quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef Tweek het volgende:
Google logo is wel toepasselijk nu:
[ afbeelding ]
Met die 1 sec.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef Tweek het volgende:
Google logo is wel toepasselijk nu:
[ afbeelding ]
Dankzij bedoel jequote:Op maandag 30 juli 2012 21:56 schreef ElmarO het volgende:
Ondanks de hele rel toch wel een leuke sport om te kijken. Aardig wat spanning tot nu toe in de wedstrijden die ik gezien heb.
Zo wil je ook niet verliezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:56 schreef marcodej het volgende:
Ik snap alleen dat "voordeel geven" niet.
Maar op basis waarvan gaf de scheids het voordeel aan de Duitse?quote:
nee, alles lag stil voor het schermenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:58 schreef kilon het volgende:
Waren er de afgelopen 2 en een half uur eigenlijk ook nog andere sporten?
zwemmen ofzoquote:Op maandag 30 juli 2012 21:58 schreef kilon het volgende:
Waren er de afgelopen 2 en een half uur eigenlijk ook nog andere sporten?
Niet eens.quote:
Dat wordt elektronisch geloot volgens mij.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar op basis waarvan gaf de scheids het voordeel aan de Duitse?
Aan een 15jarige Litouwse, toch ook wel opmerkelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Waar medaille 101, 102 en 103 werden verdeeld.
Geef dr een cheque van 300 euroquote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Die koreaanse.. hoop dat iemand bij haar zit om haar te troosten.
Ik moet ook nog koken maar ik ben de gebeurtenissen nog een beetje aan het verwerken. Wat een avond.quote:
Heeft dat protest haar nu niet het Brons gekost?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Die koreaanse.. hoop dat iemand bij haar zit om haar te troosten.
Waarschijnlijk heeft ze nu niet eens meer genoeg geld om thuis te komen.quote:
Het is Zuid-Korea he, niet Noord.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze nu niet eens meer genoeg geld om thuis te komen.![]()
En thuis zit haar familie te wachten die het geld van de medaille nodig had om eten te kopen.![]()
![]()
Het is Zuid-Korea he. Daar eten ze geen konijnen omdat ze niks beter hebben en zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze nu niet eens meer genoeg geld om thuis te komen.![]()
En thuis zit haar familie te wachten die het geld van de medaille nodig had om eten te kopen.![]()
![]()
Niks mis met konijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is Zuid-Korea he. Daar eten ze geen konijnen omdat ze niks beter hebben en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |