Aziaat als scheids is sowieso vals, belchinezen enzulksquote:Op maandag 30 juli 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk wint die Jap, kut ref kiest voor zijn eigen soort.
True that.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Één meer dan Elmont, die helemaal niks kon in deze partij.
Eerste 3 minuten wel, daarna niet meer.quote:
Dat.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:29 schreef tralalala het volgende:
Verloren en nu ook nog eens radioactief door het leven.
Qua huid (hygiëne) nietquote:Op maandag 30 juli 2012 16:29 schreef Eenskijken het volgende:
Terecht verloren, japanner was op alle fronten beter
Doe normaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:29 schreef tralalala het volgende:
Vaker judo kijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:29 schreef debeterebob het volgende:
Jap alleen maar kansloze schouderworpen proberen. En toen in de golden fase alleen maar kansloze offerpogingen om tijd te rekken.
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:29 schreef tralalala het volgende:
Pro-actief? Radio-actief.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Zonde, maar de Japanner was nét iets beter. Die Japanner was telkens net pro-actief, waardoor Elmont energie verspilde zonder rendement, helaas.
Donder op man.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:29 schreef tralalala het volgende:
Kom, alleen maar aanvallen die echt kansloos waren. De hele partij. Die Japanner was echt niet uit op punten halen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Is gewoon prima uitgejudood, was echt geen tijdrekken.
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Japanner is het vriendje van Strootman. Elke dag buiten spelen met elkaar. Wetend dat ze allebei grindtegelkoppen hebbem
Het leek wel alsof hij op kernenergie liep ja, werd maar niet moe! Hi-ha-ho...quote:
Je "grap" was net ook al niet leuk. 2de keer maakt hem echt niet leuker.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Japanner is het vriendje van Strootman. Elke dag buiten spelen met elkaar. Wetend dat ze allebei grindtegelkoppen hebbem
Mongool is wel laf.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef TheArt het volgende:
Ik voel een Guillaume scenario opdoemen. Die had 4 jaar terug ook zo'n loodzware halve finale.
Was toch duidelijk tijdrekken. Als in irrirant judo'en.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Dan weet je misschien waarover je praat de volgende keer.
Er zit een verschil tussen tijdrekken en passief maken natuurlijk. Deze judoka's zitten zo dicht op elkaar, dat de meest actief ogende judoka wint. Dat heeft de Jap gewoon uitstekend gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom, alleen maar aanvallen die echt kansloos waren. De hele partij. Die Japanner was echt niet uit op punten halen.
Dat snap ik. Maar hij doet steeds dezelfde aanval, die steeds op dezelfde manier geblokt wordt. Dat is toch ook niet echt mooi winnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen tijdrekken en passief maken natuurlijk. Deze judoka's zitten zo dicht op elkaar, dat de meest actief ogende judoka wint. Dat heeft de Jap gewoon uitstekend gedaan.
Nee is absoluut een lelijke manier, maar wel effectief.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar hij doet steeds dezelfde aanval, die steeds op dezelfde manier geblokt wordt. Dat is toch ook niet echt mooi winnen.
Japanner was gewoon net iets fitter. Daarom kon hij zich ook constant die opofferingsworpen veroorloven, zonder daarmee gevaar te lopen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar hij doet steeds dezelfde aanval, die steeds op dezelfde manier geblokt wordt. Dat is toch ook niet echt mooi winnen.
Ik niet. Zie liever finales.quote:
En met die offeraanvallen werd het alleen maar wat grondgevecht... Best wel lamequote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nee is absoluut een lelijke manier, maar wel effectief.
Die 'grapjes' stellen we niet op prijs en dat gaan we hier verder niet bespreken.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef alors het volgende:
Watser met dat overdreven reageren op radioactief grapjes? Moet kunnen toch?
Opportunistenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Topic meteen dood nu die Nederlander verloren heeft
Over 15 min denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is al bekend wanneer hij voor brons moet?
Even wachten tot Dex weer is.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dit dus. Slaat nergens op wat ze nu doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik snap niet waarom de 2 verliezende halve-finalisten niet tegen elkaar gaan voor het brons?
Ik snap het wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat de twee beste tegen elkaar kunnen judoen in de kwartfinale en daarom is het niet eerlijk dat die geen herkansing krijgt.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik snap niet waarom de 2 verliezende halve-finalisten niet tegen elkaar gaan voor het brons?
De Hongaarse is ook niet lelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, hier is die Pavia weer voor al jullie aanbidders
100 keer vragen hoe laat 'ie weer moet bedoel je?quote:Op
maandag 30 juli 2012 16:40 schreef TheVulture het volgende:
We gaan dadelijk weer lekker voorbeschouwen
tijdens het ek toch ook?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wedstrijden lopen soms uit. Ze hanteren een vaste volgorde bij het judo.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef tralalala het volgende:
Ik snap niets van die tijdschema's van de NOS, wanneer moet hij nou?
Ja dag. Bij andere sporten heb je dat nietquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Omdat de twee beste tegen elkaar kunnen judoen in de kwartfinale en daarom is het niet eerlijk dat die geen herkansing krijgt.
kan bij elke sport wmbquote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Omdat de twee beste tegen elkaar kunnen judoen in de kwartfinale en daarom is het niet eerlijk dat die geen herkansing krijgt.
Maar wel vandaag?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wedstrijden lopen soms uit. Ze hanteren een vaste volgorde bij het judo.
Logisch nadenkenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Wel mooi om te zien, al die mensen die niks van judo snappen en hier (goed gemeend) advies geven
Bij veel sporten heb je ook geen 3e plek op toernooien.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja dag. Bij andere sporten heb je dat niet
Vertel.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een vraag stellen over dex maar ik zoek het zelf wel op
Ach ik volg het redelijk veel. En die stijl van die Jap irriteerde gewoon.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Wel mooi om te zien, al die mensen die niks van judo snappen en hier (goed gemeend) advies geven
Ze wilde vragen of alle negers groot geschapen of dat dat een myth is, want ze vind dex wel lekkkurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Beter dan ze gewoon alleen de eerste plek een medaille geven. De anderen zijn toch verliezers.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja dag. Bij andere sporten heb je dat niet
Was geen persoonlijk commentaar hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach ik volg het redelijk veel. En die stijl van die Jap irriteerde gewoon.
Leg jij het eens uit dan, of heb jij de kennis ook niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Weet je dat het nog best kan.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wilde vragen of alle negers groot geschapen of dat dat een myth is, want ze vind dex wel lekkkurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Tja, zeggen dat hij eens een worp moet inzetten getuigt niet van logisch nadenken.
10 jaar wedstrijdjudo gedaanquote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit dan, of heb jij de kennis ook niet?
Ik voelde me wel aangesprokenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Was geen persoonlijk commentaar hoor
het gaat over de wedstrijd voor het bronzquote:
Wanneer begon hij met Judo? Hoelang is hij al een BB? Hoeveelste dan (of hoe je dat noemt bij judo) is hij?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je dat het nog best kan.Welke andere vragen kan je eigenlijk nog stellen?
Wat is zij Ping zou leuker zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer begon hij met Judo? Hoelang is hij al een BB? Hoeveelste dan (of hoe je dat noemt bij judo) is hij?
Die knop is een minder probleem dan fysiek denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:48 schreef Jovatov het volgende:
Pff, dat is erg snel.
Snel de knop omzetten nu.
doe eens liefquote:
Die 2 zitten wel samen, als je moe bent lichamelijk gezien word het psychicsh ook zwaarder hequote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die knop is een minder probleem dan fysiek denk ik.
Hadden beter de SF's omgedraaid inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef FredVleespet het volgende:
Lekker geregeld ook dat je zo snel alweer moet. Toch niet eerlijk zo?
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef FredVleespet het volgende:
Op normale toernooien wordt eerst de finale van de -57 ook nog gejudood, maar op de OS zijn de finales na elkaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef FredVleespet het volgende:
nou zegquote:Op maandag 30 juli 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, wij willen medailles.. afmaken die mongol.
Gewoon achter hem gaan staan en hem op z'n rug gooienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:
Gravenstijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bedankt
was zeker een andere nederlander
Oh, daar is ie al.quote:
oja zijquote:
En PSV.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
Zo een straf moet ook in voetbal komen, stop je gelijk Chelsea enzo
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger bij MMA in Japan had je dat ook, yellow card voor inactiviteit, als je die kreeg moest je ook 10/20% van je 'purse' inleveren (je salaris/inkomsten voor dat gevecht).quote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
28, is net verteldquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Na 5 minuten judo-en al moe zijn voor de volgende pot
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Inderdaad. Je word echt gek van die fysieke gesteldheid van Nederlandse sporters.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef RemcoW23 het volgende:
niet opgeletquote:
begrijpelijk? donder op. hebben andere judoka`s toch ook geen last vanquote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Die is echt op, begrijpelijk ook trouwens.
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
begrijpelijk? donder op. hebben andere judoka`s toch ook geen last van
Twee bronzen medailles, die krijgen dus de gedeelde derde plaats. Daarna komt dan de vijfde plaats.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |