Op Whatsapp kan ze je naam zien, denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 17:44 schreef Coca_Cola het volgende:
Marianne heeft ook Whatsapp. Anders daarmee eens iets sturen?
Nee, wacht gewoon op het antwoord.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:44 schreef Coca_Cola het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:48 schreef Robophatt het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze nu in de gaten dat ze naar het verkeerde nummer gesmst heeft en krijg je niets meer terug.
Als Marianne een iPhone of Windows Phone heeft, kan zij jouw Whatsapp naam zien. Zou het dus niet doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:44 schreef Coca_Cola het volgende:
Ik zie het op mijn Android ook, hoor. Of haalt 'ie die uit mijn contacten?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Als Marianne een iPhone of Windows Phone heeft, kan zij jouw Whatsapp naam zien. Zou het dus niet doen.
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 17:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zie het op mijn Android ook, hoor. Of haalt 'ie die uit mijn contacten?
Bij een sms zie je hetzelde als bij whatsapp. Zij kan nooit zijn naam zien bij whatsapp, wss staat er ook Virginia als ze dat nummer onder die naam in contacten heeft staan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oké, dat kan wel leuk worden dan. Moet ze alleen geen iOS of Windows Phone hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Bij een sms zie je hetzelde als bij whatsapp. Zij kan nooit zijn naam zien bij whatsapp, wss staat er ook Virginia als ze dat nummer onder die naam in contacten heeft staan.
Android haalt het inderdaad uit je contacten, of anders zie je een telefoonnummer. Op iPhones en Windows Phones zie je meteen de opgegeven naam.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Misschien wel zo aardig, want de stilte vanuit Marianne op dit moment zou wel eens heel vervelend kunnen uitpakken voor Virginia.quote:
hihiquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef Luxuria het volgende:
Echt grappig, maar ook best sneu voor die vagina.
Zo praat je niet over vrouwenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef Luxuria het volgende:
Echt grappig, maar ook best sneu voor die vagina.
Zal ik dat dan maar doen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Misschien wel zo aardig, want de stilte vanuit Marianne op dit moment zou wel eens heel vervelend kunnen uitpakken voor Virginia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |