Ook het eerste wat ik dacht, en lil johnquote:
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D_G6dnplKQSg%26feature%3Dyoutube_gdata_player&feature=youtube_gdata_player&v=_G6dnplKQSg&gl=NL
mooi hardstyle liedje
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zien
Nee niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zien
Wie haakt er in op de bovenste comment, die jongen moet een lesje realiteitszin krijgenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is eindelijk weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom". Te vinden op de welbekende plaatsenM.I vraagje: heb jij Velocity direct van The R3belz gekregen? Kan hem namelijk nog nergens vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stimmt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
M.I vraagje: heb jij Velocity direct van The R3belz gekregen? Kan hem namelijk nog nergens vinden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
jongens, wat een poep in dit topic
even wat kwaliteit
Jup, alleen ga ik meer voor de locatie en geluid dan voor de line-upquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die naar Q-base gaan? Ik twijfel echt.
Ik ben er om eerlijk te zijn redelijk klaar mee inderdaad. Dreamfields heb ik me zeer goed vermaakt maar meer bij de house stage en later bij Pieter & friends natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Jup, maar niet voor het hardstyle gedeelte van de line-up
Dreamfields had anders toch best een vette line-up bij de raw stage toch? Op q-base vind ik hem zwaar tegenvallen, maar gelukkig is er nog een prspct en usb stagequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er om eerlijk te zijn redelijk klaar mee inderdaad. Dreamfields heb ik me zeer goed vermaakt maar meer bij de house stage en later bij Pieter & friends natuurlijk. Haast niet bij de hardstyle stage gestaan.
Waarschijnlijk wel, maar hoop op de Tijdmachine in de Drop your own area contest, dat zou zo vet zijn als die er door komt.. Dus als er mensen zich geroepen voelen om te stemmen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die naar Q-base gaan? Ik twijfel echt.
Raw was zeker tof inderdaad daar was ik dan ook het meeste. Maar ook nog even bij noisecontrollers gestaan en die stelden echt zwaar teleur gewoon. Met allerlei dubstep erdoorheen en bierdingen in de lucht gooien. Hartjes links en rechts.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dreamfields had anders toch best een vette line-up bij de raw stage toch? Op q-base vind ik hem zwaar tegenvallen, maar gelukkig is er nog een prspct en usb stage![]()
Dit heb ik ook meegemaakt op intents, wtf manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Raw was zeker tof inderdaad daar was ik dan ook het meeste. Maar ook nog even bij noisecontrollers gestaan en die stelden echt zwaar teleur gewoon. Met allerlei dubstep erdoorheen en bierdingen in de lucht gooien. Hartjes links en rechts.
Toegegeven, het zag er wel leuk uit. Maar ben bang dat we dit nu 200x op een dag gaan zien waardoor ik na de 2e keer zoiets heb van. Ehm laten we het gewoon niet doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dit heb ik ook meegemaakt op intents, wtf man![]()
Was even niet bezig met het beluisteren van de muziek en de mc, en ineens begint iedereen massaal die dingen in de lucht te gooien, the fuck..
Het sitdown-verhaal dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toegegeven, het zag er wel leuk uit. Maar ben bang dat we dit nu 200x op een dag gaan zien waardoor ik na de 2e keer zoiets heb van. Ehm laten we het gewoon niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |