Herhaling van de WK finale, waarin Dex verloor. Wordt dus spannend.quote:
ja 1x goud 1x zilver 2x brons =4quote:
De verliezers van de halve finale vechten om brons, samen met de winnaar van de herkansingsrondes geloof ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:35 schreef LDS het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe t zit met die twee bronzen medailles?
Ik ookquote:Op maandag 30 juli 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering ik sprong op en riep keihard jaaa
Vijfdequote:Op maandag 30 juli 2012 14:36 schreef cptmarco het volgende:
[..]
in het slechtste geval vierde toch???
er is geen wedstrijd voor plaats 3 en 4quote:Op maandag 30 juli 2012 14:36 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
Judo is echt een van de spannendste sporten. Niet normaal zeg
UIquote:
De hoekscheidsrechters corrigeerden hem omdat hij veel te vroeg mathe gaf. Dat hij er dan toch nog op terugkomt, is belachelijk.quote:
Zie het als 5 minuten armpje drukken. Je zit continu met vol aangespannen spieren.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:35 schreef cptmarco het volgende:
zijn er hier ook judoka's aanwezig?? hoe vermoeiend is z'n wedstrijd eigenlijk???
wacht nee ik snap'm. Het is dubbel knock out.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:36 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Dan nog, de Fransoos grijpt gewoon de houdgreep strakker vast en ze laten doorgaanquote:Op maandag 30 juli 2012 14:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
De hoekscheidsrechters corrigeerden hem omdat hij veel te vroeg mathe gaf.
Vanavond zijn toch ook nog Nederlanders bij het zwemmen,of heb ik het mis?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef Rickazio het volgende:
nu kan NL vanavond top 10 staan in het klassement medailles
Ja, care, dat is onmogelijk om te halen uiteindelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef Rickazio het volgende:
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Vanavond zijn toch ook nog Nederlanders bij het zwemmen,of heb ik het mis?
Nee, 0.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
O nee, toch niet :pquote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
houd je mondquote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef tompsv18 het volgende:
Beter maakt een mod er even Elmont van in de TT
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef tompsv18 het volgende:
Beter maakt een mod er even Elmont van in de TT
Doe je ding.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef Netsplitter het volgende:
Die scheids is idd een klapmongeaul....
Maar die Fransoos kwam daardoor in een betere positiequote:Op maandag 30 juli 2012 14:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
De hoekscheidsrechters corrigeerden hem omdat hij veel te vroeg mathe gaf. Dat hij er dan toch nog op terugkomt, is belachelijk.
quote:
Enorm vermoeiend, je kan geen moment ontspannen want dan lig je op je rug.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:35 schreef cptmarco het volgende:
zijn er hier ook judoka's aanwezig?? hoe vermoeiend is z'n wedstrijd eigenlijk???
Want een Halve finale is sowieso goud?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef Rickazio het volgende:
Ik heb een blauwe maandag gejudood, mag geen naam hebben eigenlijk, maar intensief jaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zie het als 5 minuten armpje drukken. Je zit continu met vol aangespannen spieren.
Ik een zwarte zondagquote:Op maandag 30 juli 2012 14:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe maandag gejudood, mag geen naam hebben eigenlijk, maar intensief jaJe gebruikt gewoon al je spieren, en enorme druk op je gewrichten.
niks mis meequote:
Andersom hèquote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef June. het volgende:
14.42 halve finales, staat op de site van de bbc (dus 13.42 in nl)
15.42 in NL.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef June. het volgende:
Maar zij falen al de hele tijd, dus zal wel niet kloppenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef June. het volgende:
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:41 schreef RemcoW23 het volgende:
15:00 finales, 8 wedstrijden, Dex is laatste.
Dus ~ 16:55
Ga ergens anders haten.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon luisteren als uitgelegd wordt wanneer hij weer moet?
Inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 14:41 schreef Mestras het volgende:
Wees blij dat die jongen de tijd heeft om uit te rusten man
quote:
Ik wist het niet eens, dus bij het haten moet je niet bij mij zijn.quote:
Ach meid, het is wat.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon luisteren als uitgelegd wordt wanneer hij weer moet?
Die partij met Dennis van der Geest tegen die enorme Braziliaan (geloof ik) was echt ongelofelijk. Toen stonden ze gewoon minuten stil. Geen enkele beweging, maar wel allebei vol kracht geven.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe maandag gejudood, mag geen naam hebben eigenlijk, maar intensief jaJe gebruikt gewoon al je spieren, en enorme druk op je gewrichten.
Volgende keer gewoon met DT, zit je altijd goed. Tyfushatersquote:
Volgende keer doe ik Deks Elmondt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon met DT, zit je altijd goed. Tyfushaters
Gelukkig is zwartkijker Van_Poppel gelijk weer in the house voor de (anti-)jinx, je zal eens genieten van een goede prestatie!quote:Op maandag 30 juli 2012 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Tegen die Jap maakt Elmont weinig kans. Brons is het hoogst haalbare.
quote:
Gewoon 'haten' misschien?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haten in?
Haten naast?
Haten boven?
Haten onder?
Haten aan?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haten in?
Haten naast?
Haten boven?
Haten onder?
Ik werd er al sad van maar gelukkig maak jij er nog wat van.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelukkig is zwartkijker Van_Poppel gelijk weer in the house voor de (anti-)jinx, je zal eens genieten van een goede prestatie!
Damn, wat een gevecht.
Eerst die straf die ineens weggewoven werd, toen in de laatste seconde net goed gedraaid. Toen maakt hij bijna een score en wordt er niks gegeven (draai over de schouder van die Fransman). Dat met die mathe en dat die Fransman toen even anders mocht gaan liggen (veel beter en met z'n gewicht op hem) en hem in de houdgreep mocht houden...
x 1000. Toen eruit komen en gewoon ippon scoren!
Ga jij eens op je rug liggen, kunnen we punten scorenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef alors het volgende:
[..]
Haten aan?
Haten van?
Haten voor?
Haten achter?
Maarja daar zeggen ze weer langs ipv naastquote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gewoon 'haten' misschien?
Ik ben maar een eenvoudige boerenlul uit Brabant, maar niemand zegt hier 'haten op'.
En 'ons mam'.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja daar zeggen ze weer langs ipv naast
Dat zou geweldig zijn, al zou ik al blij zijn met brons, kunt niet te veel van hem verwachten.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd er al sad van maar gelukkig maak jij er nog wat van.![]()
Dex gaat gewoon finale halen.
Je vergist je. Het is al gemeengoed op Fok.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben maar een eenvoudige boerenlul uit Brabant, maar niemand zegt hier 'haten op'.
Zo?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
quote:Haten mijn fucking geweldige TT
Hmm geen tijd nu, ander keertje.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ga jij eens op je rug liggen, kunnen we punten scoren
Tis judo-topic ja
Ja, maar ik blijf Galstyanfan.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:45 schreef TheArt het volgende:
Eindelijk een categorie met de beste 4 van de wereld in de halve finale.
Isaev geeft mij de beste indruk trouwens.
Is "Wat zocht je dan" niet beterquote:Op maandag 30 juli 2012 14:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De mooiste is: 'Ik zoek het niet meer!'
Wat zoek je dan?
Dit dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef Cootz het volgende:
Kan iemand ff uitleggen hoe dat nou zit met dat dubbele brons?
Nakaya is wereldkampioen en versloeg daarin Dex in de finale. Nakaya is duidelijk favoriet en heeft ook zeker minder kracht verspild tot nu toe. Tegen Bokiev oogde Nakaya niet zo geweldig overigens, dus wie weet.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:49 schreef Mierenneuker. het volgende:
Heeft Dex een goede kans om te winnen van die Jap? Op mij maakte die Jap net niet zo'n sterke indruk die TZJ-er leek die japanner aardig onder controle te hebben.
De verliezers van de halve finale spelen tegen de winnaars van de herkansing (uitgeschakeld in de kwartfinale).quote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef Cootz het volgende:
Als een donkere en een witte speler gedeeld 3e staan, geven ze ze allebei brons. Dit om problemen omtrent discriminatie te voorkomenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef Cootz het volgende:
Die eerste partijen zijn de herkansingen waarmee je maximaal brons kan winnen. De verliezers van de halve finale strijden ook om brons, dus daardoor krijg je twee bronzen plakken.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef June. het volgende:
Hoezo zijn de wedstrijden voor brons (14.28) eerder dan de halve finales (14.42)
Dat zijn judoka's die reeds verloren hebben, maar die nog wel meedoen voor de herkansing. Als ze uiteindelijk winnen, dan mogen ze tegen de verliezer van de halve finale om brons strijden. (ongeveer)quote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef June. het volgende:
Hoezo zijn de wedstrijden voor brons (14.28) eerder dan de halve finales (14.42)
Bedankt, hopen dat Dexie hem te grazen neemt.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nakaya is wereldkampioen en versloeg daarin Dex in de finale. Nakaya is duidelijk favoriet en heeft ook zeker minder kracht verspild tot nu toe. Tegen Bokiev oogde Nakaya niet zo geweldig overigens, dus wie weet.
Die Tadzjiek was ook een enorme anti-judo'er. Tegen Elmond zal het wel meer spektakel wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:49 schreef Mierenneuker. het volgende:
Heeft Dex een goede kans om te winnen van die Jap? Op mij maakte die Jap net niet zo'n sterke indruk die TZJ-er leek die japanner aardig onder controle te hebben.
Met alle euforie en optimisme in dit topic kan een beetje tegengas geen kwaad.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelukkig is zwartkijker Van_Poppel gelijk weer in the house voor de (anti-)jinx, je zal eens genieten van een goede prestatie!
De PSV van het judo? Is voor de OS-leken wat makkelijker te begrijpenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die Tadzjiek was ook een enorme anti-judo'er. Tegen Elmond zal het wel meer spektakel worden
Vaak genoeg was 'wat zoek je dan' de wedervraag. Incorrect taalgebruik is keibesmettelijk zeggen we dan maar.quote:
Nee kruislinks. De verliezer van de halve finale aan de ene kant van het schema tegen de winnaar van de herkansingen aan de andere kant.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die eerste partijen zijn de herkansingen waarmee je maximaal brons kan winnen. De verliezers van de halve finale strijden ook om brons, dus daardoor krijg je twee bronzen plakken.
Ik weet niet of de verliezer van de semi's tegen elkaar moeten of tegen de winnaars van de herkansingen.
Beetje onzin-systeem, maar ja.
Tuurlijk mag dat worden gezegd.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met alle euforie en optimisme in dit topic kan een beetje tegengas geen kwaad.
En op papier is die Jap beter, jammer dat dat niet mag worden gezegd.
Dat is hier al vaak gezegd volgens mij, Jap is wereldkampioen toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En op papier is die Jap beter, jammer dat dat niet mag worden gezegd.
Die Randstad reclame met 'wiens' ipv 'wier' is ook ergerlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vaak genoeg was 'wat zoek je dan' de wedervraag. Incorrect taalgebruik is keibesmettelijk zeggen we dan maar.
Hoezo mag dat niet gezegd worden? Ik zeg toch ook gewoon dat Nakaya de favoriet is en dat kan prima. Ik zie het probleem niet waarom je tegengas moet geven.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En op papier is die Jap beter; jammer dat dat niet mag worden gezegd.
Hen, hun. Vooral in de spreektaal dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die Randstad reclame met 'wiens' ipv 'wier' is ook ergerlijk.
Ik zeg altijd dat ik 'iets kwijt heb', maar dat schijnt streektaal te zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vaak genoeg was 'wat zoek je dan' de wedervraag. Incorrect taalgebruik is keibesmettelijk zeggen we dan maar.
Vraag dat maar aan DeeBee.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet gezegd worden? Ik zeg toch ook gewoon dat Nakaya de favoriet is en dat kan prima. Ik zie het probleem niet waarom je tegengas moet geven.
Er zijn duidelijke argumenten voor.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig judoën ze op een mat.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om welke streek gaat het dan? Tankinkiaans taalgebruik?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik 'iets kwijt heb', maar dat schijnt streektaal te zijn
Ik geloof het. Ik doe de deur ook altijd losquote:Op maandag 30 juli 2012 14:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Om welke streek gaat het dan? Tankinkiaans taalgebruik?
Ik kan als Brabander af en toe geen touw aan Nijmeegs vastknopen. Of hebben wel meer mensen hier last van?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof het. Ik doe de deur ook altijd los
Is toch geen Nijmeegs? En verder is het toch allemaal vrij duidelijk. Het is niet dat er compleet nieuwe woorden er tussen worden gegooidquote:Op maandag 30 juli 2012 14:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik kan als Brabander af en toe geen touw aan Nijmeegs vastknopen. Of hebben wel meer mensen hier last van?
Mooi hequote:Op maandag 30 juli 2012 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Als ik zeg hoe laat ik ben aangereden als ik ergens op bezoek kom dan denken ze dat ik onderweg een ongeluk heb gehad
Dialect
Laten we hopen dat ie in ieder geval brons pakt... 5e is zo zuurquote:Op maandag 30 juli 2012 15:00 schreef DutchSL het volgende:
In elke klasse tot dusver veel verrassingen, maar hier zijn het echt de favorieten in de halve finales.
Zowel Nakaya als Wang zijn normaal gesproken beter dan Elmont, maar het is altijd de vorm van de dag op zo'n Olympisch judotoernooi. [/cliché met kern van waarheid]
Ik zeg ook niet dat het Nijmeegs is.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch geen Nijmeegs? En verder is het toch allemaal vrij duidelijk. Het is niet dat er compleet nieuwe woorden er tussen worden gegooid
Ah ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Als ik zeg hoe laat ik ben aangereden als ik ergens op bezoek kom dan denken ze dat ik onderweg een ongeluk heb gehad
Dialect
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering ik sprong op en riep keihard jaaa
Ik denk dat Gronings en vol-Twents het lastigst isquote:Op maandag 30 juli 2012 15:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb als Nijmegenaar gestudeerd in Eindhoven en niemand heeft ooit problemen met mijn accent (of vice versa) gehad, valt reuze mee toch. Groesbeeks, daar kan ik dan weer niets van verstaan terwijl het een paar kilometer verder op ligt
Frysk is echt wel lastiger dan Grunnings.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Gronings en vol-Twents het lastigst is
Wang oogt niet heel sterk vandaag. En Wang laat vaker steken vallen dan Nakaya. Wang werd op het WK ook al vroeg uitgeschakeld.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:00 schreef DutchSL het volgende:
In elke klasse tot dusver veel verrassingen, maar hier zijn het echt de favorieten in de halve finales.
Zowel Nakaya als Wang zijn normaal gesproken beter dan Elmont, maar het is altijd de vorm van de dag op zo'n Olympisch judotoernooi. [/cliché met kern van waarheid]
Valt best mee hoor, wat die mafklappers in Kerkrade (Kirchrooi ofzo) p[raten dat is pas een gek taaltje.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Gronings en vol-Twents het lastigst is
Frysk is geen dialectquote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Frysk is echt wel lastiger dan Grunnings.
Maar dat is een taal en geen dialect meerquote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Over dialecten. Je moeder is een dialect.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef captaintokyo het volgende:
Gaat het hier over dialecten of over judo???
Zal wel naar de benen grijpen zijn geweest als eerste actie. Mag namelijk niet meer sinds een jaar of 2. Als tweede actie mag het wel, als eerste actie niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef Reya het volgende:
Weet iemand waarom de Oostenrijkse werd gediskwalificeerd?
Het leuke is wanneer Limburgers gaan overcompenseren in een poging om Nederlands te spreken. Dan hoor je vaak een eind -n.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, wat die mafklappers in Kerkrade (Kirchrooi ofzo) p[raten dat is pas een gek taaltje.
Ik zie deze sporten één keer in de vier jaar; bedankt voor je uitlegquote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zal wel naar de benen grijpen zijn geweest als eerste actie. Mag namelijk niet meer sinds een jaar of 2. Als tweede actie mag het wel, als eerste actie niet.
Die turnsters mogen er ook wezenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef Nober het volgende:
Italiaanse door op diskwalificatie, sowieso wel lekkere meiden die Italiaanse judoka's, gisteren en eergisteren ook al.
Inderdaad. Al een keer eerder gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zal wel naar de benen grijpen zijn geweest als eerste actie. Mag namelijk niet meer sinds een jaar of 2. Als tweede actie mag het wel, als eerste actie niet.
Ja, laat m'n halve familie maar niet horen dat ik 't een dialect genoemd heb. Maar het zit er een beetje tussen in vind ik zelf, want 't is vrij makkelijk te lezen ook bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar dat is een taal en geen dialect meer
Frysk kan ik gek genoeg tot op zekere hoogte goed volgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja ik ook in zekere zin. Maar ook vaak van wtf betekent dit nu weer.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Frysk kan ik gek genoeg tot op zekere hoogte goed volgen.
Inderdaad, laten we het weer over judo hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Praat eens ontopic mangof ga naar de OS SC.
Niet rond Gouda in ieder geval voor zover ik weet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef Leatherface het volgende:
Nog één vraag over dialecten.
De -ij wordt tegenwoordig vaak als 'ai' uitgesproken. Is dat een landelijk fenomeen?
Ik hoor het vaak in West-Brabant.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet rond Gouda in ieder geval voor zover ik weet.
Twee bronzen medailles, waarom? De halve finalisten moeten voor het brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het weer over judo hebben
Denk daddie induhdaat de sak krêg.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:14 schreef marcodej het volgende:
Die schaidsrechter laidt geen wedstraid meer denk ik.
Schaitzooi.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:14 schreef marcodej het volgende:
Die schaidsrechter laidt geen wedstraid meer denk ik.
Mang?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
5e herhalingquote:
Kan je misschien vertellen welke minuut?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:18 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)n-halve-finales.html
Check die reactie van die twee Fransen onderaan de trap (een in roze shirt). Ze reageren exact hetzelfde als de Franse coach.
Bij die ippon. Ik zie dat ze er nu een langer filmpje op hebben gezet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je misschien vertellen welke minuut?
NOS zei 16.00, maar weet niet of dat zijn volgende partij is of dat dat de herhaling is..quote:Op maandag 30 juli 2012 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar eens tennis kijken, hoelaat is ElmonD?
15.45 uurquote:Op maandag 30 juli 2012 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Elmondt is als laatste dus ongeveer 4 uur.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zal wel de volgende partij zijn, want hoorde ze zeggen dat hij een uur kon rusten.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NOS zei 16.00, maar weet niet of dat zijn volgende partij is of dat dat de herhaling is..
Hahaha ik zie het. Best leuk.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij die ippon. Ik zie dat ze er nu een langer filmpje op hebben gezet.
4 uurquote:
Ja, mag je in het huidige Judo aan vallen met legsubmissions? Kneebars, leglocks etc?quote:
Word ik gewoon bang van. Moet je je dat eens in bed voorstellen. VIND JE 'T LEKKER? JA?! JAAA?!!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef Guard het volgende:
Franse coach is verder niet duidelijk vocaal aanwezig
... "Uhm oui madame"quote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Word ik gewoon bang van. Moet je je dat eens in bed voorstellen. VIND JE 'T LEKKER? JA?! JAAA?!!
Wel een schone jaquote:
Nee, als hij in de halve finale verliest moet hij tegen iemand uit de herkansing voor brons.quote:
Finalequote:Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Japanse in de finale of in de herkansing?
Semifinals.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is SF voor jou? Ik ken het alleen als StrikeForce
Hij zit toch in de halve finales en je hebt bij het judo toch 2 keer brons ? (God weet waarom trouwens)quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom?
Die kleine jap stalked haarze maakt het moeilijk voor der.
Maar er zijn meer dan 2 mensen die strijden voor het brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij zit toch in de halve finales en je hebt bij het judo toch 2 keer brons ? (God weet waarom trouwens)
Toch raar als je al bij de beste 4 zit.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Keauning het volgende:
[..]
Maar er zijn meer dan 2 mensen die strijden voor het brons.
Haha gelukkig zit die lekkere Dex er nog in.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom gaan alle lelijke vrouwen door
?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, mag je in het huidige Judo aan vallen met legsubmissions? Kneebars, leglocks etc?
De verliezers van de kwartfinale moeten in de herkansing tegen elkaar. De winnaars daarvan moeten tegen de verliezers van de halve finale. De twee winnaars van die twee wedstrijden hebben brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij zit toch in de halve finales en je hebt bij het judo toch 2 keer brons ? (God weet waarom trouwens)
Dat zit ie dan ook nog niet.quote:
huh, dus al zit je in de halve finales dan zit je nog niet bij de beste 4 ? rare sport dat judoquote:
Net bij Hongarije vs Rusland won de knappequote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
TMA hebben geen walk out songs zoals boksen/kickboxen/MMAquote:
Weet ik, maar wat maakt uiterlijk uit voor judo?quote:
Totdat die Italiaanse in beeld kwam.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die donkere Franse van gisteren wel een leukerd:
[ afbeelding ]
Rus maakt toch wel een ipponquote:
Gneto?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die donkere Franse van gisteren wel een leukerd:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |