Ja die bedoel ikquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wang Ki Chun bedoel je, neem ik aan?
Dat had hij al een keer of drie duidelijk gemaakt. Als het een Nederlander zou zijn geweest in een finale had hij dat nooit zo gezegd.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een flutpartij?
Moet wel zo ongeveer het meest obscure landje zijn in die oude Sovjet-Unie, dat Tadzjikistan.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef debeterebob het volgende:
Die Tadzjiek deed vorige wedstrijd ook al zo moeilijk. Zal wel lang duren.
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet een van deze twee tegen Dex (als Dex wint)...
Oezbekistan natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Moet wel zo ongeveer het meest obscure landje zijn in die oude Sovjet-Unie, dat Tadzjikistan.
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet een van deze twee tegen Dex (als Dex wint)...
Je hebt Kazakhstan, Uzbekistan, Tajkistan, Turkmenistan en Kyrzigistan toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Moet wel zo ongeveer het meest obscure landje zijn in die oude Sovjet-Unie, dat Tadzjikistan.
Maar dat ligt nu net in Oezbekistan. Abdoe Abdoe was niet voor niets The Tashkent Terror.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oezbekistan natuurlijkOf Kyrgizistan.
Tasjkent is toch vrij bekend?
Dat heet Kyrgizië in het Nederlandsquote:Op maandag 30 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oezbekistan natuurlijkOf Kyrgizistan
Turkmenistan is nog een graadje erger.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat ligt dan ook in Oezbekistan.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oezbekistan natuurlijkOf Kyrgizistan.
Tasjkent is toch vrij bekend?
Beide, zijn 2 matten.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef Nober het volgende:
Die Rus is ook al bezig, welke is nou live?
Geef me een knuppel en ik mep'm neerquote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Menig FOK!er zou deze 2 heren natuurlijk binnen 2 minuten al op dikke achterstand gezet hebben
Jazeker, deze vijf. Dan nog Pakistan en Afghanistan, en je hebt de -Stan familie wel compleet.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt Kazakhstan, Uzbekistan, Tajkistan, Turkmenistan en Kyrzigistan toch?
Dan lijkt Kirzigië mij het onbekendst.
Oh echtquote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt dan ook in Oezbekistan.
Dat is nu juist wel een opmerkelijk land door de bizarre dictator die ze daar hadden. Die rare capriolen van Niazov haalden toch wel af en toe het nieuws.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Turkmenistan is nog een graadje erger.
winnen is winnenquote:
Dex en Jappen is niet zo'n beste combinatiequote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je daarna die japanner in elkaar meppen
nee. m'n zus is gaan supporteren omdat Van Tichelt in de buurt woont.quote:
Dex als naam is ook niet zo best, maar dan kan je nog wel die jap in elkaar meppenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dex en Jappen is niet zo'n beste combinatie
Ligt er aan wat je met obscuur bedoelt natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is nu juist wel een opmerkelijk land door de bizarre dictator die ze daar hadden. Die rare capriolen van Niazov haalden toch wel af en toe het nieuws.
Is trouwens mijn land in de exotische landen-reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |