Schandalig idd.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Montov het volgende:
Het hoogtepunt/dieptepunt van de avond was wel de omroep dat eerst een som geld moest worden betaald voor een protest.![]()
Hopelijk wat aandacht in de Avondetappe Late Night.
Mart heeft nog nooit van schermen gehoord.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Montov het volgende:
Het hoogtepunt/dieptepunt van de avond was wel de omroep dat eerst een som geld moest worden betaald voor een protest.![]()
WE hebben nog nooit van schermen gehoord, dus horen WE er vanavond niks over. Waardoor WE ook niet meer van die sport komen te weten.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Montov het volgende:
Maar WE kunnen het toch ook even uit gaan leggen aan mevrouw Van Zetten uit Culemborg.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
WE hebben nog nooit van schermen gehoord, dus horen WE er vanavond niks over. Waardoor WE ook niet meer van die sport komen te weten.
Die mevrouw klaagde toch over okselhaar bij de Japanse turners?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar WE kunnen het toch ook even uit gaan leggen aan mevrouw Van Zetten uit Culemborg.
Mevrouw Van Zetten woont in Tiel!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar WE kunnen het toch ook even uit gaan leggen aan mevrouw Van Zetten uit Culemborg.
Dan krijgt hij een korte vermelding tussendoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef kilon het volgende:
Dus hopen we dat Bas Verwijlen het goed doet. Dan zal Mart wel moeten.
Dat was haar man, Hans.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Die mevrouw klaagde toch over okselhaar bij de Japanse turners?
Gerelateerde artikelen: Goud Duitse schermster na rel.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Koudewinter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)chermtoernooi__.html
lees artikel en er staat dat ze zilver wint.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gerelateerde artikelen: Goud Duitse schermster na rel.
Klopt, maar dan hadden ze het eerst dus fout, want het staat ook nog in de titel.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
lees artikel en er staat dat ze zilver wint.
Van mij mogen de koreaanen alles doet om zoveel mogelijk problemen te veroorzaken voor de OS organisatie. Wat een onrecht ....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:47 schreef Thas het volgende:
Het is voor elke neutrale toeschouwer nu wel duidelijk dat het allemaal wel heel erg toevallig is wat Zuid-Korea overkomt deze OS.
Eerst hebben we Park Taehwan die om onverklaarbare reden wordt gediskwalificeerd. Ja, dit is uren later gerectificeerd, maar het is zeer naïef om te denken dat dat geen ongelooflijke stress en daarmee energieverlies heeft opgeleverd.
Daarna hebben we Judoka Cho Junho die eerst de winst in zijn halve finale partij wordt toegekend maar na boegeroep van het Japanse publiek gaan de scheidsrechters toch weer praten en wordt opeens de tegenstander tot winnaar uitgeroepen.
Nu hebben we mevrouw Shin die gewoon keihard wordt genaaid en door falende scheidsrechtersbeslissingen minstens een zilvere medaille wordt ontnomen.
Ja, ik ben subjectief, maar dit zijn allemaal keiharde feiten.
Ik mag hopen dat de Zuid-Koreaanse internetters doen waar ze 's werelds beste in zijn; een gigantische hetze veroorzaken. Ze hebben er gister al voor gezorgd dat een Zwitserse voetballer van het toernooi is gestuurd (oh, daar werden ze ook weer genaaid, gele kaart terwijl de tegentander een schwalbe maakt), dus ik hou alles voor mogelijk.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik wil beelden zien van die beruchte seconde waarin alles gebeurde
Dit dus. Juichen en wegrennen. Bah.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:50 schreef beantherio het volgende:
Eigenlijk kon die Duitse er zelf niet zoveel aan doen. Maar hoe ze uiteindelijk reageerde was wel weer smakeloos.
Wel een faal dat die foto van haar gouden medaille is die ze 4 jaar geleden won, sowieso intriest dit maar goedquote:
Random plaatje bij alle tumblr-ophef.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wel een faal dat die foto van haar gouden medaille is die ze 4 jaar geleden won, sowieso intriest dit maar goed
Egyptenaar, pardon. Ik zag dat vlaggetje op zijn tenue.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:35 schreef ddx het volgende:
Als je een Fransman ziet kijk je iig niet live
Alleen romp dacht ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Montov het volgende:
Geldt het hele lichaal als doelwit nu? Ze score zo weinig.
Bij de Floret, waar ze nu mee schermen, telt alleen de romp. Armen dus ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Montov het volgende:
Geldt het hele lichaal als doelwit nu? Ze score zo weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |