Ik ook nietquote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
Sorry johannes sorry ro-aldik had nog nooit een topic in deze reeks
Dat kloptquote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Maarum, Potter Puppet Pals is wel cool he?
box op kaakquote:
maar dan moet ik zo lang wachtenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pas in het volgend topic terugkomen
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pas in het volgend topic niet meer terugkomen
klopt!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Hh had op de meet wel flink gesnoven.sowieso meer dan 2 pakjes.
Hoeveel?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had in de trein al een paar halve liters geklapt.
zou ik ook zeggen..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had in de trein al een paar halve liters geklapt.
Maar jij dronk helemaal niets.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen alcoholische dranken drink
Ik wilde trouwens nog vragen he. Waarom jaagde jij achter een duif aan op het station utrecht?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen alcoholische dranken drink
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens nog vragen he. Waarom jaagde jij achter een duif aan op het station utrecht?
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vergeef mij!
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef Ro-ald het volgende:
FL,wist je nog die man die om geld vroeg,omdat ie net uit de bajes kwam op het station?
Doe ik heel vaak. Voor de lol.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens nog vragen he. Waarom jaagde jij achter een duif aan op het station utrecht?
En wij zo lief gaven hem 1 euro ofzoquote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zal ik misschien wat geld mogen,want ik kom net uit de bajes
Hij ging gelijk naar shoppa ckerquote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En wij zo lief gaven hem 1 euro ofzo
Was ik daar nog bij?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
eckte bazenklanten stelenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
What thequote:Op maandag 30 juli 2012 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik had ghb in het drankje van JK willen doen. Helaas nam hij niks van me aan.
wat is deze, matti?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:32 schreef Dientje12 het volgende:
Zal ik het leven opgeven, en dan nog flink genieten van heroine?
Ik wil net als pz eindigen namelijk
Herkenbaarheid.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik weet zo even niet wie hh is.
Waarom dan niet HKBH?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat is deze, matti?
[..]
Herkenbaarheid.
Dat wel, g, maar ik neem geen bruin.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jou leven is gewoon zo chill tok, ja tok
Oh, ik ga nu douchenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat wel, g, maar ik neem geen bruin.
En sinds die dag ben je onvruchtbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik gleed een keertje uit, en ik eindigde in een split
true story
Maar kinderen zijn evil...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En sinds die dag ben je onvruchtbaar.
Kom niet pratenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DIentje je bent zelf ook blank, neger.
Ik heb je allang gezien op cam mang lekkereboyquote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik ook een vrouw ben
Ik heb een hoofd van een jongen, maar van onderen ben ik vrouwelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb je allang gezien op cam mang lekkereboy
Hier heb ik ook last vanquote:Op maandag 30 juli 2012 19:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een hoofd van een jongen, maar van onderen ben ik vrouwelijk
nog een keerquote:Op maandag 30 juli 2012 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had eindelijk weer eens lol in me leven
ik benquote:
9-13 toch? Dat zijn pubermeisjes en dus legaal toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Tussen welke leeftijd klasse mag je jezelf puber noemen?
Hoe oud ben je?quote:
Dat weet ik niet zo goed. Heb liever dat OS leeftijden nog legaal is voor ons.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
9-13 toch? Dat zijn pubermeisjes en dus legaal toch?
14quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
[..]
Dat weet ik niet zo goed. Heb liever dat OS leeftijden nog legaal is voor ons.
Ajacied422 ook. Is een leuke user. Dm hem eens.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajacied422 ook. Is een leuke user. Dm hem eens.
Check tijd. Ze zijn nu bezig met jonko's wanneer ze Justin Bieber aan het luisteren zijn en seksen met klasgenoten.quote:
Na al die jaren ben ik eindelijk over m'n rotterdamfobie heen, maar amsterdam gaat nog wel even durenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hohoho, een goede indruk maak je maar een keer he en jij bent niet goed bezig.
Hoe voel je je richting Eindhoven?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Na al die jaren ben ik eindelijk over m'n rotterdamfobie heen, maar amsterdam gaat nog wel even duren
Jojoortje is alles.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je had het over ajacied, en jojoortje ís ajax
Is jojoor al 16!?!? vet oud manquote:Op maandag 30 juli 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jojoortje is alles.
Wanneer ze jouw leeftijd had was ze voor PSV. Leeftijd die je bijna hebt (15) was ze voor Twente. Ze is nu 16 en is voor Ajax geworden.
Ze kan bijna haar echte leeftijd aangeven op youtube.quote:
wat is datquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef Plastic_zak het volgende:
grapje tog jatog xddd
seks met konijnen en honten
Flauwquote:
DIT INDERDAADquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
Welke dame zou je dan willen verzoeken?
het is op zaterdag gquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
denk het niet, want dan is me vakantie alweer over
Ik ben geen normaal mens die op een zaterdag altijd vrij is..quote:
Ook niet als je het weken van te voren aangeeft?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben geen normaal mens die op een zaterdag altijd vrij is..
Ik kan nooit zeggen van YES WEEKEND op een vrijdag..
dan wel of week vantevorenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook niet als je het weken van te voren aangeeft?
wrm gquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet zeker, als jij daar in slaap valt dat iedereen stiekem over je heen gaat pissen
Dit ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet zeker, als jij daar in slaap valt dat iedereen stiekem over je heen gaat pissen
Op misschienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[Radio49 MEET topic!] 25 Augustus @ Monopoly in Lelystad
Zeg gewoon dat je met een vriend iets gaat doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn oververantwoordelijk en conservatief en 'ze hebben het beste met me voor'
Nee dat komt uit en allesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je met een vriend iets gaat doen.
je weet zelf mattiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Bedankt voor de dagelijkse les straattaal
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ajoh dan zeg je dat je naar een vriend bent bendoe je bent 16
quote:
Ik heb ook zulke oudersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn oververantwoordelijk en conservatief en 'ze hebben het beste met me voor'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:07 schreef H4ppy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snapjeuhquote:
Hallo Jojoortje.quote:
Jawel hoor. Iedereen is welkom.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik weet niet of ik daar nog wel welkom ben
Gewoon.. ik zie je nooit meer postenquote:
Ik was ook inderdaad een tijd weinig tot nooit op FOK!. Ik kreeg een soort van leven. Maar nu heb ik meer tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon.. ik zie je nooit meer posten
Maar dat ligt aan mij, want ik zit gevangen in VBL.
Joehoeeeeeeeehhh!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was ook inderdaad een tijd weinig tot nooit op FOK!. Ik kreeg een soort van leven. Maar nu heb ik meer tijd
Jaquote:
Misschienquote:
Stoute jongenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nog steeds wakker, heg is al bedtijd geweest
Met mij gaat het goed, verrassend genoeg niet moe of gaar, ook ik heb last van een vakantie ritme. Maar ik sliep vrij snel gister en ik heb heeeeerlijk geslapen, ik heb mijn favoriete dekbed er op liggenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:31 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Hoe het met je gaat en of je lekker hebt geslapen
Chill, mooizoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, verrassend genoeg niet moe of gaar, ook ik heb last van een vakantie ritme. Maar ik sliep vrij snel gister en ik heb heeeeerlijk geslapen, ik heb mijn favoriete dekbed er op liggen
Alleen ik word altijd vroeg en veel wakker van dit licht.. ik heb lamellenquote:
Moet ik ook maar eens gaan doen ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mafkees
Ik ben eindelijk voor het eerst in 3 weken voor 03.00 naar bed gegaan
Naja een keer doen is niet zo moeilijk, het is meer de kunt om het te blijven doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen ja.
Wat het bij mij is dat ik meestal pas in de avond echt wakker ben en dan in de nacht vol met energiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja een keer doen is niet zo moeilijk, het is meer de kunt om het te blijven doenen een nieuw/ander ritme aan wennen.
Maar ik vind de nacht gewoon leuker/fijnerlastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |