Ja....quote:Op maandag 30 juli 2012 15:10 schreef marcodej het volgende:
Fuck, gewoon een dikke medaille gemist door de eerste twee schoten in de kwali's zie ik.
Heel jammer ja, ik zat ook zo: maar hij schiet veel beter dan de rest, maar de voorrondes tellen dus ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar wat is dit voor raar systeem dat de voorrondes veel belangrijker zijn dan de finale?
Hellenbrand moest even inkomen in de voorrondes en dat maakt hem gelijk kansloos ongeacht hoe geweldig de finale is. Vreemd.
Niet erg dat die ook tellen, maar voorronde 60 schoten en finale 10 schoten? Vreemd... ook al is het in de finale moeilijker.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heel jammer ja, ik zat ook zo: maar hij schiet veel beter dan de rest, maar de voorrondes tellen ook.
Check.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nog twee andere onderdelen, maar daar is hij kennelijk niet zo goed in!
Maar ach, in deze vormquote:Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nog twee andere onderdelen, maar daar is hij kennelijk niet zo goed in!
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef marcodej het volgende:
Hij schiet als het goed is de eerste 10.9 (maximum) ooit in een Olympische finale.
Jammer dat zijn laatste schot niet zo goed was en dat Narang juist wel heel goed schoot.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef marcodej het volgende:
Dat gejuich was wel mooi.
Sympathieke, nuchtere gast lijkt het me wel.
Uiteindelijk maakte dat toch eigenlijk gelukkig niet meer uit, Narang was met die 10,7 niet meer in te halen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jammer dat zijn laatste schot niet zo goed was en dat Narang juist wel heel goed schoot.
Ja, maar dat wist je ook niet van te voren. Je kon zeg maar een 10,2 verwachten. Dan heb je altijd kans er over heen te gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakte dat toch eigenlijk gelukkig niet meer uit, Narang was met die 10,7 niet meer in te halen.
En hij pakt het goud.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hancock voorlopig ook nog perfect.
Dan kan je alles wel schrappen en houd je alleen atletiek over.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom is schietsport een Olympische sport, in het Griekenland van de oudheid was het geweer nog niet eens uitgevonden.
Niet echt de olympische gedachte dus.
En Keirin.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan je alles wel schrappen en houd je alleen atletiek over.
Daar kan ik prima mee leven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan je alles wel schrappen en houd je alleen atletiek over.
Heb je Aristoteles wel zien zwemmen dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom is schietsport een Olympische sport, in het Griekenland van de oudheid was het geweer nog niet eens uitgevonden.
Niet echt de olympische gedachte dus.
Hij doet ook Paris - Dakar rally ,volgens mij heeft hij in 2011 gewonnen en pakt hij een bronzen medaillequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |