Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op maandag 30 juli 2012 17:42 schreef milka82 het volgende:
Ik ben vooral moe en met vlagen misselijk,echt kotsen hoef ik niet (ja dames,mijn coming out! Ben nu ongeveer 7 weken zwangert!) Kan de hele dag wel liggen slapen en sporten is nu ook heel fijn.......NOT!
Operatie geslaagd! Heb 1 eisprong gehad na de operatie en die hebben we goed benut,pheheheequote:Op maandag 30 juli 2012 17:44 schreef Incantrix het volgende:
Ohhhhhhh![]()
![]()
![]()
Ik zat er net nog aan te denken, maar durfde het niet te vragen, wat goed!! Gefeliciteerd chick!!
![]()
Haha, jeeeejj!!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:45 schreef milka82 het volgende:
[..]
Operatie geslaagd! Heb 1 eisprong gehad na de operatie en die hebben we goed benut,phehehee
Nou dan wist je het bijna eerder dan ik!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:46 schreef Diconnected het volgende:
Gefeliciteerd Milka!![]()
ik had echt al 2 weken het vermoeden dat je zwanger was, geen idee waarom
Maar je wilde het wel heel graag toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nou dan wist je het bijna eerder dan ik!
Dank voor de felicitaties! Wij zijn der ook echt heel gelukkig mee,maar dit wordt wel echt de aller aller laatste!
Peek weet het nog niet,de rest welquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet de hele familie het al? of moet ik me nog even stilhouden?
die rodeee wantzzzquote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Swatches van de nieuwe DSjes
Die Indulgence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
JONGE WAT EEN SUBTIELE COMING OUTquote:Op maandag 30 juli 2012 17:42 schreef milka82 het volgende:
Ik ben vooral moe en met vlagen misselijk,echt kotsen hoef ik niet (ja dames,mijn coming out! Ben nu ongeveer 7 weken zwangert!) Kan de hele dag wel liggen slapen en sporten is nu ook heel fijn.......NOT!
Ik vind em redelijk briljant.. Zo van: Ow jah.. btw.... even een klein detail zo.....quote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE WAT EEN SUBTIELE COMING OUT![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!![]()
![]()
![]()
Net zoals die van jou toen,hoe subtiel! Als is dezen minder schokkendquote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE WAT EEN SUBTIELE COMING OUT![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!![]()
![]()
![]()
Die rooiequote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Swatches van de nieuwe DSjes
Die Indulgence
D'aw hij is kjoetquote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Dwyn het volgende:
Kijk eens wat een lieve tas ik heb gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Ja klinkt heel vreemd dit, maar bij de meet dacht ik al dat je zwanger was, zulke dingen voel ik gewoon aanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nou dan wist je het bijna eerder dan ik!
Dank voor de felicitaties! Wij zijn der ook echt heel gelukkig mee,maar dit wordt wel echt de aller aller laatste!
Bij de meet was ik nog niet zwanger denk ik,of iig niet aantoonbaar.... Maar hee,you psychic!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja klinkt heel vreemd dit, maar bij de meet dacht ik al dat je zwanger was, zulke dingen voel ik gewoon aanhad ik ook bij een vriendin van me, die belde mij toen, en toen zei ik van ' he, jij bent zwanger he?' En ze wist het pas 2 dagen en had niks gezegd, zelfs niet der moeder
![]()
Maar echt superleuk! Babies
Ooooh,sund! Doet ie zo zijn bestquote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'aw hij is kjoet
Dus... cif is aan het schilderen... en uiteraard begint het hier behoorlijk te regenen ineens...Staat ie dan op de ladder
![]()
![]()
Dat bedoel ik! Zo van O bij de weg.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em redelijk briljant.. Zo van: Ow jah.. btw.... even een klein detail zo.....![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Dwyn het volgende:
Kijk eens wat een lieve tas ik heb gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Midi wil een broertje,want die zit niet aan haar spullen,haha.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
nogmaals gefeliciteerd Milka! Ga je weer voor een meid?
wij helpen wel, wij zijn daar erg goed inquote:Op maandag 30 juli 2012 18:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
Midi wil een broertje,want die zit niet aan haar spullen,haha.denkt weer een dochter,mij maakt het vrij weinig uit al kan ik geen leuke jongensnamen verzinnen. De twee die ik bij de vorige had zijn in de kennissenkring geboren,dammit!
je HOEFT geen dertig kilo aan te komen hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:44 schreef milka82 het volgende:
Ach,ik wil der ook geen big deal van maken,dus..... Ik dacht wel: mijn afvallen! Wat doe ik?!
Nee vertel dat mijn lijf! Beide keren zonder echt te vreten..... Ik baar ook flinke beebs,dat wel,beiden 8 pond aan vetrollenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je HOEFT geen dertig kilo aan te komen he
Die zitten al in je kennissen-kringquote:
Ik moet gelijk denken aan Joris en Janquote:Op maandag 30 juli 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Jorn en Jens, nee man, het zijn friezen geen moffen!
Da's een heul bijzonder spanquote:Op maandag 30 juli 2012 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan Joris en Jan![]()
Frederik! Af te korten naar Fred.quote:
Herman is mijn kad!quote:
Precies,kan ik weer afstrepen..... Blijft niets over....quote:Op maandag 30 juli 2012 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zitten al in je kennissen-kring
Zit hij in je hoofd?quote:
mijn schoonouders welquote:Op maandag 30 juli 2012 18:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Precies,kan ik weer afstrepen..... Blijft niets over....
SQ,ik houd niet van de Hylke Sytse Piebe namen....
Dat wordt hem!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze nemen later misschien samen wel een flat
Ik heb een oom en die slaapt samen met z'n vriend in hetzelfde bed
Dan zijn het homo's en m'n pa zegt dat dat goor is
Ach man doe niet zo idioot
Dat heet een flikker, of een poot
....
Dusssss
JEAN-BAPTISTEquote:Op maandag 30 juli 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
Neeeee op zn vlaams: Jean-pierre; ludwig; jacques !
Ok ok frans dan
als ie op foebal moetg, moet je hem wesley, jeffrey of jayden noemenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:52 schreef milka82 het volgende:
Djiesus wat een kaknamen.... Moet ie ook nog op hockey zeker.... Daar doe ik niet aan hoor!
WE HAVE A WINNERquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ie op foebal moetg, moet je hem wesley, jeffrey of jayden noemen
Rodney. IBRAHIMOVIC !!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ie op foebal moetg, moet je hem wesley, jeffrey of jayden noemen
Ook goeden naamquote:
Ja, en een william op polo.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk moet je nu al bedenken wat hij voor een sport moet gaan doen later..
Een Roderik gaat bijvoorbeeld op dammen
Jay !quote:
Doe dan Rogier, dat rijmt op bierquote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef milka82 het volgende:
Ik noem hem gewoon Derk en dan bij alles wat ie doet: goed werk Derk!
Gelukkigquote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik wilde eigenlijk heel graag een Ash baren, maar dat mocht niet van mijn liefste
Wrm nie? Of heet je Tray van achternaamquote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik wilde eigenlijk heel graag een Ash baren, maar dat mocht niet van mijn liefste
Een Ash gaat niet sporten, die gaat roken...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef Incantrix het volgende:
Bep en mini !quote:Op maandag 30 juli 2012 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe heten de andere twee ook alweer Milka? Het moet er natuurlijk wel bij passen...
quote:
Niet eenschquote:Op maandag 30 juli 2012 19:01 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wrm nie? Of heet je Tray van achternaam
Ash gaat ondoden kapotkettingzagenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een Ash gaat niet sporten, die gaat roken...
die passen al niet bij elkaar, dus heinz kan bestquote:Op maandag 30 juli 2012 19:03 schreef milka82 het volgende:
Lisanne en M.a.r.è.n (weinig voorkomende naam dus even de stippies)
Gezellige ventquote:Op maandag 30 juli 2012 19:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ash gaat ondoden kapotkettingzagen
[ afbeelding ]
Ash denk ik gelijk aan:quote:Op maandag 30 juli 2012 19:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die Pokémon ving.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ash denk ik gelijk aan:
[ afbeelding ]
PIKA PIKA
quote:
lmk, leerschool voor moeilijke kinderenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je nou de nieuwe Karel noemt, heb je samen KLM
Ik ben al niet anders gewend dus voor mij kan het prima.... Maar idd,7,5 jaar en een partner verschilquote:Op maandag 30 juli 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die passen al niet bij elkaar, dus heinz kan best
Ja, moet een naam met een K wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lmk, leerschool voor moeilijke kinderen
yoniquote:Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef Incantrix het volgende:
En dan heb je natuurlijk nog de categorie 'oh, dat wist ik niet' zoals Yoni en Rimmer
Die naam is bij mij in ieder geval voorgoed verziekt door mijn ex-baasquote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
Was er mis met yoni? Of is dat mijn belgischen naïviteit?![]()
Yoni is je doosquote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
ehmquote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn baas in het eetcafe heette Yoni. Is toch kort voor Jonathan?
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef Incantrix het volgende:
Wij kennen via via iemand die haar zoon Rimmer heeft genoemd, da's toch ook best sneuYoni is idd nog erger
Da's den vrouwelijke lotusbloem in de Kama Sutraquote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
In welk land is dat dan?quote:
quote:
Sometimes we are so alikequote:
Ik wist het ook niet.quote:
Rammerquote:Op maandag 30 juli 2012 19:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
In plaats van Rimmer zou ik dan voor Rammer gaan
Dat klinkt een bietje vies.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Rammer
ik ken iemand die heet Huig. Vind ik ook awkward
HET ZOU MOETEN !quote:
naïef bloempjequote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het kwartje is net ook gevallen waarom ik Rimmer zo vies vond klinken
Befke wel. Er is iemand die Befke Pijper heet, dat arme kind weet tenminste ook zeker dat ze niet gewenst wasquote:
Wat een hoopquote:Kai Kaj Karel
Kars Karst Kas
Kasper Kay Kees
Kelvin Kenneth Kennith
Kenny Kess Kevin
Keyon Kick Kièro
Kjeld Kjell Klaas
Klaske Ko Kobe
Koen Koenraad Koos
Krijn Kris Kristian
Kristof Kristopher Kumara
Kynan
Huig!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Rammer
ik ken iemand die heet Huig. Vind ik ook awkward
FUCK IK SNAP EM NU OOK PASquote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het kwartje is net ook gevallen waarom ik Rimmer zo vies vond klinken
Ik ken de combinatie van Kick en Lode.quote:
Ik ken een Kimaraquote:Op maandag 30 juli 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Kumara, dat klinkt ook wel als een goeden SOA.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef milka82 het volgende:
Kennydan krijgt ie ook een oranje jasje met capuchon
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
FUCK IK SNAP EM NU OOK PAS
* PriemGirl zet het bier maar weer weg![]()
[..]
Dit is een overzicht van jongensnamenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken een Kimara
Ook een zeer apart wijf tbh
Sorryquote:
[..]
Ik mis 'Kim' in de lijstquote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is een overzicht van jongensnamen
[..]
Jah, wij hebben alleen meer inspiratie nodig voor een meisje, jochie zijn we wel uit. Hoewel we daar nog wel een tweede naam voor willen. Meisje wisten we eigenlijk ook al helemaal enzo, maar nu eigenlijk toch maar weer nietquote:
quote:
Slekten site blijkbaarquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:21 schreef milka82 het volgende:
Mijn Liostagiaire van een paar jaar terug heette Bokje-Tytsje...... Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte
Sam en Robinquote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij hebben alleen meer inspiratie nodig voor een meisje, jochie zijn we wel uit. Hoewel we daar nog wel een tweede naam voor willen. Meisje wisten we eigenlijk ook al helemaal enzo, maar nu eigenlijk toch maar weer niet
Maschja natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij hebben alleen meer inspiratie nodig voor een meisje, jochie zijn we wel uit. Hoewel we daar nog wel een tweede naam voor willen. Meisje wisten we eigenlijk ook al helemaal enzo, maar nu eigenlijk toch maar weer niet
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:21 schreef milka82 het volgende:
Mijn Liostagiaire van een paar jaar terug heette Bokje-Tytsje...... Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte
Mijn favo's gooi ik er ook even bij: Emily en Emmaquote:
Oh hallo ROSS!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn favo's gooi ik er ook even bij: Emily en Emma
Cif's woorden: Wat een truttennamen.......En bedankt
Ja ik moest extreem lachen toen ze in friends werden gebruikt; want ik heb die namen al van kindsaf in mijn hoofdquote:
"als hij Stef mag heten neuk ik je keihard zodra hij geboren is"quote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Incantrix het volgende:
Stef was eigenlijk heel makkelijk, die had ik al heel lang en heeft een persoonlijke betekenis voor mij. En met een klein beetje chantage was mijn lief er ook heul blij mee
Lotte vind ik nog wel tof... maar Sterre kan écht nietquote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een Ella of Elle, maar dat vindt bb ook niks. Hij vindt lotte en sterre mooi!!!!!!
Nietquote:
"jij wil dat hij jóuw achternaam krijgt?"quote:Op maandag 30 juli 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"als hij Stef mag heten neuk ik je keihard zodra hij geboren is"
+1quote:Op maandag 30 juli 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ook al heel lang kindernamen.... En ik wil heul geen kinderen.
is dat nog zo belangrijk dan tegenweurdig?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
"jij wil dat hij jóuw achternaam krijgt?"
Voor mijn lief wel, was gewoon een persoonlijk dingetjequote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is dat nog zo belangrijk dan tegenweurdig?
Mijn vader heeft pas achteraf aan mijn moeder verteld dat hij een ex-vriendin heeft gehad met mijn naamquote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hij is ooit verliefd geweest op een lotte en een sterre, dus die worden het soberso niet. Sterre
Dat is ook weer zo. Tegenwoordig heb je in iedere klas wel en Daan, Stijn of Tim. Leuke namen maar je bent niet de enige in de klas.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef milka82 het volgende:
Ella est la,tuduuut tuduuut! Ik wil geen top tien naam,daar krijg ik al te veel van in de klas
is dat top tien?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef milka82 het volgende:
Ella est la,tuduuut tuduuut! Ik wil geen top tien naam,daar krijg ik al te veel van in de klas
Indeedquote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hij is ooit verliefd geweest op een lotte en een sterre, dus die worden het soberso niet. Sterre
natte aliequote:Op maandag 30 juli 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik me niet vergis vond cif Nathalie nog wel leuk... maar eik praat ie verder niet echt over namen
Wat fout van hem, daar ga je je kind natuurlijk niet naar vernoemen!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Thijs in overvloed,velen Jarno's,Mark ook een paarquote:Op maandag 30 juli 2012 19:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Tegenwoordig heb je in iedere klas wel en Daan, Stijn of Tim. Leuke namen maar je bent niet de enige in de klas.
Aan de andere kant struikel je ook over de Jaydens en de Dylano's.
Daan vind ik dus echt oprecht ook leukquote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
2011:
Jongensnamen Meisjesnamen
1. Daan 1. Emma
2. Sem 2. Julia
3. Milan 3. Sophie
4. Levi 4. Lotte
5. Luuk 5. Isa
6. Lucas 6. Lisa
7. Jayden 7. Saar
8. Thomas 8. Lieke
9. Stijn 9. Eva
10. Jesse 10. Anna
mijn goed wat een meuk zit daar bijquote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
2011:
Jongensnamen Meisjesnamen
1. Daan 1. Emma
2. Sem 2. Julia
3. Milan 3. Sophie
4. Levi 4. Lotte
5. Luuk 5. Isa
6. Lucas 6. Lisa
7. Jayden 7. Saar
8. Thomas 8. Lieke
9. Stijn 9. Eva
10. Jesse 10. Anna
Ben stond bij ons ook op het lijstje voor dezequote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat fout van hem, daar ga je je kind natuurlijk niet naar vernoemen!
Ik wil een Elle, Irena, Jolie, Stef of Ben
ooh oke, daar is niets mis mee. Maar als het enkel is 'omdat het zeu heurt'quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor mijn lief wel, was gewoon een persoonlijk dingetje
Denk dat het ook wel aan de omgeving ligt, ik had geen van die drie op de BSO.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef milka82 het volgende:
[..]
Thijs in overvloed,velen Jarno's,Mark ook een paar
Mensjequote:Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb liever een top tien naam dan zo'n zelfbedachte kuthippie naam
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ownee das de top 10. kut
ow well... Nog een reden te meer om niet aan kinderen te beginnen
Nee?
Waar komt dat vandaan dan? Aangezien mijn huisgenoot ook zo genoemd wordtquote:
Bloem, Vlinder...quote:
dat is toch een hondennaam?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sem, ik ken wel tien kleuters die zo heten en ik heb nog niet eens kinderen
nathalie klinkt gewoon zoquote:Op maandag 30 juli 2012 19:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan dan? Aangezien mijn huisgenoot ook zo genoemd wordt
En dat het dan een heul rustig autistisch kind wordtquote:
Gehehquote:Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben stond bij ons ook op het lijstje voor deze
Nee, idd, daar zijn wij niet zo van. Ik heb ook gewoon mijn eigen naam nog, ondanks getrouwd. Hij vond het gewoon een soort van gevoelsmatige erkenning van zijn vaderschap. Zoiets.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooh oke, daar is niets mis mee. Maar als het enkel is 'omdat het zeu heurt'
wat vroom, ben je refo?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nummer 1 meisjesnaam is Sarah.
Mijn nummer 1 jongensnaam is Ruben.
En meer heb ik er niet. Want ik wil toch geen kinderen
Stijn is leuk ja, Ben vind ik iets te 'oud' alweer.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
GehehIk houd van korte stoere namen, vind Stijn ook heel leuk
op de lagere school is het gewoon grappig. Als ze je na je 16e nog zo noemen sta je te boek als een slet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan dan? Aangezien mijn huisgenoot ook zo genoemd wordt
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
GehehIk houd van korte stoere namen, vind Stijn ook heel leuk
Wut, ik vind dat gewoon leuke namenquote:
Jip bijvoorbeeld?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
Of allemaal die kinderen die van die namen krijgen die leuk zijn als het kind 5 is, maar niet meer als-ie 40 is en op sollicitatie moet.
femmy!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
Of allemaal die kinderen die van die namen krijgen die leuk zijn als het kind 5 is, maar niet meer als-ie 40 is en op sollicitatie moet.
"Booooobbyyyyy, kom je eeeeeeten!"quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
Ik zou de mooiste van de twee namen kiezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, idd, daar zijn wij niet zo van. Ik heb ook gewoon mijn eigen naam nog, ondanks getrouwd. Hij vond het gewoon een soort van gevoelsmatige erkenning van zijn vaderschap. Zoiets.
Hahhaa oké, ik dacht mss weer iets wat algemeen bekend is maar niet bij mijquote:
Hehehehe, dat is behoorlijk kut jaquote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahhaa oké, ik dacht mss weer iets wat algemeen bekend is maar niet bij mij(Ik kon tot vandaag heel gezellig met Yoni kletsen, na vandaag niet meer, kút!
)
Da's nog best een lastigequote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou de mooiste van de twee namen kiezen.
Ja hallo ik was eerst jonguhquote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef Incantrix het volgende:
Taart heeft onze jongensnaam al geraden
quote:
ja, toen vroeger halverwege de jaren nulquote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh het gaat over kindernamen? Ik schijn hele cliché namen te willen, maar die wil ik al sinds ik 12 ben ofzo. Toen warenze nog heel niet zo standaard.
Ik wacht nog op de eerste Kotertjequote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Loqi het volgende:
alle namen met -tje er achteraan
Daantje, Beertje, Bertje
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, toen vroeger halverwege de jaren nul
Bij veel mensen niet denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
in mijn geval dan weer niet.
Dat was hier nog lastig...een kleur of een bevelquote:
Mijn kat heet Beertjequote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Loqi het volgende:
alle namen met -tje er achteraan
Daantje, Beertje, Bertje
als je twaalf bent moet je nog niet nadenken over babynamenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar in bijna 10 jaar is dat toch echt wel veranderd hoor.
Hier een redelijk lange naam die niemand ooit in 1x weet te spellen of een jongensvoornaamquote:Op maandag 30 juli 2012 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat was hier nog lastig...een kleur of een bevel
Uiteindelijk maar gewoon mn eigen naam behouden omdat ik niet hetzelfde wil heten als mn schoonloeder
Hahahaquote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
wij ook![]()
dan Denk ik dat jij een goede kanshebber bent om onze namen te raden, want dezelde smaak zo'n beetje
Agreequote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weetiktochtis ook gewoon een toffe naam
kutjanus hier.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
je kat is een kat...die mogen -tje heten
Hier heten ze allebei vetje of spekje meestal
Nopequote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Priem; hebben jullie het daar pre-trouwen wel over gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |