SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Die Roowbin toch....die dubbel hadden ze toch moeten winnen...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
wtf...Volgens hebben ze de namen in dit verlsag omgedraaid.quote:**Robin Haase en Jean-Julien Rojer zijn
in de eerste ronde van het dubbelspel
uitgeschakeld.Op het gras van Wimbledon
verloor het duo van Leander Paes/Vishnu
Vardhan uit India: 6-7 (4),6-4,2-6.
Haase/Rojer gaf in de tweede set een
break voorsprong weg,maar won die set
alsnog.Daarna ging het mis in de zesde
game op de opslag van Rojer.Kort daarna
sloeg Paes/Vardhan toe op het eerste
wedstrijdpunt.Tot ergernis van Haase,
die woedend de baan verliet en zijn
frustratie afreageerde op zijn racket.
Rojer nam de schuld op zich:"Ik haalde
mijn gebruikelijke niveau niet.Ik vind
het heel vervelend voor Robin,want hij
speelde wel goed.""Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
verkeerd topic
[ Bericht 48% gewijzigd door Anonymousz op 31-07-2012 01:06:25 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Zou ik deel 1 er ook nog bij doen, want die was er ook nogquote:Maar iemand (ik noem geen namen) had wat gefaald met het 2e topic geloof ik
[Tennis] Op het heilige gras"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Done. En dan is dit topic 3quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou ik deel 1 er ook nog bij doen, want die was er ook nogMaar iemand (ik noem geen namen) had wat gefaald met het 2e topic geloof ik
[Tennis] Op het heilige gras
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou ik deel 1 er ook nog bij doen, want die was er ook nogMaar iemand (ik noem geen namen) had wat gefaald met het 2e topic geloof ik
[Tennis] Op het heilige gras![]()
![]()
Misschien ben ik een zeikerd... maar het feit dat Haase en Rojer al twee verschillende outfits dragen als dubbel zegt al veel over het teamgevoel.... het was allemaa redelijk hapsnapOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Heerlijk, die kleine dingen die misgaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:28 schreef wimderon het volgende:
Goeien organisatie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Wat is er nou bij het tweede plaatje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:28 schreef wimderon het volgende:
Goeien organisatie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Het jaartal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is er nou bij het tweede plaatje?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ik moest ook heel lang kijkenquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Paar quotes van Haase in het Brabantsdagblad..
Tennissen op de OS is voor hem eigenlijk " helemaal niet belangrijk".
" Het oranje shirt dat hij op de Spelen draagt, vindt hij bijvoorbeeld eigenlijk maar lelijk " Het is meer zalm roze".
" In de lange rally's domineerde ik, dat zegt me dat ik de overgang van gravel naar gras snel verwerkt had.
"Er was wel een andere crew ingezet, de leden van de All England Lawn Tennis club hebben voor even hun macht uit handen moeten geven. Vandaar dat Haase gistermorgen vooraf aan zijn partij ook vergeefs op zoek ging naar een versnapering. Waar normaal alles tiptop geregeld is, was het nu behelpen "Ik heb droog brood moeten eten".![]()
huilie doen<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:04 schreef Drassss het volgende:
Paar quotes van Haase in het Brabantsdagblad..
Tennissen op de OS is voor hem eigenlijk " helemaal niet belangrijk".
" Het oranje shirt dat hij op de Spelen draagt, vindt hij bijvoorbeeld eigenlijk maar lelijk " Het is meer zalm roze".
" In de lange rally's domineerde ik, dat zegt me dat ik de overgang van gravel naar gras snel verwerkt had.
"Er was wel een andere crew ingezet, de leden van de All England Lawn Tennis club hebben voor even hun macht uit handen moeten geven. Vandaar dat Haase gistermorgen vooraf aan zijn partij ook vergeefs op zoek ging naar een versnapering. Waar normaal alles tiptop geregeld is, was het nu behelpen "Ik heb droog brood moeten eten".
wtf"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Weet jij misschien wel Norrage. Klopt het dat 4 jaar terug het NOCNSF hem 4 jaar terug niet had ingeschreven voor de spelen terwijl hij volgens de internationale regels wel geplaatst was?![]()
Yep dat klopt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:08 schreef Drassss het volgende:
Weet jij misschien wel Norrage. Klopt het dat 4 jaar terug het NOCNSF hem 4 jaar terug niet had ingeschreven voor de spelen terwijl hij volgens de internationale regels wel geplaatst was?Dus het is sowieso allemaal vrij kansloos. En 4 jaar terug (of dat is natuurlijk al 2004) mocht Verkerk ook niet
En nu mag Rus niet als alternate, terwijl ze gewoon op de goede plek staat.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Oke, want dat vond hij nog steeds schandaligquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Yep dat klopt.Dus het is sowieso allemaal vrij kansloos. En 4 jaar terug (of dat is natuurlijk al 2004) mocht Verkerk ook niet
En nu mag Rus niet als alternate, terwijl ze gewoon op de goede plek staat.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: