abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 22:28:56 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114871919

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_114871948
Over 12 uur krijg ik hopelijk mijn horloge O+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114871966
Ieeeeuwwwwwww vrouwen :r tmi!
pi_114871984
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Of te hard
Zou kunnen, maar heb er nooit eerder last van gehad.
pi_114872078
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef Nero22 het volgende:
Over 12 uur krijg ik hopelijk mijn horloge O+
Welk type?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_114872115
ik heb wel meer last van 1 kuit. ik heb wel lengteverschil in mijn benen.

misschien ook een oorzaak bij jou?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_114872214
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Griebus het volgende:

[..]

Welk type?
Nike+ Sportwatch GPS (Powered by TomTom)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114872447
Wat voor bh's dragen jullie trouwens dat het icm met een hardslagband tot bloedens toe kapot gaat?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 30 juli 2012 @ 22:37:18 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114872534
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat voor bh's dragen jullie trouwens dat het icm met een hardslagband tot bloedens toe kapot gaat?
Daarvoor hoef je niet eens een hartslagband te hebben hoor.
Schaafplek tussen m'n borsten door sportbh: check -O-
pi_114872689
Met m'n gewone liverabh van 15 euro nergens last van *)
Ja doei.
pi_114872699
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Nike+ Sportwatch GPS (Powered by TomTom)
[ afbeelding ]
Da's een hele mooie inderdaad. Ben ook aan het kijken voor een horloge, waarom heb je voor deze gekozen en niet voor Garmin of Polar?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_114872790
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je niet eens een hartslagband te hebben hoor.
Schaafplek tussen m'n borsten door sportbh: check -O-
Echt nog nooit last van gehad en heb dan ook niet echt een kleine cup ofzo.
Maar ik draag of een sportbh die geen naden heeft of een bh met daarover heen een kort strak sporttopje. Mijn boobs bewegen iig nooit tijdens het hardlopen :D zodra ik thuis kom moet dat ook meteen uit haha
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114872812
Ik las vandaag in de folders een horloge bij Aldi! voor 20 euro, hartslag/tijd, en volgens mij ook afstand..

Is het wat, of is zo duurdere beter? ;)
  maandag 30 juli 2012 @ 22:42:38 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114872938
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Echt nog nooit last van gehad en heb dan ook niet echt een kleine cup ofzo.
Maar ik draag of een sportbh die geen naden heeft of een bh met daarover heen een kort strak sporttopje. Mijn boobs bewegen iig nooit tijdens het hardlopen :D zodra ik thuis kom moet dat ook meteen uit haha
Ik heb een minicup maar heb een sportbh nodig omdat het met m'n gewone bh's te veel bounce't. Om een of andere reden is het sinds een weekje of 3 mis. Hiervoor nooit problemen gehad met deze bh, was er juist heel blij mee... Maar misschien door langere inspanning, meer zweet en iets minder vet wat meer schuren ofzo? :?
pi_114873057
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Toverbal0 het volgende:
Ik las vandaag in de folders een horloge bij Aldi! voor 20 euro, hartslag/tijd, en volgens mij ook afstand..

Tsja, afstand gaat dan met een stappenteller, maar hartslag is prima. Ligt er maar net aan wat je wilt en wat je budget is. Als je gewoon wat goedkoops wilt om mee te beginnen kan 't prima werken. Als aanvulling kun je altijd nog op mapmyrun of afstandmeten.nl je route narekenen voor een nauwkeuriger beeld van je afstand, tijd en dus snelheid :)
Ja doei.
pi_114873072
quote:

Werkt prima als je tijdens je lopen even je hartslag ongeveer wil weten. Minder nauwkeurig wel dan Polar of Garmin (daar betaal je voor immers). Het is compleet useless voor analyse achteraf.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_114873090
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef Griebus het volgende:

[..]

Da's een hele mooie inderdaad. Ben ook aan het kijken voor een horloge, waarom heb je voor deze gekozen en niet voor Garmin of Polar?
Garmin was me te duur (ik vind een hartslagmeter nog niet écht nodig) en ik moet eerlijk zijn dat ik niet naar een Polar heb gekeken, wat in feite ook een HRM is (eens gehoord dat ik daarvoor weer een extern GPS-ding nodig heb). Ik zocht dus eigenlijk een GPS-horloge, en geen HRM. Daardoor kwam deze Nike het best uit de bus. Als ik later dan alsnog mijn hartslag wil meten kan ik altijd nog een hartslagband kopen van Polar die compitabel is met dat horloge.

En deze ziet er gewoon sexy uit. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114873148
quote:

Oeh goede tip, ga ik eens kijken
pi_114873204
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik heb een minicup maar heb een sportbh nodig omdat het met m'n gewone bh's te veel bounce't. Om een of andere reden is het sinds een weekje of 3 mis. Hiervoor nooit problemen gehad met deze bh, was er juist heel blij mee... Maar misschien door langere inspanning, meer zweet en iets minder vet wat meer schuren ofzo? :?
Meer zweet geeft denk ik sowieso eerder plekken. Misschien toch eens een andere bh proberen om te kijken of dat iets uitmaakt.
pi_114873249
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

ik heb een grote cup en zonder bh gaat dat echt pijn doen. maar tussenin schuurplekken heb ik nog nooit gehad. helaas wel aan de buitenkant.
het schuren begon bij mij vanaf 5 km en inderdaad met warmer weer. dus dat kan goed.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 30 juli 2012 @ 22:47:52 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114873259
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Meer zweet geeft denk ik sowieso eerder plekken. Misschien toch eens een andere bh proberen om te kijken of dat iets uitmaakt.
Dan moet ik sowieso even wachten tot m'n eerstvolgende salaris. Heb net een rekening moeten betalen die écht pijn deed aan m'n bankrekening.
pi_114873302
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja, afstand gaat dan met een stappenteller, maar hartslag is prima. Ligt er maar net aan wat je wilt en wat je budget is. Als je gewoon wat goedkoops wilt om mee te beginnen kan 't prima werken. Als aanvulling kun je altijd nog op mapmyrun of afstandmeten.nl je route narekenen voor een nauwkeuriger beeld van je afstand, tijd en dus snelheid :)
Ik was van de week in de Run2Day, en schrok me rot dat de verkoper vertelde dat die horloges 250-300 euro zijn.. dat wil ik er nou ook weer niet voor uitgeven. Max 100 euro ofzo, maar ik wil dus afstand/hr/snelheid kunnen zien.

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Werkt prima als je tijdens je lopen even je hartslag ongeveer wil weten. Minder nauwkeurig wel dan Polar of Garmin (daar betaal je voor immers). Het is compleet useless voor analyse achteraf.
Jammer.. ik wil het ook later op de pc terug kunnen zien.
pi_114873351
Heb even dat aldi horloge opgezocht maar die meet geen afstand.
pi_114873384
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Ik was van de week in de Run2Day, en schrok me rot dat de verkoper vertelde dat die horloges 250-300 euro zijn.. dat wil ik er nou ook weer niet voor uitgeven. Max 100 euro ofzo, maar ik wil dus afstand/hr/snelheid kunnen zien.

[..]

Jammer.. ik wil het ook later op de pc terug kunnen zien.
Kijk anders eens op marktplaats of anders op het britse Gumtree waar ik mijn Garmin heb gevonden voor nog geen 100 euro :) Genoeg mensen die hem weer weg doen.
Ja doei.
pi_114873438
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heb even dat aldi horloge opgezocht maar die meet geen afstand.
Hmm jammer.. maar daar heb ik eventueel mijn garmin app voor.. die doet dat prima, maar ik wil niet heel de tijd op mn telefoon kijken hoe hard ik ga, en hoeveel minuten ik zit enzo, en nu meet ik me hartslag elke keer tijdens de rust momenten haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')