Wat zei die dan tegen de scheids?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Vind van Bommel zeeeeer goed spelen.
Mooie bal op mertens (?)..
En praat goed met de scheids.
Dat wil ik ook wel eens weten , maar waarschijnlijk hebben we een liplees-wonder op Fok!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat zei die dan tegen de scheids?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Advocaat heeft gewoon nu al meer prijzen gewonnen dan Rutten in 3 jaar
Hier ben ik het wel zeker met je eens. Zeker in het geval dat Toivonen nog weg zou gaan dan blijft er kwa kopkracht ook weinig meer over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Enne, PSV zal het wel weer lastig krijgen in de wedstrijden tegen de mindere ploegen. Echte counterploeg
Hoho, knvb beker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Advocaat in 2 maanden meer gewonnen dan Frutten in 3 jaar![]()
Heeft PSV onder rutten de lichstad cup gewonnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pools toernooitje + JC schaal vs beker.
Ja dat wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft PSV onder rutten de lichstad cup gewonnen?
Laat mij nou Rutten bashenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft PSV onder rutten de lichstad cup gewonnen?
PSV kan het wel weer moeilijk krijgen tegen de kleinere ploegjes. Als je ziet hoe makkelijk die goals vielen van Ajax zijde. En wetende dat PSV een echte counterploeg isquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Heb me verbaasd hoe makkelijk het ging vandaag, voelde ook geen enkel moment aan als een wedstrijd. Vond PSV erg soepel, fris en scherp/fit ogen
Vrijwel het sterkste toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Gefeliciteerd jongens, zonder twijfel de betere vandaag. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik meer had verwacht van Lens & Narsingh en Mertens, maar misschien komt dat nog.
btw, was dit jullie sterkste elftal?
Denk het wel. Maar met Wijnaldum, Depay of misschien Matavz erin heb je een even sterk elftal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Gefeliciteerd jongens, zonder twijfel de betere vandaag. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik meer had verwacht van Lens & Narsingh en Mertens, maar misschien komt dat nog.
Bouma ruilen voor Zanka denk ik? Dan is het het sterkste. (Als ik de Zanka fans mag geloven)quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar met Wijnaldum, Depay of misschien Matavz erin heb je een even sterk elftal.
Lens <> Depay <> Matavz zal idd niet zoveel verschil maken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar met Wijnaldum, Depay of misschien Matavz erin heb je een even sterk elftal.
Snapte niet dat hij er zo makkelijk doorheen kwam. Ja misschien de schuld van de foute pass van Theo op Ricardo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems die lacht
Had ook een mooie actie bij 3-1
Bij Benfica/Bilbao/PAOK kwam hij er ook zo makkelijk doorheen. Zie OP.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snapte niet dat hij er zo makkelijk doorheen kwam. Ja misschien de schuld van de foute pass van Theo op Ricardo.
maar die 3-1 vandaag was wel grotendeels mogelijk door een fout van Theo. Maar er werd wel slecht gedekt weer. Deed niets af van de mooie actie hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Benfica/Bilbao/PAOK kwam hij er ook zo makkelijk doorheen. Zie OP.
Sportiefquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Van Ooijen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef Rick_Castle het volgende:
Wie zat er eigenlijk met nummer 20 op de bank vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |