he, flauwerd, laat 'm nou gewoon even antwoord geven op mn vraagquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Mirjam het volgende:
je had daar gewoon niet mogen stoppen, betalen, pannekoek
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
he, flauwerd, laat 'm nou gewoon even antwoord geven op mn vraag
Dat heb ik ook een keer geprobeerd na een bankoverval, "Nee meneer, ik was bij mijn broer aan het werk".. Waterdicht alibi, heus waar.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:59 schreef FiyiK het volgende:
En zo niet. Wat als ik lieg dat ik op werk was? Want ik ben een full-timer en dit is op een maandag gebeurd in de middag. Het is me broers zaak en daarom dat ik misschien wat bewijsjes tevoorschijn kan laten toveren met hem dat ik maandag daar aanwezig was.
Dat heeft die agent al uitgelegd.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
he, flauwerd, laat 'm nou gewoon even antwoord geven op mn vraag
Let op sukkel: ik vraag niet om je mening of over wat je denkt. Ik vraag om een idee.. Read before u write! Ik weet heus dat ik een fout heb gemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef CoolGuy het volgende:
als je te krap zit om een boete van 91 euro te betalen dan had je wel 2x mogen nadenken voor je iets deed wat niet is toegestaan![]()
Ik zal even het antwoord voor je geven: je mag daar niet stil staan. En het is niet binnen no-time, het is 30 seconden. Dus je krijgt een boete die terecht is, want je kreeg 'm omdat je iets deed wat je niet mag.
Dan ben je ook nog eens een kneus en wil je er onderuit komen door te gaan liegen, sukkel
Ik heb een idee: betalen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Let op sukkel: ik vraag niet om je mening of over wat je denkt. Ik vraag om een idee.. Read before u write! Ik weet heus dat ik een fout heb gemaakt.
Kerel, je moet niet mieten. Je weet dat je fout zit, dus als je ook maar een greintje zelfrespect hebt betaal je die boete gewoon. En als je het geld er niet voor hebt laat je je auto toch een tijdje staan, of gaat je vrouw een paar keer minder naar het zwembad.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Let op sukkel: ik vraag niet om je mening of over wat je denkt. Ik vraag om een idee.. Read before u write! Ik weet heus dat ik een fout heb gemaakt.
Vraag het kikooooo.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef FiyiK het volgende:
Niemand een idee hoe ik hier onderuit kan komen? Hoe ik dit boete kan laten vervallen? Hebben mijn ideeen wat ik opnoem een risico?
Dit, geen 91 euro hebben maar wel een auto rijdenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef John5 het volgende:
[..]
Kerel, je moet niet mieten. Je weet dat je fout zit, dus als je ook maar een greintje zelfrespect hebt betaal je die boete gewoon. En als je het geld er niet voor hebt laat je je auto toch een tijdje staan, of gaat je vrouw een paar keer minder naar het zwembad.
Doe niet zo idioot man. Je bent gewoon fout geweest, wees eerlijk en betaal gewoon. Bezwaar maken is bedoeld voor als je een onterechte boete hebt ontvangen. Je zou nog een boete moeten krijgen voor achterlijk gedrag.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Er is maar een oplossing: Betalen!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:59 schreef FiyiK het volgende:
EN PS: Ik hoef niemands mening of gedachte over dat ik fout zit! Ik weet dat ik fout zit. Ik heb het hier over een oplossing of een idee om dit boete te kunnen laten vervallen.
Is dat van belang dan? Als ze je kenteken hebben kunnen ze je toch wel achterhalen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb je je moeten legitimeren toen hij de boete schreef?
Als de boete op kenteken is dan heeft hij nog wel kans eronderuit te komenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is dat van belang dan? Als ze je kenteken hebben kunnen ze je toch wel achterhalen.
TS is aangesproken op straat dus het zal wel geen boete op kenteken zijn. Los daarvan, maakt het weinig uit natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 21:30 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Als de boete op kenteken is dan heeft hij nog wel kans eronderuit te komen
En dan krijgt ie vervolgens alsnog de boete als zijnde kentekenhouder erna, maargoed, TS is van de straat
Nee helemaal niets. Daarom heb ik een vermoeden dat ze ook geen bewijzen hebben waardoor ik het boete misschien kan laten vervallenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb je je moeten legitimeren toen hij de boete schreef?
Jij denkt dat er bij de gemiddelde parkeerboete meer bewijs is? Die dingen gaan allemaal gewoon op kenteken.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Daarom heb ik een vermoeden dat ze ook geen bewijzen hebben waardoor ik het boete misschien kan laten vervallen
Don't know. Daarom ben ik hierquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij denkt dat er bij de gemiddelde parkeerboete meer bewijs is? Die dingen gaan allemaal gewoon op kenteken.
Het maakt niet uit wat voor zielig verhaal er aan vooraf gaat, je hebt een overtreding begaan en daar staat een boete op. Misschien heel sneu, maar volkomen terecht.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef FiyiK het volgende:
Gasten denk voor dat je direct bent en plaats je even in mijn schoenen. Mijn vrouw is al meer dan een jaar werkloos en i.v.m. met haar zwangerschap kan ze ook niet makkelijk meer aan de bak. In tussen tijd heb ik genoeg achterstanden opgebouwd. Ik zit van alle kanten te besparen. En dan kom ik onbewust in aanmerking met een boete. Het is een heel klein stukje wat me niet eens is opgevallen met gele streep. Ik wil mij zelf een kans geven door deze boete niet te (willen) betalen omdat de parkeerwachter dit niet heeft gedaan voor mij (de keuze is natuurlijk niet aan mij). En dit is de reden waarom ik hulp vraag van is er een mogelijkheid dat ik dit boete kan laten vervallen. Want ik weet van me zelf dat ik het nooit meer zal doen.
Parkeerwachter heeft het toch gezien? hoeveel meer bewijs wil je?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Daarom heb ik een vermoeden dat ze ook geen bewijzen hebben waardoor ik het boete misschien kan laten vervallen
En dat natuurlijk, daar zouden er meer van moeten zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Nobu het volgende:
Een parkeerwachter die daadwerkelijke overlast aanpakt, hulde.
Hij heeft het gezien, meer bewijs is niet nodig.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef FiyiK het volgende:
[..]
Gewoon niet betalen ,dan vergeten ze het vanzelf..quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef FiyiK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef N.icka het volgende:
[..]
Gewoon niet betalen ,dan vergeten ze het vanzelf..
Erg verstandig advies voor iemand die van zichzelf zegt dat 'ie krap bij kas zit.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee, het is niet sneu, weer zo'n stomme smoes.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat voor zielig verhaal er aan vooraf gaat, je hebt een overtreding begaan en daar staat een boete op. Misschien heel sneu, maar volkomen terecht.
en dan straks ook nog een baby ,wat een ellendequote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Erg verstandig advies voor iemand die van zichzelf zegt dat 'ie krap bij kas zit.
Bedreigingen uiten is natuurlijk ook altijd heel slim...... Misschien doen die mensen gewoon waar wij ze voor betalen ?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef ShaoliN het volgende:
Die parkeerwachters zijn ook zulke kansloze handarbeiders. Ik rem niet voor zo'n josti.
Yeah, dan gaan de administratiekosten volgend jaar naar ¤10. Topadviesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:03 schreef Paralectic het volgende:
Altijd bij iedere boete bezwaar maken.
Dat verband legt niet iedereen blijkbaar. Kansloos bezwaar maken schijnt een nieuwe sport te zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Yeah, dan gaan de administratiekosten volgend jaar naar ¤10. Topadvies
Het zijn kanslozen die zich oppermachtig voelen als ze een totaal overbodige boete kunnen uitschrijven. Veelal voortkomend uit jaloezie naar mensen die wel een echte baan hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Bedreigingen uiten is natuurlijk ook altijd heel slim...... Misschien doen die mensen gewoon waar wij ze voor betalen ?
Moment; ik ga er even in staan!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef FiyiK het volgende:
Gasten denk voor dat je direct bent en plaats je even in mijn schoenen.
En wie heeft haar zwanger gemaaktquote:Mijn vrouw is al meer dan een jaar werkloos en i.v.m. met haar zwangerschap kan ze ook niet makkelijk meer aan de bak.
Lees: meer uitgegeven dan je hadquote:In tussen tijd heb ik genoeg achterstanden opgebouwd.
Zodat je met de auto naar het zwembad kan?quote:Ik zit van alle kanten te besparen.
Je hebt je rijbewijs? Dan heb je theorieexamen gedaan? Dan hoor je te weten dat je stilstond op een plek waar dat niet mag. Boefjequote:En dan kom ik onbewust in aanmerking met een boete.
Een bril! Dát is de oplossingquote:Het is een heel klein stukje wat me niet eens is opgevallen met gele streep.
Nee, waarom zou die parkeerwachter die boete voor je betalen. Heeft ie heel de dag voor niets gewerktquote:Ik wil mij zelf een kans geven door deze boete niet te (willen) betalen omdat de parkeerwachter dit niet heeft gedaan voor mij (de keuze is natuurlijk niet aan mij).
Nopequote:En dit is de reden waarom ik hulp vraag van is er een mogelijkheid dat ik dit boete kan laten vervallen.
Dat is dan alvast een besparing voor de toekomstquote:Want ik weet van me zelf dat ik het nooit meer zal doen.
Tsja dat is dan jou mening.. Ik heb liever mensen die nog een beetje orde in de chaos houden ipv werkloos thuis te zitten.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zijn kanslozen die zich oppermachtig voelen als ze een totaal overbodige boete kunnen uitschrijven. Veelal voortkomend uit jaloezie naar mensen die wel een echte baan hebben.
Je moet het eerst betalen en daarna na een aantal weken storneren. Dan vergeten ze het want dan denken ze zo al van huh het was toch al betaald?!?1quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef N.icka het volgende:
[..]
Jij teert echt eindeloos op de storneren-ex-grap, is het nietquote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je moet het eerst betalen en daarna na een aantal weken storneren. Dan vergeten ze het want dan denken ze zo al van huh het was toch al betaald?!?1
Orde in de chaos? Beschermen deze dappere strijders ons tegen een leger van grote boze wanparkeerders?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja dat is dan jou mening.. Ik heb liever mensen die nog een beetje orde in de chaos houden ipv werkloos thuis te zitten.
Problem?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij teert echt eindeloos op de storneren-ex-grap, is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |