lol, dat vroeg ik me ook af... zal inderdaad wel vastgeplakt zijn..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:16 schreef Gwywen het volgende:
En ik zou wel eens willen weten, nu we het toch over turnen hebben, hoe die meisjes ervoor zorgen dat hun gympakje niet tussen hun billen gaat zitten. Doen ze dat net als bij Baywatch met tape vastzetten?
ja wel jammer. maar honkbal is toch veel meer dan alleen de USA...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik dacht dat de voornaamste reden was dat de MLB tijdens de zomer loopt, en ze niet zo'n zin hadden om het MLB-schema aan het passen om de beste honkballers ook mee te laten doen aan de OS.
maar in de USA spelen niet alleen Amerikanen, maar zo'n beetje de beste honkballers ter wereld. Ook uit Japan, Cuba, Nederland en vast nog wel meer landen. Dit kunnen dan ook niet met hun sterkste team meedoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja wel jammer. maar honkbal is toch veel meer dan alleen de USA...
Nou ben ik niet zo into honkbal, maar volgens mij was dat 'we' wonnen toch een behoorlijke upset, normaal winnen cuba en USA dik van ons.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar in de USA spelen niet alleen Amerikanen, maar zo'n beetje de beste honkballers ter wereld. Ook uit Japan, Cuba, Nederland en vast nog wel meer landen. Dit kunnen dan ook niet met hun sterkste team meedoen.
Ik vind het overigens wel jammer dat er geen honkbal meer is, was toch een medaillekans voor NL
normaalgesproken wel, maar als het 1 keer lukt kan het best vaker lukken toch? volgens de wiki ging het op EK's en WK's de afgelopen jaren best aardig. NL zou geen topfavoriet zijn geweest, maar wel een gevaarlijke outsiderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo into honkbal, maar volgens mij was dat 'we' wonnen toch een behoorlijke upset, normaal winnen cuba en USA dik van ons.
Ach, ik vind het niet zo'n leuke sport, maar alsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
normaalgesproken wel, maar als het 1 keer lukt kan het best vaker lukken toch? volgens de wiki ging het op EK's en WK's de afgelopen jaren best aardig. NL zou geen topfavoriet zijn geweest, maar wel een gevaarlijke outsider
Nee, het moet ook op alle continenten gespeeld worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar in de USA spelen niet alleen Amerikanen, maar zo'n beetje de beste honkballers ter wereld. Ook uit Japan, Cuba, Nederland en vast nog wel meer landen. Dit kunnen dan ook niet met hun sterkste team meedoen.
Ik vind het overigens wel jammer dat er geen honkbal meer is, was toch een medaillekans voor NL
Is dat zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de 100 meter vrij het koninginnenummer is, waarom is er dan alleen in Nederland aandacht voor?
Dat noem je snelpoepen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:31 schreef frenkck het volgende:
Waarom is snelwandelen een olympische sport? Het is dom, achterlijk, gaat niet snel en ziet er ontzettend onnatuurlijk uit.
Hier filmpje als bewijs
Denk je dat serieus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de 100 meter vrij het koninginnenummer is, waarom is er dan alleen in Nederland aandacht voor?
Dan heeft de atletiek mannen ook een koninginnenummer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:31 schreef frenkck het volgende:
Waarom is snelwandelen een olympische sport? Het is dom, achterlijk, gaat niet snel en ziet er ontzettend onnatuurlijk uit.
Ja, het lijkt er wel op.quote:
Ja maar hoe bedoel je dat dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan heeft de atletiek mannen ook een koninginnenummer.
[..]
Ja, het lijkt er wel op.
In het Engels werkt die beter.quote:
Ja die zijn alleen euforisch als Team GB goud wint, net als wij natuurlijk. Maar dit geldt echt wel als het Koninginnenummer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In het Engels werkt die beter.
Maar wat betreft het zwemmen, ik zat gisteren op de BBC-site te kijken en daar was het gewoon de minimale melding bij een gouden medaille, niet anders dan de 400m rugslag of zo.
Prittquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:43 schreef okiokinl het volgende:
[..]
lol, dat vroeg ik me ook af... zal inderdaad wel vastgeplakt zijn..
Ja? Volgens mij wordt dat vooral benadrukt door het land wat erop scoort. Als je nou een jarenlange strijd hebt tussen grote namen op de 100 meter dan wordt het een happening, maar als die er niet is dan is het volgens mij gewoon een van de vele zwemnummers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja die zijn alleen euforisch als Team GB goud wint, net als wij natuurlijk. Maar dit geldt echt wel als het Koninginnenummer.
Vrije slag is natuurlijk ook wel de belangrijkste klasse, want het is de snelste van alle slagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij wordt dat vooral benadrukt door het land wat erop scoort. Als je nou een jarenlange strijd hebt tussen grote namen op de 100 meter dan wordt het een happening, maar als die er niet is dan is het volgens mij gewoon een van de vele zwemnummers.
"Ook als een verdediger door een overtreding een doelpunt voorkomt volgt een strafbal."quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom krijg je bij hockey een strafbal tegen als de bal van dichtbij keihard op je lichaam wordt geramd? En die strafcorners dan, als ik het goed begrijp is contact met de voet meteen een strafcorner? Dat is toch een veel te zware straf voor iets waar je weinig aan kan doen. Bovendien gaat de aanvallende partij natuurlijk de voeten van de tegenstander opzoeken lijkt me.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom is dubbelrodelen Olympisch ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:31 schreef frenkck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |