Even wachten tot Dex weer is.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Topic meteen dood nu die Nederlander verloren heeft
Dit dus. Slaat nergens op wat ze nu doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik snap niet waarom de 2 verliezende halve-finalisten niet tegen elkaar gaan voor het brons?
Ik snap het wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat de twee beste tegen elkaar kunnen judoen in de kwartfinale en daarom is het niet eerlijk dat die geen herkansing krijgt.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik snap niet waarom de 2 verliezende halve-finalisten niet tegen elkaar gaan voor het brons?
De Hongaarse is ook niet lelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, hier is die Pavia weer voor al jullie aanbidders
100 keer vragen hoe laat 'ie weer moet bedoel je?quote:Op
maandag 30 juli 2012 16:40 schreef TheVulture het volgende:
We gaan dadelijk weer lekker voorbeschouwen
tijdens het ek toch ook?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wedstrijden lopen soms uit. Ze hanteren een vaste volgorde bij het judo.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef tralalala het volgende:
Ik snap niets van die tijdschema's van de NOS, wanneer moet hij nou?
Ja dag. Bij andere sporten heb je dat nietquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Omdat de twee beste tegen elkaar kunnen judoen in de kwartfinale en daarom is het niet eerlijk dat die geen herkansing krijgt.
kan bij elke sport wmbquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Omdat de twee beste tegen elkaar kunnen judoen in de kwartfinale en daarom is het niet eerlijk dat die geen herkansing krijgt.
Maar wel vandaag?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wedstrijden lopen soms uit. Ze hanteren een vaste volgorde bij het judo.
Logisch nadenkenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Wel mooi om te zien, al die mensen die niks van judo snappen en hier (goed gemeend) advies geven
Bij veel sporten heb je ook geen 3e plek op toernooien.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja dag. Bij andere sporten heb je dat niet
Vertel.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een vraag stellen over dex maar ik zoek het zelf wel op
Ach ik volg het redelijk veel. En die stijl van die Jap irriteerde gewoon.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Wel mooi om te zien, al die mensen die niks van judo snappen en hier (goed gemeend) advies geven
Ze wilde vragen of alle negers groot geschapen of dat dat een myth is, want ze vind dex wel lekkkurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Beter dan ze gewoon alleen de eerste plek een medaille geven. De anderen zijn toch verliezers.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja dag. Bij andere sporten heb je dat niet
Was geen persoonlijk commentaar hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach ik volg het redelijk veel. En die stijl van die Jap irriteerde gewoon.
Leg jij het eens uit dan, of heb jij de kennis ook niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Weet je dat het nog best kan.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wilde vragen of alle negers groot geschapen of dat dat een myth is, want ze vind dex wel lekkkurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Tja, zeggen dat hij eens een worp moet inzetten getuigt niet van logisch nadenken.
10 jaar wedstrijdjudo gedaanquote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit dan, of heb jij de kennis ook niet?
Ik voelde me wel aangesprokenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Was geen persoonlijk commentaar hoor
het gaat over de wedstrijd voor het bronzquote:
Wanneer begon hij met Judo? Hoelang is hij al een BB? Hoeveelste dan (of hoe je dat noemt bij judo) is hij?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je dat het nog best kan.Welke andere vragen kan je eigenlijk nog stellen?
Wat is zij Ping zou leuker zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer begon hij met Judo? Hoelang is hij al een BB? Hoeveelste dan (of hoe je dat noemt bij judo) is hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |