Hier wel, werd er af gekieperd en nu geen nieuwe mogelijkheid meer.quote:
Ja want ze heeft de apparatuur gesaboteerd en de scheidsrechters omgekocht...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
Waarom insinueert iemand hier trouwens dat het om Duitsers afmaken gaat?
Een Bob de Jong had ook zoiets kunnen flikken, dan had ik ook op hem gekotst.
Mijn Soundhound zegt: Stop With The Chatter van Rizzle Kicksquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Lekker muziekje wel bij het schermen
iemand de titel?
Als je dondersgoed weet dat er iets niet in de haak is, dan zou ik niet zo reageren nee.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn Soundcloud zegt: Stop With The Chatter van Rizzle Kicks
Nogmaals, het gaat niet om de overwinning an sich maar om de reactie.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ja want ze heeft de apparatuur gesaboteerd en de scheidsrechters omgekocht...
Gaat trouwens niet om jou, wel om mensen die dingen als 'kutmof' roepen en haar vergelijken met Goerges, die ook al een kutmof werd genoemd. Nuja boeit eigenlijk niet, ik vind dit ook bijzonder jammer en dubieus, Heidemann haar medaille krijgt nu wel een zwart randje, terwijl dit net een prachtig toernooi van haar was. Jaren niks, prachtige zestiende finale en dan dit, dat is ook voor haar jammer.
Bedankt, kan ik eindelijk zien wat er nu wasquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef debeterebob het volgende:
Samenvatting:
http://www.independent.co(...)roversy-7987934.html
wat doet dat er nou toe. Je wil toch gewoon winnen. Boeit het dat iemand anders een fout maakt waardoor jij alsnog, volgens de regels, de winnaar bent? nee, geen fuck. Is het zuur voor die koreaanse? ja. Maar ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je dondersgoed weet dat er iets niet in de haak is, dan zou ik niet zo reageren nee.
Haha. Doei.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat doet dat er nou toe. Je wil toch gewoon winnen. Boeit het dat iemand anders een fout maakt waardoor jij alsnog, volgens de regels, de winnaar bent? nee, geen fuck. Is het zuur voor die koreaanse? ja. Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |