abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114851928
quote:
De 22-jarige automobilist die in februari Lotte Warries (16) doodreed, is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 15 maanden, waarvan 5 maanden voorwaardelijk. Hij mag bovendien 5 jaar niet meer in een auto rijden.

D. heeft geen rijbewijs en werd daar al meerdere keren voor veroordeeld. Ondanks die waarschuwingen bleef hij gewoon zonder rijbewijs verder rijden.

Volgens de rechtbank is automobilist Eddy D. door zijn roekeloze rijgedrag verantwoordelijk voor de dood van het meisje uit Veendam. D. reed opgefokt en had zijn aandacht niet bij de weg. Als gevolg hiervan verloor hij op de A7 tussen Groningen en Winschoten de macht over het stuur en sloeg over de kop. Twee klasgenootjes van Lotte overleefden het ongeluk.

De rechtbank stelt vast dat de automobilist bewust onaanvaardbare risico's heeft genomen. Hij reed vaak te hard, slingerde over de weg en keek voor het ongeluk achterom om te zwaaien. Volgens de rechtbank is D. verminderd toerekeningsvatbaar door een stoornis en moet hij in behandeling omdat anders de kans op recidive te groot is.
http://www.volkskrant.nl/(...)-Lotte-Warries.dhtml

Tjonge, weer een sterk stukje rechtspraak. 15 maanden cel als je iemand doodrijdt waarvan je effectief maar 10 maanden hoeft te zitten. Ik blijf me telkens weer verbazen. mannetje is eerder al veroordeeld voor het rijden zonder rijbewijs en binnenkort kan hij alweer de Nederlandse wegen onveilig maken. Of is er iemand die geloofd dat hij zich aan die 5 jaar rijontzegging zal houden? :(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 30 juli 2012 @ 16:24:18 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114852106
Lage strafmaat heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat hij een geestelijke stoornis heeft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114852182
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef SpecialK het volgende:
Lage strafmaat heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat hij een geestelijke stoornis heeft.
de waxinelichtjegooier had ook een geestelijke stoornis, dat was juist reden om hem zolang vast te houden. Waarom hier dan niet?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114852234
quote:
''keek voor het ongeluk achterom om te zwaaien''
Snap ik niet? Zwaaide hij naar iemand anders?
Digo
pi_114852576
15 maanden. _O-
Wat een lachertje zeg.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_114852645
quote:
15s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Skv het volgende:
15 maanden. _O-
Wat een lachertje zeg.
ook nog 5 maanden voorwaardelijk, dus hoeft maar 10 maanden te zitten. Je hoeft dus nog geen jaar te zitten als je zonder rijbewijs iemand doodrijdt. Daarna kun je hem weer aantreffen op de Nederlandse wegen ;(
  maandag 30 juli 2012 @ 16:33:20 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114852667
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

de waxinelichtjegooier had ook een geestelijke stoornis, dat was juist reden om hem zolang vast te houden. Waarom hier dan niet?
Volgens mij krijg je door aantoonbare geestelijke storingen strafvermindering maar moet je wel verplicht behandeld worden en kan het zijn dat je voorarrest langer is omdat je direct gevaarlijk wordt geacht.

Ook bij deze jongen lijkt er een behandelprocedure te zijn. Maar er staat in het artikel niks over de aard hier van. (of het verplicht is en hoe lang en intensief)
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_114852674
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

ook nog 5 maanden voorwaardelijk, dus hoeft maar 10 maanden te zitten. Daarna kun je hem weer aantreffen op de Nederlandse wegen ;(
Tussen de 17-jarige bontkraagjes die tegenwoordig ook de weg op mogen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_114852723
Hij moet wel iedere geval onder de behandeling staan.
Komt ie niet door, heeft ie nog groter probleem dan nu.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 30 juli 2012 @ 16:35:58 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114852787
Gatverdamme, vieze rotte gore eikel.
En die straf :')

Wat ik hier trouwens niet uit opmaak, is waar die meiden waren? Zaten die bij hem in de auto? Of in een andere auto?

Edit - hij reed haar dood, dus ik neem aan in een andere auto.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 30 juli 2012 @ 16:37:24 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_114852835
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef Luxuria het volgende:

Wat ik hier trouwens niet uit opmaak, is waar die meiden waren? Zaten die bij hem in de auto? Of in een andere auto?

Nee, ze zaten bij hem in de auto, als ik me goed herinner.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 30 juli 2012 @ 16:38:09 #12
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_114852864
quote:

zo als ik het begreep was het een eenzijdig ongeval waar die meiden in de zelfde auto zaten als die misdadiger

hier het verhaal er van

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 30 juli 2012 @ 16:38:33 #13
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_114852883
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)-Lotte-Warries.dhtml

Tjonge, weer een sterk stukje rechtspraak. 15 maanden cel als je iemand doodrijdt waarvan je effectief maar 10 maanden hoeft te zitten. Ik blijf me telkens weer verbazen. mannetje is eerder al veroordeeld voor het rijden zonder rijbewijs en binnenkort kan hij alweer de Nederlandse wegen onveilig maken. Of is er iemand die geloofd dat hij zich aan die 5 jaar rijontzegging zal houden? :(
Welkom in Nederland... je klinkt overigens verbaasd? Had je verwacht dat er een langere/zwaardere straf zou komen?? Nee toch zeker.

De rechter heeft volgens mij ook een geestelijke stoornis als hij deze straf uitspreekt. Als het mijn familie was geweest die hij dood had gereden had ik hem opgewacht elders en zijn nek omgedraaid. Als je al gepakt wordt, hetgeen ik betwijfel, hoef je alleen even te schoffelen, in het ergste geval natuurlijk.
pi_114852894
quote:

Die zaten bij hem in de auto.
pi_114852950
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:38 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Welkom in Nederland... je klinkt overigens verbaasd? Had je verwacht dat er een langere/zwaardere straf zou komen?? Nee toch zeker.

De rechter heeft volgens mij ook een geestelijke stoornis als hij deze straf uitspreekt. Als het mijn familie was geweest die hij dood had gereden had ik hem opgewacht elders en zijn nek omgedraaid. Als je al gepakt wordt, hetgeen ik betwijfel, hoef je alleen even te schoffelen, in het ergste geval natuurlijk.
Nee, ik ben allang niet meer verbaasd. Maar het stoort me wel dat we dit soort idioten maar kansen blijven geven terwijl ze lak hebben aan alles en iedereen.
  maandag 30 juli 2012 @ 16:42:15 #16
373754 mossad_agent
pi_114853022
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, ik ben allang niet meer verbaasd. Maar het stoort me wel dat we dit soort idioten maar kansen blijven geven terwijl ze lak hebben aan alles en iedereen.
Mensen die dit soort berichten lezen en zelf ook denken aan dit soort acties zullen in ieder geval niet schrikken. Ze zouden hier eens veel harder moeten straffen, gewoon al om een voorbeeld naar anderen te stellen. Wederom wordt nu aangetoond dat criminaliteit (in welke vorm dan ook) loont.
pi_114853051
quote:
Hij mag bovendien 5 jaar niet meer in een auto rijden.

Nee, dáár zal hij zich wat van aantrekken. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 30 juli 2012 @ 16:42:56 #18
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_114853057
zij fietste toch¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_114853067
Gewoon een politie agent zijn cel in laten stappen en hem daar gelijk doodschieten, ja tis een beetje grof maar dat is nazwaaien na een auto ongeluk ook, en behalve zijn familie kan er verder toch niemand over treuren.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_114853116
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef wise het volgende:
zij fietste toch¿
Nee, ze was één van de inzittenden van de auto waarin die dwaas reed.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 30 juli 2012 @ 16:45:31 #21
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_114853177
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, ze was één van de inzittenden van de auto waarin die dwaas reed.
je hebt gelijk. Ben in de war met iets anders
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 30 juli 2012 @ 16:54:41 #22
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_114853596
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:45 schreef wise het volgende:

[..]

je hebt gelijk. Ben in de war met iets anders
jij bent inde war met deze ...

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)26-doodgereden.dhtml
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_114854338
Dit is wel extreem zeg. Maar 10 maanden cel(2/3 deel), 5 jaar niet rijden. Dat rijden deed hij toch al. Hij was al meerder keren veroordeeld voor het rijden zonder rijbewijs.

WTF dacht de rechter?? Dit is toch dood door schuld?
pi_114854426
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:38 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

De straffen voor moord zijn tegenwoordig echt niet meer laag te noemen. De straffen zijn tegenwoordig vrij hoog als je het vergelijkt in Europa. Alleen in deze zaak is het wel belachelijk weinig ja.
pi_114854710
quote:
Volgens de rechtbank is D. verminderd toerekeningsvatbaar door een stoornis en moet hij in behandeling omdat anders de kans op recidive te groot is.
Ah, verstandelijk beperkt, wat een verrassing. Nu maar zien hoe we op beschaafde wijze deze meneer z'n leven lang figuurlijk vast weten te ketenen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_114854756
Ik snap het niet zo goed, hij was al meerdere malen betrapt op zonder rijbewijs rijden maar dat heeft verder geen gevolgen gehad oid?

Je zou toch denken dat als je iemand voor de 2e/3e keer van de weg af plukt zonder rijbewijs dat hij gewoon een zware straf krijgt of in ieder geval een dikke waarschuwing dat het de volgende keer brommen gaat worden? Nu moet er weer eerst iemand dood voordat er iets gebeurt, en dan rolt hij binnen een jaar gewoon weer over de weg :')
Conscience do cost.
pi_114854815
Die straf... een meisje van 16 dood en wat krijg je als straf? 15 maanden waarvan 5 voorwaardelijk :{ Godvergeten zeg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114854963
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:16 schreef ems. het volgende:
Ik snap het niet zo goed, hij was al meerdere malen betrapt op zonder rijbewijs rijden maar dat heeft verder geen gevolgen gehad oid?

Je zou toch denken dat als je iemand voor de 2e/3e keer van de weg af plukt zonder rijbewijs dat hij gewoon een zware straf krijgt of in ieder geval een dikke waarschuwing dat het de volgende keer brommen gaat worden?
Inderdaad. Onbegrijpelijk.

En dan die strafeis. Kansloos. Komt ook totaal niet overeen met wat de samenleving wil. Ik heb het idee dat veel rechts toch wel wereldvreemd zijn.
pi_114855172
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

En dan die strafeis. Kansloos. Komt ook totaal niet overeen met wat de samenleving wil. Ik heb het idee dat veel rechts toch wel wereldvreemd zijn.
Ja, door dit soort uitspraken krijg je dat idee wel he :{ Vandaar dat er best veel mensen willen dat rechters voor een bepaalde tijd worden gekozen ipv een onbepaalde tijd. Ik denk trouwens wel dat als een keer de dochter van een rechter verongelukt, op dezelfde manier zoals hier, dat die vent geen 10 maanden onvoorwaardelijk krijgt :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114855533
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Mensen die dit soort berichten lezen en zelf ook denken aan dit soort acties
:')

quote:
zullen in ieder geval niet schrikken. Ze zouden hier eens veel harder moeten straffen, gewoon al om een voorbeeld naar anderen te stellen. Wederom wordt nu aangetoond dat criminaliteit (in welke vorm dan ook) loont.
Dit heeft natuurlijk geen ene ruk met criminaliteit te maken, dit is gewoon ongelooflijke stupiditeit. Deze man zou alleen al om hem tegen zichzelf te beschermen preventief levenslang opgeborgen moeten worden...
pi_114855918
Strafwetgeving in Nederland is belachelijk.
pi_114856582
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:33 schreef anboni het volgende:
Dit heeft natuurlijk geen ene ruk met criminaliteit te maken, dit is gewoon ongelooflijke stupiditeit. Deze man zou alleen al om hem tegen zichzelf te beschermen preventief levenslang opgeborgen moeten worden...
Iemand doodrijden met een auto terwijl je geen rijbewijs hebt en vaker bent opgepakt omdat je zonder rijbewijs rijdt noem ik wel criminaliteit.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 30 juli 2012 @ 18:01:00 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114856682
Grappig om te lezen dat de rechter het gedaan heeft inzake de uitgesproken straf.
Men vergeet alleen dat hij zich aan de wet te houden heeft welke deze strafmaat heeft bepaald.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_114856783
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:01 schreef Netsplitter het volgende:
Grappig om te lezen dat de rechter het gedaan heeft inzake de uitgesproken straf.
Men vergeet alleen dat hij zich aan de wet te houden heeft welke deze strafmaat heeft bepaald.
True story.
pi_114857203
Op tv zeiden ze dat het een hoge straf is voor een verkeersovertreding :)
pi_114858735
De meisjes zijn volkomen vrijwillig ingestapt bij een doorgedraaide gek zonder rijbewijs die ook nog eens een bekende was van de politie.
Op zoek naar spanning en avontuur?
Triest dat het zo is afgelopen, maar ze hadden het gemakkelijk kunnen voorkomen, bijvoorbeeld door andere vrienden te kiezen.
pi_114858835
Een weerzinwekkend, schandalig lage straf. :r
  maandag 30 juli 2012 @ 18:57:03 #38
373754 mossad_agent
pi_114859106
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:47 schreef stekelzwijn het volgende:
De meisjes zijn volkomen vrijwillig ingestapt bij een doorgedraaide gek zonder rijbewijs die ook nog eens een bekende was van de politie.
Triest dat het zo is afgelopen, maar ze hadden het gemakkelijk kunnen voorkomen, bijvoorbeeld door andere vrienden te kiezen.
Dit is ook zeker waar :Y
pi_114859185
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:47 schreef stekelzwijn het volgende:
Als ik bij iemand in de auto stap vroeg/ vraag ik ook niet of die wel een rijbewijs heeft. Ik ging/ ga er altijd klakkeloos van uit dat mensen met een auto ook in bezit zijn van een rijbewijs.
pi_114859699
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als ik bij iemand in de auto stap vroeg/ vraag ik ook niet of die wel een rijbewijs heeft. Ik ging/ ga er altijd klakkeloos van uit dat mensen met een auto ook in bezit zijn van een rijbewijs.
Ze wisten dat hij geen rijbewijs had.
Staat ergens in deze link.

http://www.weblogvanjou.nl/?p=295
pi_114860073
Corruptie..

Politiek en juridisch gebied :')
  maandag 30 juli 2012 @ 19:27:46 #42
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114860553
- het was een ongeluk
- ze is vrijwillig bij hem in de auto gestapt.

Zie niet veel redenen voor een hogere straf.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 30 juli 2012 @ 19:30:10 #43
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114860665
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

de samenleving of het iq-loze tokkie deel daarvan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114861344
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef DroogDok het volgende:

[..]

de samenleving of het iq-loze tokkie deel daarvan?
De samenleving als geheel. Ik denk dat wanneer je een representatief onderzoek zou houden dat het merendeel van de samenleving deze strafmaat, zeker gezien zijn verleden, aan de lage kant vindt.
pi_114861671
Voor degenen die in de uitspraak geïnteresseerd zijn: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BX2980
  maandag 30 juli 2012 @ 20:02:07 #46
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114862149
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef Ludd het volgende:

[..]

De samenleving als geheel. Ik denk dat wanneer je een representatief onderzoek zou houden dat het merendeel van de samenleving deze strafmaat, zeker gezien zijn verleden, aan de lage kant vindt.
denk dat het wel meevalt. Als leken alle feiten kennen zijn ze niet veel strenger dan een rechter.
  maandag 30 juli 2012 @ 20:05:20 #47
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_114862323
Hij heeft toch geen rijbewijs?
Mag hij dan pas over 5 jaar beginnen of mag hij, als hij het rijbewijs heeft gehaald, 5 jaar niet rijden?
pi_114862477
quote:
5s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef penny-wise het volgende:
Hij heeft toch geen rijbewijs?
Mag hij dan pas over 5 jaar beginnen of mag hij, als hij het rijbewijs heeft gehaald, 5 jaar niet rijden?
Deze jongen zou natuurlijk nooit meer een auto mogen besturen. Hij heeft wel bewezen totaal niet met die verantwoording om te kunnen gaan. Levenslange rijontzegging lijkt me dan niet vreemd. In Nederland zijn nog zat andere manieren om je te verplaatsen
  maandag 30 juli 2012 @ 20:12:14 #49
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_114862696
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:52 schreef Monidique het volgende:
Voor degenen die in de uitspraak geïnteresseerd zijn: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BX2980
Nou, dat liegt er niet om als je die getuigenverslagen leest.

Hadden nog wel meer slachtoffers kunnen vallen.
  maandag 30 juli 2012 @ 20:24:30 #50
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_114863422
Zij is zelf bij een man zonder rijbewijs in de auto gestapt. Dat zal medebepalend zijn voor de strafmaat. Als je een voetganger doodrijdt krijg je echt wel meer dan 15 maanden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 30 juli 2012 @ 20:52:09 #51
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_114865283
De getuigenverklaringen zijn nogal schokkend inderdaad. Aan de andere kant, als veelrijder kan ik onderhand een paar boeken volschrijven over roekeloze weggebruikers en dankzij de vele oplettende weggebruikers komen dat type weggebruikers meestal goed weg met hun gedrag. En het zijn ook lang niet altijd bontkraagjes en petjes die veel te hard of veel te risicovol rijden.

Ik vraag me serieus af waarom 'Uit de rapportages blijkt echter dat verdachte op de grens van zwakbegaafdheid zit' als een verzachtende omstandigheid geldt. Het verhoogt waarschijnlijk juist de kans op recidive. Het zou dus in mijn ogen een verzwarende omstandigheid moeten zijn.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')