Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op maandag 30 juli 2012 17:42 schreef milka82 het volgende:
Ik ben vooral moe en met vlagen misselijk,echt kotsen hoef ik niet (ja dames,mijn coming out! Ben nu ongeveer 7 weken zwangert!) Kan de hele dag wel liggen slapen en sporten is nu ook heel fijn.......NOT!
Operatie geslaagd! Heb 1 eisprong gehad na de operatie en die hebben we goed benut,pheheheequote:Op maandag 30 juli 2012 17:44 schreef Incantrix het volgende:
Ohhhhhhh![]()
![]()
![]()
Ik zat er net nog aan te denken, maar durfde het niet te vragen, wat goed!! Gefeliciteerd chick!!
![]()
Haha, jeeeejj!!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:45 schreef milka82 het volgende:
[..]
Operatie geslaagd! Heb 1 eisprong gehad na de operatie en die hebben we goed benut,phehehee
Nou dan wist je het bijna eerder dan ik!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:46 schreef Diconnected het volgende:
Gefeliciteerd Milka!![]()
ik had echt al 2 weken het vermoeden dat je zwanger was, geen idee waarom
Maar je wilde het wel heel graag toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nou dan wist je het bijna eerder dan ik!
Dank voor de felicitaties! Wij zijn der ook echt heel gelukkig mee,maar dit wordt wel echt de aller aller laatste!
Peek weet het nog niet,de rest welquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet de hele familie het al? of moet ik me nog even stilhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |