Transporterquote:Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Morgen ga ik eerst beginnen met inpakken, en later een transportermarathon houden
Oh god ja natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan nooit vroeg slapen, ben een echt nachtmens.
ja? je doet nu toch teksten van wegwerkzaamheden etc verzorgen? weg van de weg, ik vond hem wel sterk.
Ohh zoquote:
Jaquote:
Is het ook niet want papiertje is papiertje.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom zonde? Niets met een studie doen betekent niet per direct dat het zonde is dat je hem hebt gedaan. Wie weet weet ze nu wel beter wat haar wel/niet interesseert.
Gave films zijn hetquote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja
Jason![]()
Heb alle 3 de delen op mn dvr
Nee, ik heb wel een tijdje in het ziekenhuistransport gewerkt, maar ik wil mezelf niet met Jason vergelijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god ja natuurlijk![]()
![]()
Ja, daar ben ik wel weg van![]()
Ik vind het leuk om trainingen en workshops te geven en iets met strategie en concepten.
[..]
Ohh zo![]()
Ik vond 'transporter' wel technisch klinken dus dacht dat je ook zoiets deed
ik vind het 's nachts echt vele malen relaxer.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god ja natuurlijk![]()
![]()
Ja, daar ben ik wel weg van![]()
Ik vind het leuk om trainingen en workshops te geven en iets met strategie en concepten.
Nou hij is wel veelzijdigquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een tijdje in het ziekenhuistransport gewerkt, maar ik wil mezelf niet met Jason vergelijken
Dat ben ik stiekem al natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het 's nachts echt vele malen relaxer.
drillsergeant?
Hmm.. Dat heb ik dan misschien wel gemeen met m.. kunnen we alsnog trouwenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hij is wel veelzijdig![]()
Jason Statham has done quite a lot in a short time. He has been an Olympic Diver on the British National Diving Team and finished 12th in the World Championships in 1992. He has also been a fashion model, black market salesman and finally of course, actor.
Zie, het kan zomaarquote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. Dat heb ik dan misschien wel gemeen met m.. kunnen we alsnog trouwen![]()
En flinke martial arts ervaringquote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hij is wel veelzijdig![]()
Jason Statham has done quite a lot in a short time. He has been an Olympic Diver on the British National Diving Team and finished 12th in the World Championships in 1992. He has also been a fashion model, black market salesman and finally of course, actor.
Staat niet zo mooi op het cv dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
iemand die in illegale dingen handelt, lijkt me.
het zal vast wel meevallen anders zou het niet op zijn cv staan denk ik?quote:
Ook niet vervelendquote:
Volgens mij heeft het hem tot nu toe niet zo in de weg gestaan hoorquote:
En Beverwijk en bontjassenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef dawg het volgende:
[..]
het zal vast wel meevallen anders zou het niet op zijn cv staan denk ik?
bij zwarte markt denk ik aan wapens en drugs.
GvsE wil mijn lul piercenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef kree het volgende:
wat is dat verhaal met piercingnaalden eigenlijk?
Crank was leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef dawg het volgende:
ik vind hem niet zo. crank ging wel, vooral die scene op dat plein met die chick.![]()
En langzaamquote:
Dat laat ik je denkenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef dawg het volgende:
[..]
das anders.
[..]
goed zo, je gehoorzaamt nu al.
jaja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat laat ik je denken![]()
Ik moest laatst serieus aan je denken. Ik had teenslippers aan
Nee echt, maar ik moest wel want ik heb mijn teen gekneust en nu kan ik geen schoenen meer aanquote:Op maandag 30 juli 2012 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, dat zou ik ook zeggen.
oeh. wie weet wordt het nog wat met onze relatie.![]()
met een tang natuulijk, dat wurmpje raak ik nog niet aan al hing mn leven ervanafquote:Op maandag 30 juli 2012 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil gewoon extra lang aan mijn lul zitten
Ja ja, maar ondertussen...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een tang natuulijk, dat wurmpje raak ik nog niet aan al hing mn leven ervanaf
... blijf jij lekker dromenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |