abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114916908
deze verdediging is nog steeds 3x niks.
die zanka is ook niks, is gewoon marcelo 2

maar wat wil je? een verdediger uit de deense competitie halen, das een competitie die je kan vergelijken met de hoofdklasse van nederland.

Kan je beter een verdediger halen uit de ere divisie vind ik... :7
Nothing to see here, carry on
pi_114919443
Marcelo vond ik vorig jaar toch vrij goed spelen over het algemeen (let op: goed is het nog niet, maar het komt in de buurt). En dat is vrij knap als je ziet wat er om hem heen stond. Daar heb ik dus wel vertrouwen in en als Zanka een Marcelo 2 is dan hebben we volgend jaar (ff wennen natuurlijk) gewoon een prima verdediger voor de Eredivisie en Europa League. Op Champions League niveau zal het wel twijfelachtig worden.

Ik hoop gewoon heel erg dat Pieters zich kan vinden in de LCV-rol, dan staat daar in ieder geval een verdediger met wat snelheid en ook heeft hij een redelijke trap.

Mensen die zeggen dat dit niet kan: Bouma is ook van linksback (zelfs linksbuiten) naar LCV omgetoverd in zijn eerste periode bij PSV en was toen echt een uitstekende verdediger voor PSV. Natuurlijk had hij Alex naast zich wat echt buitencategorie is, maar toch hebben we met hem in het centrum wel de halve finale Champions League gehaald en die jongen stond ook in de basis bij Oranje toen daar nog wel fatsoenlijke verdedigers rondliepen.

Jammer alleen dat hij nu totaal opgebrand is. Is gewoon vroeg over zijn top heen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:30:54 #103
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_114919872
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef RijstNatie het volgende:
deze verdediging is nog steeds 3x niks.
die zanka is ook niks, is gewoon marcelo 2

maar wat wil je? een verdediger uit de deense competitie halen, das een competitie die je kan vergelijken met de hoofdklasse van nederland.

Kan je beter een verdediger halen uit de ere divisie vind ik... :7
Kopenhagen speelde twee jaar geleden nog achtste finales Champions League. Dat zie ik de IJsselmeervogels nog even niet doen. Dus de Deense competitie vergelijken met de hoofdklasse, mèh. Daarnaast was Zanka transfervrij, dus ik begrijp de keuze voor hem wel in plaats van Nuytinck en Moisander waar te veel geld voor gevraagd wordt en die ook alles behalve overtuigend spel laten zien.
pi_114920357
Idd, met de aankoop van Zanka is niks mis.

Ach, we denken iedere keer als er een verdediger komt dat het lek boven is. Vorig jaar zou Derijck het wel gaan regelen en zou het centrum eindelijk fatsoenlijk worden, maar helaas.

Maar met Hutch-Marcelo-Pieters-Willems zou er toch een prima verdediging moeten staan straks
pi_114941094
Dadelijk lekker naar de fandag van PSV *O*
pi_114941130
Ik denk dat ik zometeen toch maar even ga kijken bij de Fandag. Die wedstrijd tussen Legendary PSV en oud FC Eindhoven lijkt me toch wel leuk..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:14:15 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114941288
quote:
'Luciano had bij Ajax heel wat meer kunnen verdienen'

Ajax en PSV aasden deze zomer op dezelfde rechtsbuiten: Luciano Narsingh. De Amsterdammers leken lange tijd de beste papieren te hebben om de vleugelaanvaller over te nemen, helemaal toen Narsingh aan het einde van het afgelopen seizoen op de tribune zat bij een thuiswedstrijd van Ajax. De international stelde de club uit zijn geboortestad echter teleur en koos voor PSV.

Volgens Frank de Boer kon Narsingh in Eindhoven meer verdienen dan in Amsterdam, maar dat is volgens Marcel Brands niet waar. "Luciano had bij Ajax in vijf jaar tijd behoorlijk wat meer kunnen verdienen", zegt de technisch directeur van PSV in Voetbal International. "Wij waren op vrijdag akkoord met Heerenveen, op zondag mondeling met Luciano zelf. Zondagavond heeft Ajax nog pogingen ondernomen hem over te halen, maar hij had gewoon het beste gevoel bij PSV. Dat geluk hebben wij gehad en daar zijn we heel blij mee."

Brands weet niet waarom De Boer het nodig vond om te suggereren dat Narsingh voor het geld zou hebben gekozen: "Ik vind dat je moet accepteren als een speler een andere keuze maakt. Wij wilden vorig jaar ook Kolbeinn Sigthórsson hebben, maar hij wilde alleen naar Ajax. Dat had niet met geld te maken, hij had gewoon een beter gevoel bij Ajax. Dat mag. En Luciano mag een beter gevoel bij PSV hebben", aldus Brands. De 21-jarige Narsingh tekende bij PSV een vijfjarig contract.
Meest opvallende vind ik eigenlijk dat PSV blijkbaar Sigthorsson wilde maar uitkwam bij Matavz. Daar zit echt 0 logica in. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114941307
thijsslegers twitterde op woensdag 01-08-2012 om 07:34:39 #brands haalt vandaag in #VI uit naar Frank de Boer van Ajax en heeft een bizar verhaal over een soort 'ontvoering' van Zakaria #bakkali reageer retweet
Heeft iemand hier VI abo?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_114941320
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik zometeen toch maar even ga kijken bij de Fandag. Die wedstrijd tussen Legendary PSV en oud FC Eindhoven lijkt me toch wel leuk..
Buiten het stadion om zal wel weer saai zijn. De eckte shit begint pas in het stadion :)
pi_114941440
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:15 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Buiten het stadion om zal wel weer saai zijn. De eckte shit begint pas in het stadion :)
Okee, ik ben er volgens mij pas 1 keer bij geweest en dat was in 1988. Ik kan me alleen nog herinneren dat Vanenburg als enige speler handtekeningen mocht uitdelen.. Voor de rest weet ik er niet veel meer van. Of die oefenwedstrijd tegen Barcelona met een rode kaart voor Amor moet op dezelfde dag zijn geweest. Maar ik heb vanmiddag niet veel te doen, normaal sla ik deze dag over. Die spelerspresentatie boeit me ook niet echt. Ik heb toch een SCC en zie de spelers dit jaar toch wel ballen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_114941782
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef mrstylo het volgende:
thijsslegers twitterde op woensdag 01-08-2012 om 07:34:39 #brands haalt vandaag in #VI uit naar Frank de Boer van Ajax en heeft een bizar verhaal over een soort 'ontvoering' van Zakaria #bakkali reageer retweet
Heeft iemand hier VI abo?
Brands is gewoon lekker aan het stoken. Als er iemand een achterbakse rat met een pak boter op zijn hoofd is, dan is het Brands wel. Waarom zou een TD sowieso uithalen naar de trainer van de concurrent? Dan moet je wel heel laag zijn.
pi_114941814
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Devv het volgende:

[..]

Brands is gewoon lekker aan het stoken. Als er iemand een achterbakse rat met een pak boter op zijn hoofd is, dan is het Brands wel.
Dankzij al jouw argumenten met bronnen moet ik je gelijk geven. :')
pi_114941914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dankzij al jouw argumenten met bronnen moet ik je gelijk geven. :')
Maar je gelooft Brands zeker wel op zijn blauwe ogen :') .
pi_114941957
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef Devv het volgende:

[..]

Maar je gelooft Brands zeker wel op zijn blauwe ogen :') .
Frank de Boer (Ajax kamp) heeft er baat bij om te zeggen dat PSV meer wou betalen en Brands (PSV kamp) heeft er baat bij om tegenovergestelde te zeggen. Je zal nooit weten wie gelijk heeft. Maar jouw reactie was gewoon te dom.
pi_114942067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Meest opvallende vind ik eigenlijk dat PSV blijkbaar Sigthorsson wilde maar uitkwam bij Matavz. Daar zit echt 0 logica in. _O-
Volgens mij heb je een zin overgeslagen.

quote:
Wij wilden vorig jaar ook Kolbeinn Sigthórsson hebben, maar hij wilde alleen naar Ajax.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:36:21 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114942110
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een zin overgeslagen.

[..]

Nee hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114942406
Caland heeft hier gewoon gelijk. Sigthorsson en Matavz zijn twee hele andere verschillende spitsen. Dus is raar dat je na Sigthorsson ineens voor Matavz gaat. Hier laat wil zien hoe onbekwaam Brands is.

Moet toegeven dat Sigthorsson wel beter bij PSV zou passen dan Matavz.
pi_114942515
Frank de Boer is ook een naar vies mannetje
pi_114942616
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Okee, ik ben er volgens mij pas 1 keer bij geweest en dat was in 1988. Ik kan me alleen nog herinneren dat Vanenburg als enige speler handtekeningen mocht uitdelen.. Voor de rest weet ik er niet veel meer van. Of die oefenwedstrijd tegen Barcelona met een rode kaart voor Amor moet op dezelfde dag zijn geweest. Maar ik heb vanmiddag niet veel te doen, normaal sla ik deze dag over. Die spelerspresentatie boeit me ook niet echt. Ik heb toch een SCC en zie de spelers dit jaar toch wel ballen..
Ah Oke het verschil zal er wel zijn denk ik :D ik heb ook lekker een scc :)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:57:48 #120
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_114942936
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:44 schreef mrstylo het volgende:
Caland heeft hier gewoon gelijk. Sigthorsson en Matavz zijn twee hele andere verschillende spitsen. Dus is raar dat je na Sigthorsson ineens voor Matavz gaat. Hier laat wil zien hoe onbekwaam Brands is.

Moet toegeven dat Sigthorsson wel beter bij PSV zou passen dan Matavz.
Ja want ze hebben alleen naar die twee gekeken :')

Ughe ughe.. J VoH, Bulykin, Sighthorsson, Hamdoui, zo een belgische kerel, Matavz
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_114943062
quote:
19s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:57 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Ughe ughe.. J VoH, Bulykin, Sighthorsson, Hamdoui, zo een belgische kerel, Matavz
Je snapt mijn verhaal niet. Sigthorsson en Matavz zijn hele andere spitsen. Dus je kon beter met Lens gaan in plaats van geld uitgeven voor een spits die niet pas bij PSV,
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:01:20 #122
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_114943110
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:00 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je snapt mijn verhaal niet. Sigthorsson en Matavz zijn hele andere spitsen. Dus je kon beter met Lens gaan in plaats van geld uitgeven voor een spits die niet pas bij PSV,
Die speelde toen nog niet goed hoor, en speelde vooral op rechtsbuiten.
En ik weet niet hoor, of jij erbij zat, maar iedereen riep om een fatsoenlijke spits..
pi_114943171
Matavz is ook geen slechte keuze, na El Ham de beste spits :Y
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:03:14 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114943210
quote:
19s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:57 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Het lijkt me dat als je een speler koopt je een bepaald profiel opstelt van een type speler dat je nodig hebt. Dan kan het imo nooit zo zijn dat zowel Matavz als die Sigthorsson op hetzelfde lijstje staan. Twee compleet verschillende spitsen. Daar ging het mij meer om.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:04:29 #125
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_114943257
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Het lijkt me dat als je een speler koopt je een bepaald profiel opstelt van een type speler dat je nodig hebt. Dan kan het imo nooit zo zijn dat zowel Matavz als die Sigthorsson op hetzelfde lijstje staan. Twee compleet verschillende spitsen. Daar ging het mij meer om.
Nou, ik denk niet dat je nu een spits van het type/niveau matavz vind? En bijvoorbeeld ook geen El Hamdoui... het is niet zo dat er zo veel (die te koop waren) spitsen rondliepen/lopen in de Eredivisie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')