fijn vijvertje!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:15 schreef ranja het volgende:
Seapony vist in dezelfde vijver als Best Coast. Ook zij komen dit jaar met een nieuw album.
Nu zijn er al 2 nummers te downloaden en beluisteren:
http://www.hardlyart.com/shop/seapony.html
Heb nog wel op fok gezeten. Het tvptje is een referentie naar toen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ha, als je een tvp'tje zet ben je inderdaad al een tijdje weg
Mja, compilatie album van b-kantjesquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef Norrage het volgende:
En een nieuwe van Elbow? Interessant, daar wist ik niet van! Had ik die in het lijstje hierboven gepost? Nee toch? kut wiki
Ah, gebruiker DaisyDuke bedoel je? Ja, kom wel eens oude posts van hem tegen in goede muziektopics (onder meer Animal Collective). Erg zonde.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:49 schreef emokid het volgende:
Dit topic heb ik jarenlang uit het oog verloren. Post Grobbel nog? En Z? en er was nog iemand "zoek", althans, ik geloof dat er een user was die van de aardbodem verdwenen leek te zijn.
Hoe dan ook, tvp'je dus.
Zucht...ik snap niet dat dat soort compilaties dan in mijn feeds komen en bovendien zelfs op de luisterpaal...lekker kapot hypen dat Elbow...die eerste albums waren zo goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja, compilatie album van b-kantjes
[..]
Ah, gebruiker DaisyDuke bedoel je? Ja, kom wel eens oude posts van hem tegen in goede muziektopics (onder meer Animal Collective). Erg zonde.
The XX....ik weet niet hoor..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:21 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe nummers van The xx schijnen goed te zijn bevallen op Lowlands. Meer richting dance als ik het goed begreep. Binnenkort komt hun nieuwe album uit.
DaisyDuke zit ergens in Zuid Amerika, heb ik begrepen. Zonder PC schijnbaar. Grobbel en Z zijn nog wel min of meer actief, maar niet meer zoals "vroeger"quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja, compilatie album van b-kantjes
[..]
Ah, gebruiker DaisyDuke bedoel je? Ja, kom wel eens oude posts van hem tegen in goede muziektopics (onder meer Animal Collective). Erg zonde.
Oh, dat mag ook hoor. Ik gaf even mijn meningquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van hoor. Maar ik dacht, ik meld het even.
Dat nieuwe album is niet zo sterkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:21 schreef Slobeend het volgende:
Binnenkort komt hun nieuwe album uit.
Ja, best teleurstellend. Het is wel een leuk album, zeker niet slecht, maar komt nergens in de buurt van dat fantastische eerste album. Zondequote:
Die kerels brengen de laatste tijd alleen maar leuke albums uit, zowel apart als samenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef Norrage het volgende:
Dat Hot Chip album is ook zo verdomd fijn he
Apart? huh what? Heb ik dat gemist of heb ik iets geluisterd waarvan ik niet wist dat het een Hot Chipper was?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die kerels brengen de laatste tijd alleen maar leuke albums uit, zowel apart als samen
Klopt, geweldige zomerse plaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef Norrage het volgende:
Dat Hot Chip album is ook zo verdomd fijn he
dat laatste zit er dik in. Joe Goddard zit in Two Bears, Al Doyle en Felix Martin in New Build en Alexis Taylor in About Groupquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Apart? huh what? Heb ik dat gemist of heb ik iets geluisterd waarvan ik niet wist dat het een Hot Chipper was?
Four Tet verliest langzaam terrein, AC komt nu met toenemende snelheid langszij...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 03:25 schreef DO2 het volgende:
Ik ben eigenlijk enthousiaster over Four Tet dan AC. Maar da's de eerste impressie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |