Rauwe wortels.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog steeds geen idee wat ik zal gaan eten
ja, dat nieuwe mensen verwelkomen klopt niet.. Hij verwelkomt alleen nieuwe mannen. De vrouwen mogen wel binnen, maar dat is alles.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende TT : Evie is de mooiste van allemaal
Komt omdat ze squatquote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende TT : Evie is de mooiste van allemaal
Mag jij daar als mod wel een mening over hebben?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik lieg ook niet
OMG OMG OMG wat zegt die kekke Mono nou allemaal
Uiteraard, achter de schermen hebben we topics vol met userfoto's. Allemaal NSFWquote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag jij daar als mod wel een mening over hebben?
Toch wel van mijn goede kant he?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard, achter de schermen hebben we topics vol met userfoto's. Allemaal NSFW
Goffedomme nu ben ik stikjaloers op jequote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard, achter de schermen hebben we topics vol met userfoto's. Allemaal NSFW
Heb jij een goede kant dan?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaloersmakend wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:
Stiekem wil je dat dolgraagquote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik wil het ook niet weten eigk..
Nee hoor.. Ik ben niet zo van het stiekeme, ik zeg wat ik denkquote:
true that. zouden meer mensen moeten doen. en dan bedoel ik niet op internet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik ben niet zo van het stiekeme, ik zeg wat ik denk
Dan zeg je het verkeerdquote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik ben niet zo van het stiekeme, ik zeg wat ik denk
In het echte leven (hebben veel fokkers natuurlijk niet) moet dat idd ook kunnen..quote:Op maandag 30 juli 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. zouden meer mensen moeten doen. en dan bedoel ik niet op internet.
quote:
Ook dat niet. Mijn gemompel is precies wat ik bedoel.quote:
Dat nimwegse gewauwel versta ik ook niet hequote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook dat niet. Mijn gemompel is precies wat ik bedoel.
quote:
In the ghettoquote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Elvistijd![]()
Don't be cruellllllllllll...
Zelfs die hellmonder verstaat het. Dan zou het jou al helemaal motten lukken.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat nimwegse gewauwel versta ik ook niet he
En dan toch beweren hetero te zijnquote:
Ik trek mijn broek ook alleen maar uit voor vrouwen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan toch beweren hetero te zijn
ik ben gewoon goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zelfs die hellmonder verstaat het. Dan zou het jou al helemaal motten lukken.![]()
Aansteller. Sissy.
Ja, want bij mannen laat je jezelf door hun uitkleden.. Vrouwenhanden op je lichaam.. Walgelijk ook idd.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik trek mijn broek ook alleen maar uit voor vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |