Lekker hé !quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:24 schreef Plastic_zak het volgende:
supergirl vannacht gemeet, ze was lekker strak 14.gif
Hmmppf, gaan we nou opeens hard to get spelen?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hmmppf, gaan we nou opeens hard to get spelen?
Ben nu al zenuwachtigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent de volgende op mn meetlijstje.Gr.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
Nu moet ik wel even eerlijk bekennen, dat alle vrouwen op FOK! door mij wel al uitgewoond zijn.
Sorryquote:
Vanavond ben jij aan de beurt. Ik kan niet wachten! SMS je wel even voordat je komt sgatje?quote:
PRIMA! ben je je al op aan tutten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Vanavond ben jij aan de beurt. Ik kan niet wachten! SMS je wel even voordat je komt sgatje?
Ik zit al strak in mijn lederhosen hier, rawr. Lekker met een Teeny Weeny String Bikini van Gunther op. Grrrrrrrrrrrquote:
OKE OKE tot vanavond! ja Duits is goed gr grquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik zit al strak in mijn lederhosen hier, rawr. Lekker met een Teeny Weeny String Bikini van Gunther op. Grrrrrrrrrrr![]()
Wil je wel op zijn Duits praten met me, ik vind dat lekker.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorryovernieuw:
Dames en Heren van Fok, ik heb de lieftallige Klinkerbotsing gemeet!
Ik heb dr zelfs aangeraaktHet was wel een beetje over met de liefde toen ze me live ook Bloempje noemde.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb Klinkerbotsing volgens mij ook gemeet.
Moet je niet doen. Hij krijgt al een stijf derde armpje als je naar hem blaast...quote:
Ik liep er van de week nog, ik moest er aan denken en stiekem gniffelen. Maar niet hardop, want dan had ik dat weer aan mijn vriendinnetjes uit moeten leggen en dat was zo'n verwarrend verhaal gewordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
.
En dat was echt omdat we op de bloemenmarkt liepen enzo, totale verwarring.
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Hij krijgt al een stijf derde armpje als je naar hem blaast...
Ja tochhh?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Hij krijgt al een stijf derde armpje als je naar hem blaast...
Hahaha,quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik liep er van de week nog, ik moest er aan denken en stiekem gniffelen. Maar niet hardop, want dan had ik dat weer aan mijn vriendinnetjes uit moeten leggen en dat was zo'n verwarrend verhaal geworden![]()
.
Nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |