Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op maandag 30 juli 2012 17:42 schreef milka82 het volgende:
Ik ben vooral moe en met vlagen misselijk,echt kotsen hoef ik niet (ja dames,mijn coming out! Ben nu ongeveer 7 weken zwangert!) Kan de hele dag wel liggen slapen en sporten is nu ook heel fijn.......NOT!
Operatie geslaagd! Heb 1 eisprong gehad na de operatie en die hebben we goed benut,pheheheequote:Op maandag 30 juli 2012 17:44 schreef Incantrix het volgende:
Ohhhhhhh![]()
![]()
![]()
Ik zat er net nog aan te denken, maar durfde het niet te vragen, wat goed!! Gefeliciteerd chick!!
![]()
Haha, jeeeejj!!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:45 schreef milka82 het volgende:
[..]
Operatie geslaagd! Heb 1 eisprong gehad na de operatie en die hebben we goed benut,phehehee
Nou dan wist je het bijna eerder dan ik!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:46 schreef Diconnected het volgende:
Gefeliciteerd Milka!![]()
ik had echt al 2 weken het vermoeden dat je zwanger was, geen idee waarom
Maar je wilde het wel heel graag toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nou dan wist je het bijna eerder dan ik!
Dank voor de felicitaties! Wij zijn der ook echt heel gelukkig mee,maar dit wordt wel echt de aller aller laatste!
Peek weet het nog niet,de rest welquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Weet de hele familie het al? of moet ik me nog even stilhouden?
die rodeee wantzzzquote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Swatches van de nieuwe DSjes
Die Indulgence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
JONGE WAT EEN SUBTIELE COMING OUTquote:Op maandag 30 juli 2012 17:42 schreef milka82 het volgende:
Ik ben vooral moe en met vlagen misselijk,echt kotsen hoef ik niet (ja dames,mijn coming out! Ben nu ongeveer 7 weken zwangert!) Kan de hele dag wel liggen slapen en sporten is nu ook heel fijn.......NOT!
Ik vind em redelijk briljant.. Zo van: Ow jah.. btw.... even een klein detail zo.....quote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE WAT EEN SUBTIELE COMING OUT![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!![]()
![]()
![]()
Net zoals die van jou toen,hoe subtiel! Als is dezen minder schokkendquote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE WAT EEN SUBTIELE COMING OUT![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!![]()
![]()
![]()
Die rooiequote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Swatches van de nieuwe DSjes
Die Indulgence
D'aw hij is kjoetquote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Dwyn het volgende:
Kijk eens wat een lieve tas ik heb gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Ja klinkt heel vreemd dit, maar bij de meet dacht ik al dat je zwanger was, zulke dingen voel ik gewoon aanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nou dan wist je het bijna eerder dan ik!
Dank voor de felicitaties! Wij zijn der ook echt heel gelukkig mee,maar dit wordt wel echt de aller aller laatste!
Bij de meet was ik nog niet zwanger denk ik,of iig niet aantoonbaar.... Maar hee,you psychic!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja klinkt heel vreemd dit, maar bij de meet dacht ik al dat je zwanger was, zulke dingen voel ik gewoon aanhad ik ook bij een vriendin van me, die belde mij toen, en toen zei ik van ' he, jij bent zwanger he?' En ze wist het pas 2 dagen en had niks gezegd, zelfs niet der moeder
![]()
Maar echt superleuk! Babies
Ooooh,sund! Doet ie zo zijn bestquote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'aw hij is kjoet
Dus... cif is aan het schilderen... en uiteraard begint het hier behoorlijk te regenen ineens...Staat ie dan op de ladder
![]()
![]()
Dat bedoel ik! Zo van O bij de weg.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em redelijk briljant.. Zo van: Ow jah.. btw.... even een klein detail zo.....![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Dwyn het volgende:
Kijk eens wat een lieve tas ik heb gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Midi wil een broertje,want die zit niet aan haar spullen,haha.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
nogmaals gefeliciteerd Milka! Ga je weer voor een meid?
wij helpen wel, wij zijn daar erg goed inquote:Op maandag 30 juli 2012 18:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
Midi wil een broertje,want die zit niet aan haar spullen,haha.denkt weer een dochter,mij maakt het vrij weinig uit al kan ik geen leuke jongensnamen verzinnen. De twee die ik bij de vorige had zijn in de kennissenkring geboren,dammit!
je HOEFT geen dertig kilo aan te komen hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:44 schreef milka82 het volgende:
Ach,ik wil der ook geen big deal van maken,dus..... Ik dacht wel: mijn afvallen! Wat doe ik?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |