SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 30-07-2012 22:47:20 ]
2-1 in de verlenging verloren, ik had echt pechquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Jullie denken trouwens dat VDM veel teams maakt. Ik maak er veel meer, ik post ze alleen niet allemaal hier
Jouw keeperquote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL voor het eerst onterecht gewonnen van je
Slinger je xbox aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL voor het eerst onterecht gewonnen van je
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Doe die vieze bierwijven eens uit de OP
Bizar goed ja. Ik stel hem ook niet voor niets opquote:
Ja, ik vond mijn verdediging ook redelijk goed gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bizar goed ja. Ik stel hem ook niet voor niets op![]()
Zonder Barreto en Green had je wrs wel verloren.. Wat een ongelooflijk kutteam trouwens. Enige goede spelers zijn mijn 2 spitsen en keeper.. Ik ga er iets anders van maken.
Je moet trouwens echt iets aan je spel doen. je drukt alleen maar op driehoekje in de hoop dat de bal bij Fernandez komt.Was wel een aantal keer goed gelukt. Maar het heeft weinig met voetbal te maken.
Ja dat was het enige goede. Wel een paar keer dom uitgekomen met je keeper maar je had toen geluk dat ik geen goal maakte.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik vond mijn verdediging ook redelijk goed gaan
Die Green man, echt unreal. Is dat dezelfde Green die toen die bal door z'n benen liet glippen?
Bedankt voor de info, even longshots oefenenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat was het enige goede. Wel een paar keer dom uitgekomen met je keeper maar je had toen geluk dat ik geen goal maakte.
Ja iedereen denkt dat hij slecht isMaar ik vind hem persoonlijk beter dan Hart. Alleen longshots laat hij wel vaak door.
Nou dan ga ik wel even Fifa spelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja weet ik veelhij zei dat ie zou komen, de flikker.
Is dat niet gewoon een fancy schot? Als je 5 meter van de bal af bent de LT indrukken en dan schieten en daarna alles loslaten dacht ik!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand hier die een power backheel kan?
Ja, lukt me nietquote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een fancy schot? Als je 5 meter van de bal af bent de LT indrukken en dan schieten en daarna alles loslaten dacht ik!
yup, makkelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand hier die een power backheel kan?
Ja, moet met Kaka kunnen toch?quote:
hodihhh swag man hou op man jeetjequote:
Op z'n minst nog UP Neuerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Als ik morgen 2x op rij verlies met TOTY Hazard team dan ga ik deze met IF PUkki maken
http://futhead.com/12/squad/1658117
Heb ik in een ander team in andere formatiequote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Als ik morgen 2x op rij verlies met TOTY Hazard team dan ga ik deze met IF PUkki maken
Oké je bent voor Feyenoord, maar dit moet ik even kwijt.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Is geen club meerquote:
Is dood, elke FOK club is dood, behalve dutchies.quote:
Het is maar hoe je het noemen wiltquote:
Mwa, speelde gewoon vaagquote:Op maandag 30 juli 2012 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Waarom heb je het RPL team al verkocht GJE? Zag het plaatje van je tradepile net in het scrollen..Verder geen zin om terug te lezen..wat was er allemaal aan de hand?
Even kijken, stuk of 10.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel wedstrijden heb je ermee gespeeld dan?
3n wssquote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel wedstrijden heb je ermee gespeeld dan?
Blijft 80 dus?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:54 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik heb een bug volgensmij of ik snap het niet. Ik heb net een SIF Jovetic gekocht en deze wil ik graag in me team zetten nou klopt er iets niet want wanneer ik hem er in zet gaat mijn teamrating van 80 naar 80 terwijl ik hem inbreng voor di Natale (86) en Jovetic (84)? Hoe kan dat??
paar k misschienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:08 schreef Maver24 het volgende:
oe oe, Transfer Caulker CB Tottenham , is die wat waard ??
Mag ik vragen hoe je dat weet? contact gehad of?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tim, de FUT-reeks is een tijdje op slot geweest omdat een niet nader te noemen Belg hier de boel volledig op de kop zette en achterlijke dingen als: 'koning Breijvik' ging roepen.
Gelukkig heeft Patje de reeks weer open gegooid, het had niet veel gescheeld of er zat voor eeuwig een slotje op.
Nee, dat voelde ik aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dat weet? contact gehad of?
Ik had hem volgens mij voor 1.5k in 3-5-2 (meteen de juiste formatie) maar hij is best weinig op de markt te vinden. Overigens is UP Fagner ook nog niet te vinden net als die CB van Bremen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:08 schreef Maver24 het volgende:
oe oe, Transfer Caulker CB Tottenham , is die wat waard ??
Handig om nu in te kopen of niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Sociedad Vela nu lol, die UP van Arsenal is dus aardig rare straks
Die heb ik net even gekocht voordat ik op bed gingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Sociedad Vela nu lol, die UP van Arsenal is dus aardig rare straks
Nee hij wordt alleen maar goedkoper nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Handig om nu in te kopen of niet?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Zou iemand voor mij willen checken tot wanneer het MLS toernooi loopt? Geen xbox hier
Hoe heet dat toernooi?quote:
Ik denk dat het tot woensdag is maar dat weet ik niet zeker.. volgens mij was het zaterdag toen ik het toernooi won nog 4 dagen.quote:
Maar hij kan wel goed koppen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke weak foot en zieke skills.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nog nooit eerder hier voorbij gekomenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel leuk ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
nog nooit eerder hier voorbij gekomenmischien leuk om een team te maken met alleen de cb's met 3* skills, de rest 2* en louter pace
Ricketts. Sowieso de beste silver keeper in de MLSquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Jij zal met IF Zusi gespeeld eigenlijk Dark..wat een held is het zeg. Gisteren tegen een silver GK (Jamaicaan MLS geloof ik) ook gewoon een hattrick met schoten van 30 meter of verder.
Gisteren ook mijn beste helft FIFA ooit gespeeld..die wedstrijd met bovenstaande hattrick was dat. Met rust 7-0 voor tegen een kerel die gewoon best goed was en alle goede MLS silvers wel had in 4-3-2-1, Sowieso loopt het tegen die formatie met een 3-5-2 altijd erg lekker en nu lukte echt alles..zo lekker is dat
Hilarischhquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
nog nooit eerder hier voorbij gekomenmischien leuk om een team te maken met alleen de cb's met 3* skills, de rest 2* en louter pace
Weet niet of mijn tegenstander van die wedstrijd er ook zo over denkt haha, al zaten ze er ook wel goed in. Alleen eentje was een beetje lucky. Mijn pass mislukte en toen kreeg ik hem terug en schoot ik snel en de keeper staat dan uit positie, zelfs bij een short pass 35 meter verder waar hij niets mee te maken heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ricketts. Sowieso de beste silver keeper in de MLS
ik zeg nergens grappig....quote:
Hamid van DC United?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
Valt me wel op dat niemand met mijn keeper (Hamid) speelt..ben erg tevreden over hem
Dat heb ik met al mijn spelersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
Valt me wel op dat niemand met mijn keeper (Hamid) speelt..ben erg tevreden over hem
Akoubakar ben ik nog nooit tegengekomen maar ik speel nooit toernooien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:02 schreef Tim86 het volgende:
UP Aboubakar is geen originele speler ofzo..die is aardig populair. Rest kom ik idd nooit tegen. Begin dit jaar waren Marokko teams erg populair en toen had ik er ook eentje..was echt de enige met El Ham..iedereen gebruikte Chamakh
Alex is in H2H fucking ziek. Lijkt me echt fijn om centraal in 3-5-2 te hebben
+ FK's
quote:
Als Johnson een 64 IF krijgt dan gaat Hamid er toch uit denk ik..verschil is nu minimaal, maar als hij wat betere reflexes krijgt..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze week dus waarschijnlijk IF Johnson en misschien IF Bravo, die wordt echt goed
Ik ben wel tevreden over IF Cannon met zijn long throwquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Johnson een 64 IF krijgt dan gaat Hamid er toch uit denk ik..verschil is nu minimaal, maar als hij wat betere reflexes krijgt..
Bestaat hij wel lol..hoe kan hij zo rare zijn..Van Pukki zijn er een paar, maar hij is echt onvindbaar..Ben blij dat het in de Eredivisie niet zo is geweest met een IF van Fer ofzo..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat deze IF is uitgestorven. Ik had hem wel gekocht voor <200k. Nu moet ik TOTY Kagawa in de spits zetten maar daar heb ik een slechte ervaring mee
[ afbeelding ]
Die lijkt me ook chill ja..IF Kennedy lijkt me niets.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden over IF Cannon met zijn long throwHamid heb ik nooit geprobeerd maar ik speelde in het begin tegen D.C. United tegen de computer en toen hield hij alles tegen.
Blijkbaar wel. Ik moet even geduld hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bestaat hij wel lol..hoe kan hij zo rare zijn..Van Pukki zijn er een paar, maar hij is echt onvindbaar..Ben blij dat het in de Eredivisie niet zo is geweest met een IF van Fer ofzo..
Vorig jaar was IF Djuricic wel mega rare..werd 100k+ voor betaald.
Iedere dag maar even kijken en hopen dat hij er staat ja..thread openen op UT forum wil ook helpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik moet even geduld hebben
[ afbeelding ]
IF honda in de spits. uitstekende stats. ik heb het 7 wedstrijden gedaan en 13 goals. ziek schot, snel, vrij sterk. zeer compleet en beter dan Kagawa als spits die veel beter als CAM is. Als spits zou ik tussen kagawa en honda voor honda kiezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat deze IF is uitgestorven. Ik had hem wel gekocht voor <200k. Nu moet ik TOTY Kagawa in de spits zetten maar daar heb ik een slechte ervaring mee
[ afbeelding ]
Ik kijk eerst wel even of ik een fatsoenlijk team kan maken. Ik heb nu dit maar weet het even niet meer. Honda mag dus 2 dode links hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere dag maar even kijken en hopen dat hij er staat ja..thread openen op UT forum wil ook helpen.
IF Djuricic was toch niet zo duur? Je had vorig jaar IF Ramsteijn die best wel zeldzaam was maar ook niet echt duur. Dat hij een IF kreeg was best wel raar. Helemaal aan het einde had je nog IF Bonyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bestaat hij wel lol..hoe kan hij zo rare zijn..Van Pukki zijn er een paar, maar hij is echt onvindbaar..Ben blij dat het in de Eredivisie niet zo is geweest met een IF van Fer ofzo..
Vorig jaar was IF Djuricic wel mega rare..werd 100k+ voor betaald.
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF honda in de spits. uitstekende stats. ik heb het 7 wedstrijden gedaan en 13 goals. ziek schot, snel, vrij sterk. zeer compleet en beter dan Kagawa als spits die veel beter als CAM is. Als spits zou ik tussen kagawa en honda voor honda kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste 4,5 maanden van FUT was hij mega, mega rare.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Djuricic was toch niet zo duur? Je had vorig jaar IF Ramsteijn die best wel zeldzaam was maar ook niet echt duur. Dat hij een IF kreeg was best wel raar. Helemaal aan het einde had je nog IF Bony
Braadpan:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wel even of ik een fatsoenlijk team kan maken. Ik heb nu dit maar weet het even niet meer. Honda mag dus 2 dode links hebben
[ afbeelding ]
Ben net klaar met puzzelen en volgens mij is het een ongelooflijk kutteamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Braadpan:
RCB: David Luiz
RCM: IF Ramires
LCB: Miranda
LCDM: Fellipe Bastos
MidCB: IF Naldo of IF Santana
GK: Braziliaan
Behoorlijk kut ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben net klaar met puzzelen en volgens mij is het een ongelooflijk kutteam
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat jij zo rijk was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja paar potjes die man is zo lomp en stond bij mij vaak op de middenlijn te chillen
Ik heb wel redelijk wat coins heb alleen alles een hele poos uitgeleend aan een maat van me toen ik helemaal klaar was met FUTquote:
De kop van jan dus ook op 13twitter:Jan_Vertonghen twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 02:17:10FIFA 13 #headscan http://t.co/y2PNCOfk reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:29 schreef Nickskuh het volgende:
De kop van jan dus ook op 13twitter:Jan_Vertonghen twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 02:17:10FIFA 13 #headscan http://t.co/y2PNCOfk reageer retweet
Mag ook wel, in FIFA 12 lijkt hij voor geen meter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:29 schreef Nickskuh het volgende:
Volgens mij alleen je bidtokens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 04:00 schreef snowfalcony het volgende:
vraagje, kun je uberhaupt iets overnemen van je huidige team in FIFA12 als FIFA13 FUT uitkomt of moet je weer vanaf 0 beginnen?
Honda IF is wel goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
Fuck die Japanners.Valt geen fatsoenlijk team mee te bouwen.
Nog geen mail dat het is verzondenquote:
Waar en hoe laat had je besteld dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog geen mail dat het is verzondenMaar ze verzenden binnen 24 uur en het was op voorraad dus misschien morgen
Post is sowieso altijd rond 13.00.
Ik sta zowat elke dag om 7:30 gedwongen op de laatste tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goeiesmorgens
Ben een keer voor 12 uur wakker, gaat de goede kant op met het slaapritme
Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta zowat elke dag om 7:30 gedwongen op de laatste tijd
Jezusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta zowat elke dag om 7:30 gedwongen op de laatste tijd
Steeds wel ietsquote:
Ortho of tandarts jaquote:
Forum Opties | |