Nopequote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Gaat in strijd met de privacyregels op FOK!. Misschien dat dm'en wel mag maar ik weet niet of het DM verkeer ook in de gaten wordt gehouden.
Ik weet dat je geen telefoon nummers enzo mag posten maar sinds wanneer mag een website niet? Die zet je toch zelf onlinequote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Gaat in strijd met de privacyregels op FOK!. Misschien dat dm'en wel mag maar ik weet niet of het DM verkeer ook in de gaten wordt gehouden.
DM het gewoon aan degenen die het willenquote:
doe niet zo kinderachtig zeg, bah.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
DM het gewoon aan degenen die het willen
Was die gesloten danquote:Op maandag 30 juli 2012 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jongens topic is weer open gegaan omdat het toch wel lollig is maar laten we het lollig houden en geen persoonlijke info gaan verspreiden want dan is het klaar met de pret.
Ninja-lock?quote:
Eventjes ja, ik heb hem weer open gegooid na overleg want het is toch wel een memorabel topic in de zin van dat het grappig is. Maar laten we het vooral leuk houden en geen persoonlijke info van mensen gaan verspreiden.quote:
Dan kan het topic eigenlijk beter dicht.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eventjes ja, ik heb hem weer open gegooid na overleg want het is toch wel een memorabel topic in de zin van dat het grappig is. Maar laten we het vooral leuk houden en geen persoonlijke info van mensen gaan verspreiden.
Hoeft nog niet maar zodra de grens wordt overtreden gaat hij dicht.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:13 schreef Lemar het volgende:
[..]
Dan kan het topic eigenlijk beter dicht.
Ja als ik de achternaam geef dan kan heel FOK! haar heel makkelijk Googelen en van alles achterhalen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoeft nog niet maar zodra de grens wordt overtreden gaat hij dicht.
Op Whatsapp kan ze je naam zien, denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 17:44 schreef Coca_Cola het volgende:
Marianne heeft ook Whatsapp. Anders daarmee eens iets sturen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |